Judas Priestin kulta-aikojen rumpali Dave Holland kuoli viikko sitten Espanjassa. Judas Priest On Dave Holland: 'His Time With Us Was Amongst The Most Productive And Successful In The Band's Career' - Blabbermouth.net
Judas Priestin kulta-aikojen rumpali Dave Holland kuoli viikko sitten Espanjassa. Judas Priest On Dave Holland: 'His Time With Us Was Amongst The Most Productive And Successful In The Band's Career' - Blabbermouth.net
Nyt kai on soveliasta sanoa, että Rest In Pieces. #badumtss
Siis just eilen kävin Ikeassa. Tää olis voinu tapahtua mulle!
Kenties se ulkoinen habitus ei välttämättä kerro aina sitä todellista tilannetta.Hyväkuntoisena herraa pidin.
No jopas! Ymmärsin, että hän oli vissiin ihan hyvässä fyysisessä kunnossa. Tai mistäpä näistä tietää, mutta sellainen kuvitelma minulle on tullut. Värikäs hahmo todellakin, joka halusi kaikkien pienpuolueiden yhdistyvän "suuria vastaan". Ilmeisesti kuitenkaan kansallismieliset voimat eivät mahtuneet oikein saman katon alle edes itse, niin tuskinpa vaaliliittoa olisi kommunistienkaan kanssa syntynyt, :) Ex-työkaveriani ohjeistettiin aikoinaan hänen opiskellessa tiedottamista Turun AMK:ssa, että kaikista muista voitte tehdä juttua, mutta ette Mäenpäästä. :) Varmasti joku ainakin kaupunginvaltuustossa huokaisee syvään ja on, jos nyt suru-uutisen kohdalla voi näin sanoa, tyytyväinen. 2017 ei läpi enää menty, mutta mikä olisi estänyt yrittämästä uudelleen.
John oli mukana monissa elokuvissa, joten monipuolinen näyttelijä ja todellaki Frasierissa yksi parhaimmista luonnerooleista. RIP.Frasier-sarjan tähti John Mahoney on kuollut Frasier-sarjan tähti John Mahoney on kuollut - TV & Elokuvat - Ilta-Sanomat
Frasier on yksi suosikkisarjoistani joten surullista.