Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 325
  • 9 316

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Onko tuo rata oikeasti 400m, jos naisten kympinkin jälkeen oli ilmoilla kysymyksiä. :)

Satasten erienkin perusteella kyllä on nopea rata. Noin suoran mitallakin.

Mutta kyllähän tuon voisi mitata tuon radan, ei noihin Ronaldinhoihin kuitenkaan niin kovaa luottoa ole.
 
Kristiinalla ei vaan riitä tuolla! Ymmärrätkö?

Ei se ole mikään selitys. Jos ei taso riitä niin jäisi kotiin. Jos minä menisin olympialaisiin, niin kyllä minä ainakin parantaisin finaalissa omaa ennätystä. Se nyt on vähimmäisvaatimus, minä en ymmärrä miten se ei noilta helvetin kekkuleilta onnistu. Surkeeta porukkaa. Ja minun verorahoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On kyllä haikea olo. Ketkaselkä Johnsonin ennätykset tuntui vielä 8 vuotta sitten lyömättömiltä. Mihin tää maailma on menossa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tää oliskin kova. 350 metriä, tehtiin vähän lyhyemmäksi.
Kelatkaa, jos tuo rata olisikin vaikka 390 metriä.

Se olisi jotain sanoinkuvaamatonta. "Tehtiin sitten tällainen pikku källi"
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kannattipa tänä(kin) yönä valvoa, ei näitä maailmanennätyksiä kuitenkaan liian usein "livenä" pääse näkemään. Nopeaksihan tuota rataa oli kehuttu jo ennen kisojen alkua, näyttäisi pitävän tältä osin paikkansa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ei se ole mikään selitys. Jos ei taso riitä niin jäisi kotiin. Jos minä menisin olympialaisiin, niin kyllä minä ainakin parantaisin finaalissa omaa ennätystä. Se nyt on vähimmäisvaatimus, minä en ymmärrä miten se ei noilta helvetin kekkuleilta onnistu. Surkeeta porukkaa. Ja minun verorahoilla.

Ehdottomasti samaa mieltä ja mielestäni säästösyistä purjehtijat olisivat voineet purjehtia tuonne kisapaikoille. Mitä niitä turhaan lennättelemään.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ehdottomasti samaa mieltä ja mielestäni säästösyistä purjehtijat olisivat voineet purjehtia tuonne kisapaikoille. Mitä niitä turhaan lennättelemään.
Sekä uimarit uida.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voitot Bolt vs Catlin 7-1 ja ainoa Catlinin voitto sadasosalla. Taidan vetää livevedossa 500 Catlinille....
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
On kyllä haikea olo. Ketkaselkä Johnsonin ennätykset tuntui vielä 8 vuotta sitten lyömättömiltä. Mihin tää maailma on menossa.

Vielä tarvis varmaan kusta purkkiin ja odotella et josko 2021 sieltä vielä jotain löytyy ?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Varmasti saa helpommin sponsoreita ja kaikkea myös tollaisella käytöksellä?

Tämä on muuten hyvä pointti, ja itse kyllä miettisin kahdesti, että halusinko Kristiina Mäkelän menevän haastatteluun en1103 oy:n lippis päässä, jos hän tulisi haastatteluun tyyliin: "Kyllä mua vituttaa tällainen ihan vituiksi meni siis voi vittu."
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onhan se toki paskaa, jos tän kisan perusteella on vasta 12. paras maailmassa. Surkeaa touhua.

Mä olin kerran koulujenvälisissä neljäs. En mä silti raivareita vetänyt - tyytyväinen olin. Sekin oli saatana verorahoilla rahotettu koulu. Ja kisat. Tosin pyörällä jouduin sinne menemään.
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Naisten nelosen toisen välierän jälkeen Sherika Jackson pyöritteli silmiään melko epäuskoisena kun näki ajan 49,83. Oiskohan silleen, että metri on kyllä metrin mittainen, mutta sekunti ei ole sekunnin mittainen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Tää oliskin kova. 350 metriä, tehtiin vähän lyhyemmäksi.

Satasten erienkin perusteella kyllä on nopea rata. Noin suoran mitallakin.

Mutta kyllähän tuon voisi mitata tuon radan, ei noihin Ronaldinhoihin kuitenkaan niin kovaa luottoa ole.

Kelatkaa, jos tuo rata olisikin vaikka 390 metriä.

Se olisi jotain sanoinkuvaamatonta. "Tehtiin sitten tällainen pikku källi"

Ajatelkaa oikeasti jos tuolla olisi joku pikku fiba, olisi se melkoinen mitäs vittua nyt tilanne. :) Jäädään odottelemaan muita matkoja.
 

Nick Neim

Jäsen
Jaahas, ja van Niekerk kunnioittaa maanosaansa riisumalla kengät jalastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös