Kaljuenkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Miehitetty
Eiköhän meistä jokainen voi tykönämme miettiä kuka se palsta-Jeesus on. WWSD.
Ei tule lähelle. Vanhempani ovat esimerkillissä.
Jaa, missäs kohtaa jeesustelin? Sinähän tänne ratsastit sormeasi heiluttamaan ja pahoittamaan mielesi.Eiköhän meistä jokainen voi tykönämme miettiä kuka se palsta-Jeesus on. WWSD.
Jaa, missäs kohtaa jeesustelin? Sinähän tänne ratsastit sormeasi heiluttamaan ja pahoittamaan mielesi.
Tiedän, että tämän jälkeen on Jatkiksen reppanaosasto jonossa vakuuttamassa, miten paskat vanhemmat heillä oli, eikä nytkään sukulaisten tai oikeastaan kenenkään kuolema tunnu missään, mutta viittasinkin tavallisiin ihmisiin, sellaisiin, joilla on kutakuinkin tunne-elämä raiteillaan.
Siitä ei silti pääse mihinkään, että itsemurhan tehnyt jättää aikamoisen kasan paskaa läheisilleen, lapsilleen pahimmillaan herkkyydestä riippuen elinikäiset.
Hassu olet. En ole itseäni esimerkillisenä pitänyt, vaikka ihan laatutyyppi monella tapaa olenkin. En koe sortuneeni sen kummempiin hölmöyksiin kuin sinun mielestäsi ja sille en voi mitään. Sori.En mä ole mieltäni pahoittanut, miksi sä niin uskot? Kummastelin vain, ah niin esimerkillinen nimimerkki sortuu hölmöyksiin.
Etkö se ollut sä joka tuli heittämään reppanaläppääsi täysin sinuun liittymättömiin asioihin? WWSD.
Ikävä juttu tuo taustasi. Kiva silti, että olet onnistunut ponnistamaan siitä ja matikanopettajasi osaamattomuudesta huolimatta niinkin pitkälle, että tulosi riittävät reissaamaan ympäri palloa. Tuo viimeinen virkkeesi vain on jälleen sitä samaa tuubaa, mihin ei pitäisi reagoida, mutta kun tuo yksi tuossa heiluttelee vaipanliepeitään niin todetaan nyt vaikka, että etpä kovin kaksisia empatiakykyjä ole sinäkään saanut. Tämä siitä huolimatta, että todennäköisesti naurat partaasi samalla kun nautit jotain käsittämätöntä siunausta trollailla täällä ketjusta toiseen.Aika moni luonnollisista syistä kuoleva jättää lapsilleen perinnöksi pelkkää paskaa. Anthony Bourdain ja Chester Bennington jättivät paskan lisäksi erinomaisen sosioekonomisen aseman. En näe mitään syytä sääliä noin etuoikeutettuja lapsia.
Jännää kun minusta tuo @sampio ei ole missään vaiheessa pyrkinyt kinastelemaan. Asiat kinastelee, ei ihmiset, varsinkaan aikuiset ja Sampio ei kyllä ole pyrkinyt, päin vastoin, kinastelemaan, vaan väittämään nimen omaan asioiden ja mielipiteiden kinastelemisesta.Eihän aikuiset ihmiset kinastele internetissä.
Toivotetaan RIP:t tälle pikku kinalle ja sovitaan, että ollaan molemmat vajavaisia.
Jos haluat olla ongelmitta internetissä niin minulla on sinulle huonoja uutisia.Eihän aikuiset ihmiset kinastele internetissä.
Toivotetaan RIP:t tälle pikku kinalle ja sovitaan, että ollaan molemmat vajavaisia.
Jännää kun minusta tuo @sampio ei ole missään vaiheessa pyrkinyt kinastelemaan. Asiat kinastelee, ei ihmiset, varsinkaan aikuiset ja Sampio ei kyllä ole pyrkinyt, päin vastoin, kinastelemaan, vaan väittämään nimen omaan asioiden ja mielipiteiden kinastelemisesta.
Jos haluat olla ongelmitta internetissä niin minulla on sinulle huonoja uutisia.
Jos et ymmärrä sanontaa asiat kinastelee, ei ihmiset, niin en voi sinua enempää auttaa. Tässä on nykyajan ongelma, tahallisen väärinymmärtämisen lisäksi.En ymmärrä viestistä muuta kuin, että mielestäsi Sampio ei vissiin kinastellut.
Olkoon näin.
Joo, RIP minunkin puolestani. Mä olen erittäin vajavainen monellakin tapaa, mutta internetissä kyllä kannattaa kinastella paljon mielummin kuin kasvokkain, ks. allekirjoitukseni.Eihän aikuiset ihmiset kinastele internetissä.
Jos et ymmärrä sanontaa asiat kinastelee, ei ihmiset, niin en voi sinua enempää auttaa. Tässä on nykyajan ongelma, tahallisen väärinymmärtämisen lisäksi.
etpä kovin kaksisia empatiakykyjä ole sinäkään saanut.
The Wire -sarjan koulupoika Dukielle
No niin, just katottiin toi The Wire ja sama homma. Sitten oli se Dukien kaveri, joka päätyi sinne mikä lie yhteiskotiin. Kyllä sydäntä särki! Entäpä se ekan kauden jantteri, jonka kaverit tappoi, ja toki myös Michael.
Asia selvä. Varakkaalla ei voi olla muita siteitä vanhempiinsa kuin raha.Pitää täysin paikkansa. Empatiaa on mulla hyvin rajallinen määrä. Saatan joskus jakaa sitä jopa fiktiivisille hahmoille, kuten Oliver Twistille, Will Huntingille tai The Wire -sarjan koulupoika Dukielle mutta amerikkalaisille porvarilapsille, jotka tulevat hommaamaan kuolleiden faijojensa rahoilla tutkinnot eliittikouluista, sitä ei riitä.
Ehkä Mustansuden maailmassa itsemurha on vain oma valinta. Tekiskö vai eikö tekis? Vähän niin kuin eutanasiakin.Sun pitää varmaan @BlackWolf sit toivottaa jatkossa kaikki sydärin saaneetkin helvettiin kun tollee vaan itsekkäästi menevät kuolemaan ja jättävät omaiset yksin.
BlackWolf kirjoitti:Minä en tee mitään oletuksia...
BlackWolf kirjoitti:...Joskus kannattaisi itse niissä tunnekuohuissaan pysähtyä ja miettiä hetken että onko nyt oikeasti itse ajatellut asiaa kaikilta kannoilta, vai vetääkö värilasit päässä satasta tutkaan, koska oikeamielisyydessään on aina oikeassa ja erehtymätön.
Minä olen vilpittömästi sitä mietä että vain yksi 11v tyttö kärsi tästä muiden läheisten ohella...
Suremaan jäi se yksi isätön tyttö.
MacRef kirjoitti:Mistä sä voit tietää, että tyttö jäi suremaan? Entä jos isä olikin täysi hirviö lastaan kohtaan ja lapsi onkin iloinen siitä, että isää ei enää ole? (En siis tiedä, väitä tai edes ehdota, että noin olisi, mutta kai sekin mahdollista olisi, joten varmana tietona esitetty suremaan jääminen on vahva kommentti.)
Mielipiteestä ei oikein voi olla eri mieltä, joten tuosta kärsimysmielipiteestä ei kannata väitellä. Mutta, entä jos...
En nyt ihan saa kiinni sinun epäjohdonmukaisuuksista. Lapsi ei ole vielä kehittynyt sille tasolle ajatustoiminnaltaan, että hän voisi tehdä mitään hirviö rinnastuksia. Lisäksi Bourdainista ja hänen suhteesta lapseensa on ollut paljonkin juttua tiedotusvälineissä. Luin siis kyllä tekstisi, mutta se oli niin onneton trollausyritys että jätin vastaamatta. Sinä toki saat uskoa mihin haluat, vaikka elää ajatuksissa että Bourdain oli kaiken lisäksi ihmishirviö ja täysi kusipää lastaan kohtaan. Eikö se vielä oikein alleviivaa sitten tämän ketjun lepäile rauhassa kommenttien absurdiutta jos noin olisi?Lainaukset eivät ole aikajärjestyksessä ja on poimittu eri ketjuista, mutta sillä ei kuitenkaan asian kannalta ole nyt merkitystä.
Yritin tästä sinulta jo eilen @BlackWolf kysyä tuossa asia mikä tahansa -ketjussa (alin lainaus), mutta en silloin tägännyt ja ehkä kysymys meni ohi.
Kirjoitat yhdessä tämän ketjun viestissäsi tuon ensimmäisen lainauksen, toinen lainaus on toiseen ketjuun kirjoittamastasi viestistä. Näetkö itse mitään ristiriitaisuutta kirjoittamissasi viesteissä? Eikös tuommoinen oma vilpitön mielipide toisen henkilön tunnetilasta ole oletus?
Itse asiaan en nyt halua ottaa mitään kantaa, lähinnä pohdin tuota viesteissä näkyvää epäjohdonmukaisuutta siitä, että onko asioita ajatellut kaikilta kannoilta tai olettaako asioita vai eikö oleta? Epäjohdonmukaisuutta minun mielestäni.
Varakkaalla ei voi olla muita siteitä vanhempiinsa kuin raha.
Asia selvä. Varakkaalla ei voi olla muita siteitä vanhempiinsa kuin raha.
Eikä vanhempien kuolema haittaa, jos niiltä jää paljon fyffeä.
En nyt ihan saa kiinni sinun epäjohdonmukaisuuksista. Lapsi ei ole vielä kehittynyt sille tasolle ajatustoiminnaltaan, että hän voisi tehdä mitään hirviö rinnastuksia. Lisäksi Bourdainista ja hänen suhteesta lapseensa on ollut paljonkin juttua tiedotusvälineissä. Luin siis kyllä tekstisi, mutta se oli niin onneton trollausyritys että jätin vastaamatta. Sinä toki saat uskoa mihin haluat, vaikka elää ajatuksissa että Bourdain oli kaiken lisäksi ihmishirviö ja täysi kusipää lastaan kohtaan. Eikö se vielä oikein alleviivaa sitten tämän ketjun lepäile rauhassa kommenttien absurdiutta jos noin olisi?