Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Harmi, että minulla ei ole tilastopajan tunnareita, mutta eikö Kristiinan tämän iltainen tulos ole hänen tasolleen hyvää hyppäämistä?
Ehei kyllä kaikkien pitää olla kuin Seppo Räty ja sanoa Brasilia on paska maa.
En tosiaan ymmärrä mitä hyötyä jostain julkisesta ärräpäiden heittelystä on, se kun ei tilanteessa hyödytä mitään.
Lähinnä se oli kuitti sinulle tuosta "kehon kielen tulkitsemisesta", koska suoraan sanottuna helvetin vaikea uskoa että osaat ihmiskehosta juuri mitään tulkita.No miksi sitten vedät silikonit mukaan keskusteluun Mäkelästä?
Harmi, että minulla ei ole tilastopajan tunnareita, mutta eikö Kristiinan tämän iltainen tulos ole hänen tasolleen hyvää hyppäämistä?
Pari pomppua edellispäivänä on suht rankka suoritus.Mäkelän kropasta puhti pois??
Vittu olis kyllä kiireistä olla tuolla kun joka ilta pitäisi höylätä Copacabanaa edestakaisin jonkun pettyneen sielun kanssa.Mnjääh... mietin tota meijän tuplaseiskaa.
Kummasti nuo kilpasisaret tuossa vaan pomppii.Pari pomppua edellispäivänä on suht rankka suoritus.
Vittu olis kyllä kiireistä olla tuolla kun joka ilta pitäisi höylätä Copacabanaa edestakaisin jonkun pettyneen sielun kanssa.
Tuota noin, mitähän tuo "armollinen itselleen" niinkuin tarkoittaa?Ja kun en tosiaan tiedä miksi pitäisi paiskoa maallista omaisuuttaan, kun tekee karsinnassa ennätyksen ja hyppää sen jälkeen finaalissakin vielä omalle hyvälle tasolleen? Tämä on minulle ihan täysi mysteeri.
Jos ei riitä, niin ei vaan vittu riitä.
Jenna Laukkanen sanoi mielestäni haastattelussa hyvin; joskus pitää vain olla armollinen itselleen.
Ei kun pitää olla armollinen itselleen. Sieltä sit pikkuhiljaa voi ammennella kerran 4 vuodessa sitä juttua ja fiilistä ja 80 vanhana jo mitaleilla.Kummasti nuo kilpasisaret tuossa vaan pomppii.
Olis entistä raskaampi kisarupeama.Ei siellä hiekkarantaa höylätä vaan väsynyttä ja rentoutusta kaipaavaa kehoa.
Taisi mennä henkisellä puolella ne paukut jo eiliseen.Siis hetkinen, montas hyppyä se Mäkelä hyppäsi siellä karsinnassa, jos paukut jäi sinne ja ei päivää myöhemmin enää pysty samaan?
Joo turha sitä on riehua, jos tietää ettei parempaan pystynyt. Se olisi eri asia, jos paukkuja olisi ollut ja tulokseksi olisi tullut vaikka kolme x:ää. Silloin olisi vittuperkeleet lentänyt.Ja kun en tosiaan tiedä miksi pitäisi paiskoa maallista omaisuuttaan, kun tekee karsinnassa ennätyksen ja hyppää sen jälkeen finaalissakin vielä omalle hyvälle tasolleen? Tämä on minulle ihan täysi mysteeri.