Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 332
  • 9 316

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onhan se toki paskaa, jos tän kisan perusteella on vasta 12. paras maailmassa. Surkeaa touhua.

Mä olin kerran koulujenvälisissä neljäs. En mä silti raivareita vetänyt - tyytyväinen olin. Sekin oli saatana verorahoilla rahotettu koulu. Ja kisat. Tosin pyörällä jouduin sinne menemään.

Eli sulla oli ylikunnon puolella kun munamankelilla menit ? Autolla vietynä ois ollut saletti voitto ?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hymyilevätkin palkintopallilla meijän verorahoilla. Opiskelee ja juhlii ja harjottelee vain kerran päivässä meijän verorahoilla. Sitten menee vielä voittamaan meijän verorahoilla. Kyllä minä raivoisin meijän verorahoilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan se toki paskaa, jos tän kisan perusteella on vasta 12. paras maailmassa. Surkeaa touhua.

Mä olin kerran koulujenvälisissä neljäs. En mä silti raivareita vetänyt - tyytyväinen olin. Sekin oli saatana verorahoilla rahotettu koulu. Ja kisat. Tosin pyörällä jouduin sinne menemään.
Ootko jo päässyt yli siitä? Voidaan mennä paikalliselle hiekkarannalle jos tarviit apua.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tämä on muuten hyvä pointti, ja itse kyllä miettisin kahdesti, että halusinko Kristiina Mäkelän menevän haastatteluun en1103 oy:n lippis päässä, jos hän tulisi haastatteluun tyyliin: "Kyllä mua vituttaa tällainen ihan vituiksi meni siis voi vittu."
Niinpä. Yksilöurheilussa taitaa olla aika pakko noita sponsoreita saada, jotta voi täysipäiväisesti urheilemaan?
 

Kaivanto

Jäsen
Moukkamainen yleisö monessa lajissa, mutta nyt osasivat viheltää oikeassa kohtaa.
 

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bolt voittaa, De Grasse suoriutuu hyvin ja ottaa hopeaa. Gatlinin pakka ei hajoa, mutta vauhti ei riitä ja tuloksena pronssia. Blake karjuu itsensä neljänneksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eli sulla oli ylikunnon puolella kun munamankelilla menit ? Autolla vietynä ois ollut saletti voitto ?
Eiku oli paska ilmastointi siellä urtsilla. Sitäpaitsi siinä oli samassa ryhmässä vitoset ja kutoset ja mä olin vitosella. Epistä!
 

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juusela voittaa olympiakultaa, jos ei tee konsanaan-eläinvertausta seuraavaan pariin minuuttiin. Gatlinia vituttaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä on muuten hyvä pointti, ja itse kyllä miettisin kahdesti, että halusinko Kristiina Mäkelän menevän haastatteluun en1103 oy:n lippis päässä, jos hän tulisi haastatteluun tyyliin: "Kyllä mua vituttaa tällainen ihan vituiksi meni siis voi vittu."
Jos margariini pillu olisi sponsorien hankintalistalla, niin tuo voisi toimiakin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
ON!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös