Rinnasta palstan kirjoittaja julkkikseen?

  • 66 016
  • 375

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Jostain ihmeen syystä Rokusta tulee mieleen automaattisesti Radio Ramonan pitkäaikainen selostaja Risto Leino.

Roku on yksi niistä harvoista kirjoittajista täällä, jotka kykenevät katsomaan peliä ja raportoimaan sen ilman värilaseja. Rokulla olisi ehdottomasti edellytykset mennä näyttämään iltapuluihin, miten ne peliraportit kuuluvat oikeasti tehdä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Flintstone = George Walker Bush

Kun GWB saa päähänsä mennä Irakiin, sinne mennään millä tahnsa selityksellä tai ilman. Ei merkitystä onko näyttöä joukkotuhoaseista, keksitäänkö selitys demokratiasta hyökkäyksen alettua vai mitä. Kun Flintti päättää, että Rask on hankittu korvaamaan Lahti suhteessa 1:1 ja loukkaantumisten sävyttämä kausi kertoo kaiken miehen tasosta, niin silloin se homma vain on niin.

TheSirPena = Pentti Matikainen

Nimessä ja nimimerkissä on jotain yhteistä, mutta kyllä tuo tekstityyli tuo kovasti SEN Matikaisen mieleen. HIFK:n kiekkofani voi olla klubirunkkari, Ilari Melart liigan parhaimmistoa, jne. Aivan kuin Matikaisen suusta, ainakaan itse en näe suurta eroa kuuluisaan käskyyn lähteä tai huikeisiin arvioihin perustuvien hankintojen suhteen.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemingway = Seppo Räty

Suomalaisten urheilusuoritukset on perseestä. Ne hyvät suoritukset, joita aniharvoin nähdään, ovat hyvää tuuria.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onkohan TosiFani ottanut liian tosissaan aikoinaan lanseeramani yhtälön: TosiFani - Jani Toivola.
Kommenteistaan päätellen hän suorastaan palvoo YLE:n uutta "näkemättä paskaa" Mannerheim-elokuvaa ja ilmeisesti salaa hinkuu siihen Jani Toivolan cameo-roolia, jonka pääsisi sitten itse esittämään - weird!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan TosiFani ottanut liian tosissaan aikoinaan lanseeramani yhtälön: TosiFani - Jani Toivola.
Kommenteistaan päätellen hän suorastaan palvoo YLE:n uutta "näkemättä paskaa" Mannerheim-elokuvaa ja ilmeisesti salaa hinkuu siihen Jani Toivolan cameo-roolia, jonka pääsisi sitten itse esittämään - weird!

Kannattaa lukea hieman tarkemmin ketjun viestejä, en ole ottanut mitään kantaa tuohon elokuvaan.
 

Fordél

Jäsen
scholl = Ville Rydman
vlad = Claes Anderssonin ja Osmo Soininvaaran sekoitus
Stonewall = Paavo Väyrynen
Ted Raikas = päihteellinen Anssi Kela
The Orginal Jags = siffa
 
Uleåborgir = Markus Kajo
sampio = Ville Niinistö
Midnight Rambler = Esko-Juhani Tennilä
vlad = Esko Valtaoja
Musta Nuoli = Dan Koivulaakso
scholl = Harry Bogomoloff
Ted Raikas = Sipe Santapukki
Pisin Kääpiö 186 cm = Matti Apunen
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
päivitetään

vlad = Arno Kotro.
Osaa argumentoida. Ei kumartele ketään (uskaltaa olla valtavirran kanssa jyrkästikin eri mieltä, mutta ymmärtää tarkastella asioita monelta kantilta) ja on asiallinen.

Steegil = Harri Olli
Ollin ja Steegilin mäkihyppytaitojen yhtäläisyyksistä en osaa sanoa.

JHag = Ruben Stiller
Hieman omituisella huumorintajulla varustettu asiakirjoittaja, joka toisinaan onnistuu myös asettumaan poikkiteloin toisia vastaan. Ei suutu mistään, mutta mitään suurta optimismia ei ole havaittavissa.

scholl = Pasi Rautiainen.
Ei kannata ottaa aina niin vakavasti, mutta mielenkiintoinen persoona seurata sivusta. Saksa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Piti kanssa tulla kysymään, että mitä vittua? Vai meninkö nyt johonkin miinaan? Jos menin, niin taitavasti asetettu Claymore...:)

Minä en eilen tohtinut edes kysyä, että mistä ihmeestä on kyse jos minua Dan Koivulaaksoon verrataan.

Oletan kyseessä olevan ironisen huumorin muodon, jossa otetaan vastakkaista ajattelua edustava käänteishahmo vertailukohteeksi, mutta mistä sitä koskaan toisaalta tietää, miten kukin näkemyksiäni netissä tulkitsee.

Väittipä eräs nimimerkki taannoin minua joksikin punaviherpiipertäjäksi tai vastaavaksi, mikä oli kyllä mielenkiintoinen tulkinta. Kannatan toki hyvinvointiyhteiskuntaa, jossa veroilla turvataan myös heikompiosaisten palveluita ja elämisen mahdollisuuksia, mutta aika kaukana olen punaviherpiipertämisestä. Toisaalta tietysti jos maailmankatsomus on niin mustavalkoinen, että kaikki paitsi äärilinjan taloudellinen oikeistopolitiikka on "kommunismia", niin siihen on paha sanoa enää mitään.

En kyllä Dan Koivulaakson tukiryhmään ihan ensimmäisenä liittyisi. Vasemmistoliitossakin on muutama vanhan liiton telakkaduunari ynnä muu perinteinen duunarivasuri, joiden näkemyksiä ja valittua linjaa voi arvostaa (vaikkei aina olisi samaa mieltä) ihan senkin takia, että nämä ihmiset tietävät, mitä itsensä elättäminen omalla, usein pienipalkkaisella työllä tarkoittaa. Mutta sitten ovat sekä änkyräkommarit että Arhinmäki/Koivulaakso-tyyppiset hahmot, joita en arvosta lähes millään lailla.
 
Minä en eilen tohtinut edes kysyä, että mistä ihmeestä on kyse jos minua Dan Koivulaaksoon verrataan.
Jep, ei ehkä läheskään osuvin kun hieman tarkemmin perehtyy sinänsä ansiokkaaseen viesteihistoriaasi. Voit lohduttautua sillä, että Dan Koivulaaksostakaan en tiedä ulkonäkönsä lisäksi oikeastaan muuta kuin sen, että hän on vasemmistonuorten entinen tai nykyinen puheenjohtaja.

Joku mielleyhtymä sai minut kuitenkin rinnastamaan nimimerkkisi näin. Olisi sopinut paremmin siihen ketjuun jossa kysytään mielikuvia palstan kirjoittajien ulkonäöstä tms.

Ymmärrän, että lähes kuka tahansa kunniallinen ihminen tai turkulainen hämmentyy tullessaan verratuksi vasemmistoliittolaiseen. Älkää siis ihmiset lukeko viestistäni sitä kohtaa josta edellä puhutaan! Hymiö.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ymmärrän, että lähes kuka tahansa kunniallinen ihminen tai turkulainen hämmentyy tullessaan verratuksi vasemmistoliittolaiseen. Älkää siis ihmiset lukeko viestistäni sitä kohtaa josta edellä puhutaan! Hymiö.
Jos se yhtään kompensoi, niin edellä tekemäsi rinnastus Pisin Kääpiö vs. Matti Apunen on pelottavan tarkkanäköinen suoritus. Melkeinpä stalkkeritason osuma. En ole tietenkään Apunen enkä mitään sukua hänelle, mutta reaalimaailmassa minua on muutamasti verrattu joidenkin piirteideni tai tapojeni osalta Matti Apuseen. Eikä viime kerrasta ei ole edes kovin pitkä aika.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Musta Nuoli = Väinö Linna ja Simpsoneiden sarjakuvahemmo.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Musta Nuoli = Väinö Linna ja Simpsoneiden sarjakuvahemmo.

Hienoa on tulla verratuksi sekä suurmestariin että Simpsonien kulttihahmoon. Toivon kuitenkin, ettei sarjakuvahemmo ole se Simpsonien jäsen, jonka kerrotaan kuolevan uudella tuotantokaudella. Ihoni ei ole myöskään keltainen ja minulla on sormiakin ihan normimäärä. Muuten ei sujuisi kymmensormijärjestelmä, jolla suoltaa tekstiä palstalle runsain mitoin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
FASlapsi: Randall Patrick McMurphy, eli Yksi lensi yli käenpesän -teoksen päähenkikö, jota esitti elokuvassa Jack Nicholson. Samasta elokuvasta on fiftyeight teoksen Päällikkö, ehdottomasti.

JHag on Sakari Östermalm, Ted Raikas taas Rauli Badding Somerjoki. Surukukusta juohtuu mieleeni Martti Suosalo. TosiFani on ilmetty Jone Nikula ja sampio on Kummeli Stories -elokuvan biologianopettaja.

Nimimerkki penkinlämmittäjä on Janne Tähkä. Turha Kaukalo voisi olla nuori Teemu Selänne, koska hän on ollut valmis suureen askiin JA-uransa ensimmäisestä vaihdosta saakka.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Midnight Rambler on Omar Littlen valkoinen versio, tosin hieman isokokoisempana. Kaikki ei välttämättä tykkää, mutta toimii yleisen hyvän (etenkin Saksan) eduksi.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pisin Kääpiömme on ehdottomasti Viisas, se kääpiö, mutta steroideissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös