Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Missäköhän iässä se alkaa, kun joka aamu joku koputtaa olalle ja kysyy: Hei, oletko vielä elossa?Clint Eastwood elää
Missäköhän iässä se alkaa, kun joka aamu joku koputtaa olalle ja kysyy: Hei, oletko vielä elossa?Clint Eastwood elää
Tai sitten olet vaan Porissa ja joku tervehtii ”Eläks sääki viäl!”.Missäköhän iässä se alkaa, kun joka aamu joku koputtaa olalle ja kysyy: Hei, oletko vielä elossa?
Tämä on vähän outoa mutta levätköön Burt Young rauhassa. Parhaiten mies muistetaan tietenkin Rocky-elokuvien Pauliena mutta oli ikimuistoinen myös muunmuassa yhdessä Sopranos-jaksossa ja tietenkin Chinatownissa ja Once Upon A Time In Americassa.
"Outoa" tässä oli että mies kuoli jo melkein pari viikkoa sitten 8.10 mutta tytär ilmoitti siitä vasta nyt.
Mies oli ikimuistoinen "pienten roolien" näyttelijä.
Beckhamin iskän suosikki oliSir Bobby Charlton on poissa.
Sir Bobby Charlton on kuollut
Jalkapallon maailmanmestari sir Bobby Charlton on kuollut 86-vuotiaana.www.iltalehti.fi
Mä katoin kanssa miten mä muistan että olis ollu vuosi 1995.Katselin joskus 1994 tai 1995 televisiosta Bobbyn ja Ryanin jalkapallokoulua. Bobby oli tietenkin Bobby Charlton ja Ryan oli Ryan Giggs. Siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän Manchester Unitedin puolella pelejä katsoessani. Toki keväällä 1997 oli tiukka paikka, kun Borussia Dortmund ja Manchester United kohtasivat Mestarien Liigan välierissä. Olen tyytyväinen, että Dortmund eteni silloin välieristä finaaliin ja aina mestariksi. Mutta joka tapauksessa Bobby Charltonilla on suuri merkitys sille, että minusta tuli Manchester Unitedin kannattaja ja arvostan häntä erittäin suuresti. Levätköön Bobby rauhassa.
Turussa puolestaan sanotaan "Vieläks sääki elät", mikä kirjakielellä tarkoittaa "Hauska nähdä pitkästä aikaa".Tai sitten olet vaan Porissa ja joku tervehtii ”Eläks sääki viäl!”.
Ja Raumalla "jaa sääki eläs viäl."Turussa puolestaan sanotaan "Vieläks sääki elät", mikä kirjakielellä tarkoittaa "Hauska nähdä pitkästä aikaa".
Nyt jää kyllä TTK väliin vähän pidemmäksi aikaaLepää rauhassa Aira Samulin..
Aira Samulin, 96, nukkui pois tänä aamuna Meilahden sairaalassa. Perhe toivoo sururauhaa.Lepää rauhassa Aira Samulin..
Kunnioitettavaan 96 vuoden ikään hän ehätti ja eli kyllä loppuun asti täysillä. Muistoissamme Airan elämä toki jatkuu. Rauhaisat levontoivottelut täältäkin.Lepää rauhassa Aira Samulin..
Kieltämättä tuli eilen tätä lukiessa mieleen, että noinkohan on ihan pelkkää "syysflunssaa". Edellisellä kerralla muistaakseni Aira antoi itse kommentteja poissaolostaan kun nyt ne antoi lapsenlapsi. Toki tuon ikäisellä se ihan perus syysflunssakin voi olla kohtalokas.Alla uutinen eiliseltä.
Tämäpä juuri.Toki, tuon ikäisellä se ihan perus syysflunssakin voi olla kohtalokas.