Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 319
  • 9 316

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Harmi, että minulla ei ole tilastopajan tunnareita, mutta eikö Kristiinan tämän iltainen tulos ole hänen tasolleen hyvää hyppäämistä?
 

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkelän haastattelupositiivisuus on kyllä saavutus sinänsä. Oli feikkiä tai ei. "Kuinka paljon nautit yleisön pauhusta?" "Siihen mä keskityin.." Mjooo..
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kiitti Mäkelä hyvistä kokemuksista.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ehei kyllä kaikkien pitää olla kuin Seppo Räty ja sanoa Brasilia on paska maa.

En tosiaan ymmärrä mitä hyötyä jostain julkisesta ärräpäiden heittelystä on, se kun ei tilanteessa hyödytä mitään.

Joo vaikka urheilu ei vertaudukaan tosimaailmaan, niin kyllä itsekin aina huutelen vittua kokouksissa, kun yrityksellä menee paskasti. Se on se tapa millä nämä tulee hoitaa ilmeisesti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No miksi sitten vedät silikonit mukaan keskusteluun Mäkelästä?
Lähinnä se oli kuitti sinulle tuosta "kehon kielen tulkitsemisesta", koska suoraan sanottuna helvetin vaikea uskoa että osaat ihmiskehosta juuri mitään tulkita.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis hetkinen, montas hyppyä se Mäkelä hyppäsi siellä karsinnassa, jos paukut jäi sinne ja ei päivää myöhemmin enää pysty samaan? Joku voisi huolestua kuntopohjasta, mutta onneksi on yleisöä josta ammentaa. Ja @Roger Moore tietää tisseistä ja naidista ksiken.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ja kun en tosiaan tiedä miksi pitäisi paiskoa maallista omaisuuttaan, kun tekee karsinnassa ennätyksen ja hyppää sen jälkeen finaalissakin vielä omalle hyvälle tasolleen? Tämä on minulle ihan täysi mysteeri.

Jos ei riitä, niin ei vaan vittu riitä.

Jenna Laukkanen sanoi mielestäni haastattelussa hyvin; joskus pitää vain olla armollinen itselleen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt juoskaa maailmanennätys. Oikeesti. Ei Jeremy pystyny siihen, mutta ehkä Kirami.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Ja kun en tosiaan tiedä miksi pitäisi paiskoa maallista omaisuuttaan, kun tekee karsinnassa ennätyksen ja hyppää sen jälkeen finaalissakin vielä omalle hyvälle tasolleen? Tämä on minulle ihan täysi mysteeri.

Jos ei riitä, niin ei vaan vittu riitä.

Jenna Laukkanen sanoi mielestäni haastattelussa hyvin; joskus pitää vain olla armollinen itselleen.
Tuota noin, mitähän tuo "armollinen itselleen" niinkuin tarkoittaa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kummasti nuo kilpasisaret tuossa vaan pomppii.
Ei kun pitää olla armollinen itselleen. Sieltä sit pikkuhiljaa voi ammennella kerran 4 vuodessa sitä juttua ja fiilistä ja 80 vanhana jo mitaleilla.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Siis hetkinen, montas hyppyä se Mäkelä hyppäsi siellä karsinnassa, jos paukut jäi sinne ja ei päivää myöhemmin enää pysty samaan?
Taisi mennä henkisellä puolella ne paukut jo eiliseen.

Ja kun en tosiaan tiedä miksi pitäisi paiskoa maallista omaisuuttaan, kun tekee karsinnassa ennätyksen ja hyppää sen jälkeen finaalissakin vielä omalle hyvälle tasolleen? Tämä on minulle ihan täysi mysteeri.
Joo turha sitä on riehua, jos tietää ettei parempaan pystynyt. Se olisi eri asia, jos paukkuja olisi ollut ja tulokseksi olisi tullut vaikka kolme x:ää. Silloin olisi vittuperkeleet lentänyt.
 

Nick Neim

Jäsen
Jos Kirani ei vie niin mä huudan ärräpäitä Mäkelänkin edestä.

Toivottavasti kaikki huutavat perkelettä finaalin jälkeen, jos eivät tee maailmanennätystä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
On kyllä aika vaihtelevia tyylejä tossa kolmiloikassa ja myös pituushypyssä. Jotkut ottaa 15 askeleen vauhdin ja toiset hakee vauhdin harjoituskentältä asti ? Luulisi et kovalla vauhdilla lentää pidemmälle jos osaa ponnistaa ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös