"You're a wizard, Harry". RIP Robbie "Rubeus Hagrid" Coltrane.Robbie Coltrane on kuollut 72-vuotiaana. Kova ukko lähti. RIP.
Robbie Coltrane: Harry Potter actor dies aged 72
Tributes have been paid by fellow actors including Daniel Radcliffe, Stephen Fry and Hugh Laurie.www.bbc.com
Robbie Coltrane on kyllä ollut semmoinen shown varastaja, ettei paremmasta väliä. Esim. siinä Fitzin jenkkiversiossakin :-) Olisi kyllä aika veemäinen lämppäribändi "pääesiintyjälle".Itselleni tutuin rooli on Hagridin lisäksi parissa Bond-leffassa ollut Valentin Zukovsky. Aivan mainio sivuhahmo ja Coltrane veti kyllä roolin hienosti.
Mutta kyllä Hagrid varmasti se tunnetuin ja ehkäpä paraskin rooli mieheltä oli, harvoin osuu niin hyvin roolitus kohdalleen kuin siinä.
Voi ei. Yksi Britannian karismaattisimmista näyttelijöistä on ikuisesti poissa. Minäkin muistan hänet ennen kaikkea Cracker -sarjan Fitzinä sekä muutamista Bond -leffoista. Lisäksi hänen juontamansa rikosohjelma, jossa käytiin läpi murhamysteereitä Briteissä teki suuren vaikutuksen. Valitettavasti en muista kyseisen ohjelman nimeä tähän hätään.Robbie Coltrane on kuollut 72-vuotiaana. Kova ukko lähti. RIP.
Tributes have been paid by fellow actors including Daniel Radcliffe, Stephen Fry and Hugh Laurie.www.bbc.com
Tää tuli vahdattua myös nopeeseen tahtiin läpi itekin. Critical Evidence (Ratkaisevat Todisteet) oli nimi.Lisäksi hänen juontamansa rikosohjelma, jossa käytiin läpi murhamysteereitä Briteissä teki suuren vaikutuksen. Valitettavasti en muista kyseisen ohjelman nimeä tähän hätään.
Saakeli kun pelästyin, että J-P Rantanen olisi kuollut, mutta onneksi se olikin joku kova jätkä. Olen joskus tavannut uutis-Rantasen, mukavan ja sivistyneen oloinen kaveri kerta kaikkiaan.Jussi-Pekka Rantanen kertoi kuolemasta äsken Ylen uutisissa. Sanoisin että silloin on ollut kova jätkä jos pääsee Suomessa uutisiin kuoltuaan.
Voin vahvistaa tämän, sillä olen minäkin hänet tavannut aiemmin tänä keväänä ja hetken aikaa jutellut hänen kanssaan. Helposti lähestyttävä ja rento tyyppi.Saakeli kun pelästyin, että J-P Rantanen olisi kuollut, mutta onneksi se olikin joku kova jätkä. Olen joskus tavannut uutis-Rantasen, mukavan ja sivistyneen oloinen kaveri kerta kaikkiaan.
J-P Rantanen on kyllä mies minun makuuni. Tommy Fränti on toinen. Siinä on kaksi suosikki uutismiestä.Saakeli kun pelästyin, että J-P Rantanen olisi kuollut, mutta onneksi se olikin joku kova jätkä. Olen joskus tavannut uutis-Rantasen, mukavan ja sivistyneen oloinen kaveri kerta kaikkiaan.
Tämä kyllä veti mielialan matalaksi. Oli täydellinen valinta Hagridiksi. Pitääkin josain välissä taas katsoa uudestaan potterit Robbien muistoksi. RIP.Robbie Coltrane on kuollut 72-vuotiaana. Kova ukko lähti. RIP.
mulle Coltrane on ikuisesti alkoholisoitunut mutta äärimmäisen terävä rikospsykologi Edward ”Fitz” Fitzgerald sarjassa Cracker (Fitz ratkaisee). Käsittämättömän hyvä sarja joka menee muuten uusintakatseluun tämän ikävän uutisen myötä.
Onkos niitä nyt kuitenkaan vielä muita kuollut kuin Alan Rickman ja nyt Coltrane? Alkuperäinen Dumbledore toki myös, mutta se oli vain kahdessa leffassa ja oli aika heikossa hapessa jo toisen leffan ilmestyessä.Kevyet mullat Jätille. Alkaa Harryn opettajat käymään vähiin
Onkos niitä nyt kuitenkaan vielä muita kuollut kuin Alan Rickman ja nyt Coltrane? Alkuperäinen Dumbledore toki myös, mutta se oli vain kahdessa leffassa ja oli aika heikossa hapessa jo toisen leffan ilmestyessä.
Ja toisaalta, mites se Coltrane sanoikaan. Hän ei ole täällä 50 vuoden päästä, mutta Hagrid on.
Luulin, että täällä olisi jokunen rippi ollut. R.I.P Robert Gordon Robert Gordon, Rockabilly-Revivalist Singer, Dies at 75
Hän oli myös ääninäyttelijänä tunnettu, ja ainakin minulle hän jäi ikuisesti mieleen Disneyn Kaunotar ja Hirviö -piirretyn rouva Pannuna. RIP Angela.
Dick Van Dyke sentään elää ja (ilmeisesti) voi hyvin. Joulukuussa tulee 97 mittariin.Niin ne kaikki mun nuoruuden suosikit alkaa poistuun. Angelan murhanratkomiset oli silkkaa taidetta. Ei ihan sataan päässy. Saapi nähdä kuka on 70/80-luvun viimeinen stara joka täällä vielä sinnittellee kun väkee on viime aikoina pudonnut vähän turhan tiheään.
Diiva Joan Collins on vielä hengissä.