Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 325
  • 9 316

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jos kärki on n. 50cm parempi kun oma paras niin ei taitais raivaritkaan auttaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Hirvonen eikös me tosta korttien piilottamisesta puhuttu? Tää jätkä teki sen aika hyvin.

Toki neljä kertaa pidempi matka, mutta kuitenkin.
 
Nyt tekee mieli sanoa kuten eräs edesmennyt pappa, joka keinutteli räsymatolla, kun puolen tunnin sisällä Lasse Viren ja Pekka Vasala toivat kultamitalit. Pappa keinutteli laajakaarista keinuntaa. Hän ei sanonut mitään muuta kuin: Voi hirmu, voi kauhia, ohhoh! Pappa säilyi hengissä, kun oli nitrot. Ja hän keinutteli. Voi hirmu, voi kauhia, ohhoh, täytyy sanoa tuon vanhan papan sanoin. Ja jos olisi keinutuoli niin olisin pannut sen heilumaan laajakaarista liikettä eteen ja taakse ja kokenut samoin. Tämä on niin käsittämätöntä. Uskomaton 400 metriä!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Huikeat kisat menossa yleisurheilun osalta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos mä olisin just juossut uuden maailmanennätyksen niin mä vähän tuulettaisin ?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ek kun pitää olla armollinen itselleen. Sieltä sit pikkuhiljaa voi ammennella kerran 4 vuodessa sitä juttua ja fiilistä ja 80 vanhana jo mitaleilla.

Kerro nyt hyvä ihminen, että miksi pitäisi ärräpäät lentää tuolla? Jos tekee ennätyksen ja tekee vielä finaalissa enemmän kuin oman perussuorituksen?

Kristiinalla ei vaan riitä tuolla! Ymmärrätkö?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Onko tuo rata oikeasti 400m, jos naisten kympinkin jälkeen oli ilmoilla kysymyksiä. :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joo vaikka urheilu ei vertaudukaan tosimaailmaan, niin kyllä itsekin aina huutelen vittua kokouksissa, kun yrityksellä menee paskasti. Se on se tapa millä nämä tulee hoitaa ilmeisesti.
Varmasti saa helpommin sponsoreita ja kaikkea myös tollaisella käytöksellä?
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Jos mä olisin just juossut uuden maailmanennätyksen niin mä vähän tuulettaisin ?

Samaa mietin. Ei voi mitään, D pyörii heti mielessä, vaikka haluaisi ajatella positiivisesti. Niin huima juoksu oli.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää eteläafrikkalainen ottaa kyllä kaiken irti kehostaan silloin kun paikka on. Viimeksi lähes pyörtyi voittojuoksun jälkeen. Sellainen fiilis oli että tämä mies voittaa mutta en olisi ikinä uskonut maailmanennätykseen.

Pakko vain ihmetellä että mitä siellä maailman huipulla vedetään. Rikkomattomaksi luullut ennätykset paukkuu kympillä ja nelosella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Toi juoksu menee vähintään samalle viivalle kuin Boltin kakkosen ennätys. Vähintään. Aivan käsittämätön. Loistavaa!!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kerro nyt hyvä ihminen, että miksi pitäisi ärräpäät lentää tuolla? Jos tekee ennätyksen ja tekee vielä finaalissa enemmän kuin oman perussuorituksen?

Kristiinalla ei vaan riitä tuolla! Ymmärrätkö?
Olen jo vastannut, en ala toistamaan itseäni vain koska joku ei osaa lukea, tai sisäistää lukemasnsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös