Rinnasta palstan kirjoittaja julkkikseen?

  • 66 016
  • 375

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Worrell = Andreas Lilja
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Freddie Freeloader - Miles Davis tai Cornel West

Joka tapauksessa Freddie rinnastuu mielessäni aina filosofineekeriin tai Miles Davisiin, Miles Davisin Freddie Freeloader -viisun vuoksi. Freddie, olet aina minulle hyvin viisas neekeri :3...

Tämä on hyvin kauniisti ajateltu ja lienee enintä, mitä elämällä on minulle tarjota.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulle Freddie Freeloader assosioituu paitsi Miles Davisin teokseen, niin nimikirjaintensa F.F. vuoksi myös Gilbert Sheldonin sarjakuvahahmoon Freewheelin' Franklin. Kyseessä on siis Friikkilän Pojat -sarjiksen Vapaavarsi Franklin, se laiha ja lierihattuinen kemikaaliveijari.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TOJ = Mikko Virtanen kirjasta Vadelmavenepakolainen

Mikko Virtanen tosin oli vieraillut Ruotsissa useita kertoja jo lapsuudessaan, mutta ihmisethän prosessoivat asioita eri tahdissa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Molemmat oikein? Ei kait tässä vain ole moderaattoreille töitä?

Pysyn edelleen kannassani Evil:n suhteen, ihan selkeästihän tuo Osmo Soininvaara on.

Sitten näitä itsestäänselviä tapauksia, joita ei tarvitse edes perustella:
Uleåborgir = Arto Melleri
Ted Raikas = Kaarina Kivilahden villit vuodet
scholl = Tauski
 

scholl

Jäsen
Toi vittuilu ei muuten toimi kunnolla, kun en tiedä, keitä noi hiipparit ovat, joihin verrataan, mutta Hytösen kanssa meillä ei ole kyllä mitään yhteistä:
- minä en arvosta punttien nostelua
- minä osaan juosta
- minä en hyväksy pitkää tukkaa
- minä en erityisemmin arvosta shampanjan neitimäistä siemailua
- minä en arvosta mustiin pukeutuneita surijoita
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En tiedä miksi, mutta koko ajan tulee vladista mieleen Tapio Suominen. Aina kun vladin tekstejä luen, niin ne soivat päässä Tapsan rauhallisella äänellä. Aina voin kuvitella, että siellä se Tapsa taas on kirjoittanut.

Ilmeisesti Suominen kirjoittaa ihan hyvin.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
En tiedä miksi, mutta koko ajan tulee vladista mieleen Tapio Suominen. Aina kun vladin tekstejä luen, niin ne soivat päässä Tapsan rauhallisella äänellä. Aina voin kuvitella, että siellä se Tapsa taas on kirjoittanut.

Ilmeisesti Suominen kirjoittaa ihan hyvin.

Voi vittu Jaws, nyt en saa päästä tota Tapsa-vertausta. Aina kun luen vladin tekstejä niin se Tapsan ääni tunkee jostain. Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös