Kuolleet | Tähtien sodan Darth Vaderia näytellyt David Prowse on kuollut
Nuoruusvuosinaan painonnostoa ja kehonrakennusta harrastanut Prowse kuoli 85-vuotiaana.www.hs.fi
RIP Darth Vader.
Kuolleet | Tähtien sodan Darth Vaderia näytellyt David Prowse on kuollut
Nuoruusvuosinaan painonnostoa ja kehonrakennusta harrastanut Prowse kuoli 85-vuotiaana.www.hs.fi
Kyllä! Ensimmäiset MM-kisat, joita muistan seuranneeni intensiivisesti. Heti ensimmäisessä ottelussa Senegal voitti hallitsevan maailmanmestarin Ranskan 1-0, vaikka kyseessä piti olla täysi ylikävely ranskalaisille. El-Hadji Diouf keskitti ja Boupa Diop laittoi liukuen pallon sisään. Muistan muitakin pelaajia, kuten Salif Diao, Khalilou Fadiga ja pari kappaletta Camaroita, mutta Papa Boupa Diop oli kuitenkin myös minulle sen joukkoon kasvot, sekä hengen ja taistelun ilmentymä.2002 meikäläisestä tuli aika kova Papa Boupa Diop -fani. Ne tuuletukset olivat mahtavia ja Sengealin menestys upeaa. Muutenkin lopulta ehkäpä parhaat arvokisat oman elämäni ajalta, eikä ollenkaan vähiten Senegalin ja Papan takia.
Lepää rauhassa sinä iso, upea mies!
Kyllähän Patterson tiedettiin homoksi jos vähän smarkki oli. Tuosta oli puhetta ainakin Bret Hartin elämänkerrassa jo aiemmin.Painilegenda Pat Patterson vissiin eilen 79-vuotiaana. Oli ensimmäinen Intercontinental-mestari, mukana luomassa ja bookkaamassa Royal Rumble -ottelua ja alan ensimmäisiä "julkihomoja", joskin tuo tieto oli v. 2014 saakka lähinnä vain sisäisessä tiedossa ts. ei tuotu virallisissa kuvioissa julki yleisölle kuin vasta 2014.
Painilegenda Pat Patterson vissiin eilen 79-vuotiaana. Oli ensimmäinen Intercontinental-mestari, mukana luomassa ja bookkaamassa Royal Rumble -ottelua ja alan ensimmäisiä "julkihomoja", joskin tuo tieto oli v. 2014 saakka lähinnä vain sisäisessä tiedossa ts. ei tuotu virallisissa kuvioissa julki yleisölle kuin vasta 2014.
Eläköityi painihommista jo 1984, joskin paini senkin jälkeen vielä satunnaisesti. "Eläköitymisen" jälkeen lukemattomissa rooleissa WWF/WWE:n sisällä. Kommentaattori, road agent, tuomari ja oikeastaan miestä kuvannee parhaiten se, että oli Vince McMahonin oikea käsi. Tutuimmaksi globaalille yleisölle tuli Attitude-eralla, kun heilui Gerald Briscon kanssa Vince McMahonin entouragena.
Surullista aina tämän ikäisten kuolemat sairauksiin.Janita Lukkarinen.
On. Ja mielestäni sai kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa sairautensa aikana koska voinnistaan someen pävitteli.Surullista aina tämän ikäisten kuolemat sairauksiin.
Jotkuthan epäilivät, että Lukkarinen feikkasi sairautensakin ja hakisi sillä vain huomiota. No, enää ei tarvitse epäillä.On. Ja mielestäni sai kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa sairautensa aikana koska voinnistaan someen pävitteli.
Kyllä. Olen itsekin kuullut sivusta spekulointeja tästä tapauksesta. Ei niin kivoja juttuja. Itse olen kokenut kaksi nuoren ihmisen menetystä lähisuvussani. Todennäköisesti nämä paskanjauhajat eivät ole, tai sitten ovat vain roskasakkia?!On. Ja mielestäni sai kohtuuttoman paljon paskaa niskaansa sairautensa aikana koska voinnistaan someen pävitteli.
Mulle tuli juurikin mieleen että varmaan nyt viimeisimmät uskovat että oli ihan oikeasti vakavasti sairas. Tai noh, koskaan ei pidä epäillä suomalaisten tyhmyyttä mitä tulee sosiaaliseen mediaan.Jotkuthan epäilivät, että Lukkarinen feikkasi sairautensakin ja hakisi sillä vain huomiota. No, enää ei tarvitse epäillä.
Nuori nainen. Eli reilu pari vuotta syöpädiagnoosin jälkeen.Janita Lukkarinen.
Jotkuthan epäilivät, että Lukkarinen feikkasi sairautensakin ja hakisi sillä vain huomiota. No, enää ei tarvitse epäillä.
Nimenomaan, hyvin sanottu. Kaikilla meillä on menneisyytemme. Kuolevan ihmisen haukkuminen on kuitenkin sellaista toimintaa, että kertoo enemmänkin itse haukkujasta jotain.Vaikka olikin joskus wannabee bimbo, niin törkeästi osa ihmisistä tuomitsivat kuolevan ihmisen mediaviestit.
Median mukaan wouhottavat ihmiset tuomitsevat turhaan monia ihmisiä. Eläviä ja kuolleita. Jospa annetaan pääasiassa toisten olla.Nimenomaan, hyvin sanottu. Kaikilla meillä on menneisyytemme.
Itse en kyllä keksinyt ainuttakaan syytä, miksi ihminen valehtelisi sairastavansa niinkin kamalaa sairautta kuin syöpää.Täytyy myöntää, että itsekin olin aika skeptinen, kun hän Seiskassa/Iltalehdessä viikko toisensa jälkeen kertoili kuinka toivo on mennyttä ja lähtö on lähellä. Mutta nyt valitettavasti selvisi, että hän oli ihan tosissaan ja sen takia tästä tuli itselle vähän paha mieli, vaikka en ihmistä millään lailla tuntenutkaan.
Nuori nainen. Eli reilu pari vuotta syöpädiagnoosin jälkeen.
Vaikka olikin joskus wannabee bimbo, niin törkeästi osa ihmisistä tuomitsivat kuolevan ihmisen mediaviestit.
Itse en kyllä keksinyt ainuttakaan syytä, miksi ihminen valehtelisi sairastavansa niinkin kamalaa sairautta kuin syöpää.