RIP-ketju

  • 2 892 950
  • 11 664

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On. Ja mielestäni sai kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa sairautensa aikana koska voinnistaan someen pävitteli.
Jotkuthan epäilivät, että Lukkarinen feikkasi sairautensakin ja hakisi sillä vain huomiota. No, enää ei tarvitse epäillä.

Kevyet mullat. Tuntuu epäreilulta, että joku noin nuori ihminen kuolee.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
On. Ja mielestäni sai kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa sairautensa aikana koska voinnistaan someen pävitteli.
Kyllä. Olen itsekin kuullut sivusta spekulointeja tästä tapauksesta. Ei niin kivoja juttuja. Itse olen kokenut kaksi nuoren ihmisen menetystä lähisuvussani. Todennäköisesti nämä paskanjauhajat eivät ole, tai sitten ovat vain roskasakkia?!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotkuthan epäilivät, että Lukkarinen feikkasi sairautensakin ja hakisi sillä vain huomiota. No, enää ei tarvitse epäillä.
Mulle tuli juurikin mieleen että varmaan nyt viimeisimmät uskovat että oli ihan oikeasti vakavasti sairas. Tai noh, koskaan ei pidä epäillä suomalaisten tyhmyyttä mitä tulee sosiaaliseen mediaan.

Rauhaisat levot.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lääkärit antoivat muistaakseni Janitalle alkuvuodesta arvioksi jäljellä olevasta elinajasta "joitain viikkoja" ja silti hän uhmasi kaikkia todennäköisyyksiä kestäen ja jaksaen syövän turruttamana vielä melkein vuoden tuosta.

Siinä on yksi sisukas sielu, jonka pitkään jatkunut sairaus lopulta uuvutti ja päihitti, joka ei kuitenkaan koskaan milloinkaan luovuttanut.

Liian nuorena lähti pois. Toivottavasti Janita muistetaan kuitenkin taistelijana jollainen hän oli. R.I.P.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jotkuthan epäilivät, että Lukkarinen feikkasi sairautensakin ja hakisi sillä vain huomiota. No, enää ei tarvitse epäillä.

Täytyy myöntää, että itsekin olin aika skeptinen, kun hän Seiskassa/Iltalehdessä viikko toisensa jälkeen kertoili kuinka toivo on mennyttä ja lähtö on lähellä. Mutta nyt valitettavasti selvisi, että hän oli ihan tosissaan ja sen takia tästä tuli itselle vähän paha mieli, vaikka en ihmistä millään lailla tuntenutkaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vaikka olikin joskus wannabee bimbo, niin törkeästi osa ihmisistä tuomitsivat kuolevan ihmisen mediaviestit.
Nimenomaan, hyvin sanottu. Kaikilla meillä on menneisyytemme. Kuolevan ihmisen haukkuminen on kuitenkin sellaista toimintaa, että kertoo enemmänkin itse haukkujasta jotain.
 
K

Kiekkokatsoja

Nimenomaan, hyvin sanottu. Kaikilla meillä on menneisyytemme.
Median mukaan wouhottavat ihmiset tuomitsevat turhaan monia ihmisiä. Eläviä ja kuolleita. Jospa annetaan pääasiassa toisten olla.
Tämä henkilö oli täysin tuntematon mulle, kunnes luin syövästä. 27v. On turhan nuori luopumaan elämästään.
R.I.P. hänkin, kuten kaikki muutkin poistuneet.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy myöntää, että itsekin olin aika skeptinen, kun hän Seiskassa/Iltalehdessä viikko toisensa jälkeen kertoili kuinka toivo on mennyttä ja lähtö on lähellä. Mutta nyt valitettavasti selvisi, että hän oli ihan tosissaan ja sen takia tästä tuli itselle vähän paha mieli, vaikka en ihmistä millään lailla tuntenutkaan.
Itse en kyllä keksinyt ainuttakaan syytä, miksi ihminen valehtelisi sairastavansa niinkin kamalaa sairautta kuin syöpää.

Lukkarinen sairasti julkisesti, koska hänen elämänsä oli muutenkin julkista. Ja varmasti oli toivo mennyttä ja lopun tuntu lähellä jo monta kertaa ennen kuin loppu oikeasti tuli. Taistelu oli melko pitkä varmaankin sen takia, että Lukkarinen oli nuori ihminen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nuori nainen. Eli reilu pari vuotta syöpädiagnoosin jälkeen.
Vaikka olikin joskus wannabee bimbo, niin törkeästi osa ihmisistä tuomitsivat kuolevan ihmisen mediaviestit.

Juuri näin. Lukkarisen kaltaiset ns. turhat julkkikset eivät normaalisti kiinnosta meikäläistä mitenkään, ja pyrin välttelemään kaikkia heihin liittyviä uutisia. Lukkarisestakin kuulin vasta sen jälkeen, kun hän tuli julkisuuteen sairautensa takia. Seurasin välillä tuota uutisointia, ja kyllähän se oli valitettavasti hyvinkin selvää, miten sairaus tulee päättymään.

Kyseessä oli ihminen, joka selvästi nautti julkisuudessa olosta, joten minusta on ihan ymmärrettävää, että hän teki sitä loppuun asti. Ja olettaisin, että ihan jokainen parantumattomasti sairas toimisi ihan samoin samassa tilanteessa - eli jatkaa hänelle tärkeitä asioita niin kauan kun jaksaa. Lukkarinen antoi tässä viimeisten vuosiensa aikana kasvot nuorten ihmisten parantumattomalle syövälle. Jos olikin aiemmin ns. turha julkkis, niin sitä hän ei kyllä millään mittarilla ollut viimeisinä vuosinaan.

R.I.P.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse en kyllä keksinyt ainuttakaan syytä, miksi ihminen valehtelisi sairastavansa niinkin kamalaa sairautta kuin syöpää.

Ehkä siinä oli se, että kävi taisteluaan julkisesti ja noiden lööppilehtien kautta. No joka tapauksessa paska homma se on aina kun nuori ihminen lähtee täältä pallolta minkä tahansa sairauden kautta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nimenomaan, hyvin sanottu. Kaikilla meillä on menneisyytemme. Kuolevan ihmisen haukkuminen on kuitenkin sellaista toimintaa, että kertoo enemmänkin itse haukkujasta jotain.

Kuolevaa ihmistä ei ole kiva pilkata, mutta kuoleman jälkeen pyhimykseksi nostaminen on usein aika tekopyhää. Kuolleen ihmisen tekemisiä, varsinkin jos on ollut täysin mulkku eläessään voi hyvin ko. henkilön menehdyttyä kritisoida, jos siihen on aihetta. Kuolleista ei saa puhua pahaa on ihan paska myytti. Totta kai voi, jos henkilö eläessään on ollu mulkku.
En tarkoita tällä nyt tätä nuorta mimmiä. En tiedä hänen taustojaan yms., mutta jos on ollu joku julkkistyrkky, jota kaikki ovat halveksuneet, niin aika hölmöä täällä itkeä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tiedä hänen taustojaan yms., mutta jos on ollu joku julkkistyrkky, jota kaikki ovat halveksuneet, niin aika hölmöä täällä itkeä.
(avainkohta itse boldaama)
No miksi sitten kommentoit tuolla tavalla, jos et tosiaankaan ole edes tutustunut koko Janitan stooriin?
"If you have nothing nice to say, don't say anything at all"
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
(avainkohta itse boldaama)
No miksi sitten kommentoit tuolla tavalla, jos et tosiaankaan ole edes tutustunut koko Janitan stooriin?
"If you have nothing nice to say, don't say anything at all"

Koska tää on keskustelupalsta, missä voi kommentoida asiaa kuin asiaa, vaikka joku viisastelija tuleekin aina kertomaan, että just sulla ei ole oikeutta kommentoida tätä asiaa.
Ohkasesti tätä palstaa seuranneena, voisin sanoa sulle, että jos ei ole mitään sanottavaa, niin älä sit sano.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Koska tää on keskustelupalsta, missä voi kommentoida asiaa kuin asiaa, vaikka joku viisastelija tuleekin aina kertomaan, että just sulla ei ole oikeutta kommentoida tätä asiaa.
Tämä on RIP-ketju. Saanko kysyä millä agendalla olet liikkeellä tässä ketjussa kommentoimassa sellaisen ihmisen kuolemaa, josta tiedät ilmeisesti suurin piirtein sen verran, että pyörinyt julkisuudessa? Ja oikeutat samalla itsesi sanomaan että hänen takiaan on kenenkään "hölmö itkeä".

Vai olikohan tuo sinun aikaisempi kommenttisi Janitan kuolemaan osaa ottavia ihmisiä kohtaan sittenkin ihan vähän hölmö?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on RIP-ketju. Saanko kysyä millä agendalla olet liikkeellä tässä ketjussa kommentoimassa sellaisen ihmisen kuolemaa, josta tiedät ilmeisesti suurin piirtein sen verran, että pyörinyt julkisuudessa? Ja oikeutat samalla itsesi sanomaan että hänen takiaan on kenenkään "hölmö itkeä".

Vai olikohan tuo sinun aikaisempi kommenttisi Janitan kuolemaan osaa ottavia ihmisiä kohtaan sittenkin ihan vähän hölmö?

Saat kysyä, vaikka kysyit jo ilman lupaa.. Ei mulla ole mitään agendaa, kunhan kirjoittelin aikani kuluksi, kun aina nuoren ihmisen kuolema on surullinen asia. Jokainen suree tavallaan ja Janitan kuolema on lähiomaisille kova juttu, mutta se, että että täällä ulistaan ensin nuoren naisen julkisuushakuisuudesta ja sitten pistellään RIP-viestejä on väärin. En syytä sua @Breeze Harbour tästä toiminnasta.
 

MegaForce

Jäsen
Itse tapasin Janitan parikymppisenä Helsingin yössä. Ei tosiaan mitään tuttuja oltu mutta olen muutaman sanan hänen kanssaan vaihtanut, ja hieman chattaillut aikanaan sosiaalisessa mediassa. Hän toki vaikutti pinnalliselta ihmiseltä mediassa ja Bb-talossa, mutta ei hän missään nimessä paha tai ilkeä ihminen ollut. En koskaan puhunut enää kun hänestä tuli "julkkis". Tieto poismenosta tuli myös tänään tiedoitusvälineiden kautta. Kuitenkin mulkuksi haukkuminen varsinkin nyt on täysin sopimatonta, kun ei varmastikaan Janitaa tuntenut vähääkään.

Lepää rauhassa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Omassa ”tuttavapiirissä” kahdella kolmikymppisellä ollut syöpä. Ensimmäinen jo menehtynyt ja toinen taistelee, mutta sen verran pitkä taistelu jo ollut ettei se hyvin taida päättyä.

Se on aina helvetin väärin kun nuori ihminen lähtee. Pistää miettimään. Rip
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkuun hieman ihmettelin Janitan julkista somesairastelua, mutta toisaalta hän teki hyvin näkyväksi sen, että nuori, elämää täynnä oleva aktiivinen ihminenkin voi sairastua syöpään. En muista muuta henkilöä, joka olisi kuolinkamppailuaan päivittänyt someen, voi tällaisia toki ollakin?

Nyt ovat kivut ja vaivat pois, lepää rauhassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omassa ”tuttavapiirissä” kahdella kolmikymppisellä ollut syöpä. Ensimmäinen jo menehtynyt ja toinen taistelee, mutta sen verran pitkä taistelu jo ollut ettei se hyvin taida päättyä.

Se on aina helvetin väärin kun nuori ihminen lähtee. Pistää miettimään. Rip
Nämä ovat aina paskoja juttuja. Monta ihmistä olen kantanut monttuun. Vanhoja, kuten isoisäni, mutta myös nuoria. Paras ystäväni kupsahti aivoverenvuotoon, tosta vaan, naps. Istui sohvalla vetämässä saapasta jalkaan, kaatui naamalleen eikä enää noussut. Ikää oli 37. Ei se aina katso mihinkään.

Elämää nähneen ihmisen neuvo ihan kaikille. Olkaa läsnä rakkaittenne elämässä. Pitäkää huolta kaikista. Muistakaa jotenkin - teoin tai sanoin, tai molemmin - osoittaa läheisillenne että välitätte heistä. Aina jää jotain sanomatta, mutta toivottavasti mahdollisimman vähän. En minäkään ehkä ollut muistanut Karille sanoa vähään aikaan, että hän on minulle rakas ja hieno ystävä, mutta onneksi olin sanonut sen usein niiden 20 vuoden aikana, jotka hänet tunsin.

Pyritään aina ja kaikessa hyvään, ok?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Syöpä on vittumainen tauti ja siihen tulen todennäköisesti itsekin menehtymään. En tiedä, onko onni sitten saada tällainen kroonininen syöpä, jossa taistelet vuosia. Tai sitten agressiivinen, johon menehtyy nopeamminnen. Ei mulla kuoleman kanssa ole erimielisyyksiä, mutta voisi se tulla nopeesti. Kärsiminen on perseestä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Syöpä on vittumainen tauti ja siihen tulen todennäköisesti itsekin menehtymään. En tiedä, onko onni sitten saada tällainen kroonininen syöpä, jossa taistelet vuosia. Tai sitten agressiivinen, johon menehtyy nopeamminnen. Ei mulla kuoleman kanssa ole erimielisyyksiä, mutta voisi se tulla nopeesti. Kärsiminen on perseestä.
Me toivomme sinulle voimia ja mahdollisimman monia mustavalkoisia keväitä. Peukut on pystyssä koko ajan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Syöpä on vittumainen tauti ja siihen tulen todennäköisesti itsekin menehtymään. En tiedä, onko onni sitten saada tällainen kroonininen syöpä, jossa taistelet vuosia. Tai sitten agressiivinen, johon menehtyy nopeamminnen. Ei mulla kuoleman kanssa ole erimielisyyksiä, mutta voisi se tulla nopeesti. Kärsiminen on perseestä.

Mulla on molemmat vanhemmat kuollu syöpään. Äiti 49-vuotiaana ja isä 56-vuotiaana, joten tiedän aika tarkkaan, miten vittumainen tauti se on. Suuren ikävän lisäks noi on jättäny jäätävän pelon. Aina kun tulee jotain terveydentilaan liittyvää epätavallista, joku paise tai patti jonnekin, pitkäkestoinen flunssa tmv, ni aina tulee pelko, että nyt se on mullakin.
Ton pelon kanssa on vaan pakko elää, eikä sitä voi päivittäin funtsia, muuten tulee hulluks. Tsemiä @Vanha Len .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös