Rinnasta palstan kirjoittaja julkkikseen?

  • 65 997
  • 375

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Ehkäpä hauskin meikäläistä sivuava vertaus koskaan. Teitkö tuon itse vai lainasitko? Joka tapauksessa nauroin huolella. Aivan loistava läppä.

Törmäsin tuohon aikaa tappaessani, ja ajattelin heti sua. :)
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuamas = Donald Trump
vero = Petteri Sihvonen
Pisin Kääpiö 186cm = Hjallis Harkimo
sampio = Nina Mikkonen
Evil = Luusalmi Vares- kirjoista
Zeta03 = Milhouse Van Houten
Kekkonen = Montgomery Burns
Vellihousu = Pikku Myy
1stApril = Omasta mielestään milloin mitäkin, mutta lähipiirin mukaan Dr Jekyll / Mr Hyde kuvaa parjaiten
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kokeilen jotain uutta eli rinnastan kirjoittajan tv-hahmoon.

TQoFE = Stephanie Forrester
sampio = Archie Bunker
scholl = Dalek
Käyttäjänimetön = Ridge Forrester
psychodad = Fox Mulder
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
TOJ = Vladimir Tretjak

Ei kahta sanaa. Molemmille muu kuin Venäjä on mutasakkia ja vain Venäjällä asiat on hyvin. KHL on maailman paras liiga ja Crosby on aivan lapanen. Toinen näistä on ryssä ja toinen haluaisi olla ryssä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä varmaankin viittaat henkilön fyysisiin mittoihin? Muutenhan Seppälä on fiksu kaveri.
Juu, en kyllä löydä Silun ja schollin väliltä mitään yhteistä.

Matti-Esko Hytönen oli parempi haku jossain tuolla edellä, itseasiassa helvetin sopiva. Myös tuolle alwahlan vertaukselle Dalekiin naurahdin. Varsin osuva sekin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mihin metsäsovhoosi tarvitsee lypsykonetta?
Ei se sitä tarvitsekaan. Novosibirskin tarvikevarikon maa- ja metsätaloustarvikevastaava Volkovin sairausloman sijainen Shtalnov teki virheen, mutta virhettä ei voitu korjata ilman mittavaa byrokraattista painiskelua. Siksi Viktor Tretjak päätyi istumaan vuosikausiksi keskelle autiota mäntymetsää lypsykoneineen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mihin metsäsovhoosi tarvitsee lypsykonetta?
Minä olen puolestani sellaisen huhun kuullut, että metsäsovhoosin lihamyllyn hoitaja Gennadi Tretjak oli vaihtanut junakuormallisen tukkeja viiteenkymmeneen sonniin. Sovhoosin politrukin käskystä niitä piti joko lypsettämän tai lahdattaman.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä olen puolestani sellaisen huhun kuullut, että metsäsovhoosin lihamyllyn hoitaja Gennadi Tretjak oli vaihtanut junakuormallisen tukkeja viiteenkymmeneen sonniin. Sovhoosin politrukin käskystä niitä piti joko lypsettämän tai lahdattaman.

Jaa niin taisi ollakin. Oliko se peräti niin, että nuo puukaupat junaili muuan rautateillä työskennellyt siirtotyöläinen Slobomir Holecek, jonka veljenpoika sittemmin saavutti mainetta edustamalla maataan maalivahtina jäähockeykilpailuissa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaa niin taisi ollakin. Oliko se peräti niin, että nuo puukaupat junaili muuan rautateillä työskennellyt siirtotyöläinen Slobomir Holecek, jonka veljenpoika sittemmin saavutti mainetta edustamalla maataan maalivahtina jäähockeykilpailuissa?
Sama mies. Serkkunsa, Svituslav Holecek muuten työskenteli Prahan Suuren Sirkuksen elävänä tykinkuulana 70-luvulla. Puoliksi englantilainen panostaja Jiri Andrew Blimovic, jonka tehtävänä oli sytyttää Holecekin ilmaan lennättävä kanuuna, sanoi aina ampun palaessa humoristisesti Fire in the Hole...cek!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös