Piti kanssa tulla kysymään, että mitä vittua? Vai meninkö nyt johonkin miinaan? Jos menin, niin taitavasti asetettu Claymore...:)
Minä en eilen tohtinut edes kysyä, että mistä ihmeestä on kyse jos minua Dan Koivulaaksoon verrataan.
Oletan kyseessä olevan ironisen huumorin muodon, jossa otetaan vastakkaista ajattelua edustava käänteishahmo vertailukohteeksi, mutta mistä sitä koskaan toisaalta tietää, miten kukin näkemyksiäni netissä tulkitsee.
Väittipä eräs nimimerkki taannoin minua joksikin punaviherpiipertäjäksi tai vastaavaksi, mikä oli kyllä mielenkiintoinen tulkinta. Kannatan toki hyvinvointiyhteiskuntaa, jossa veroilla turvataan myös heikompiosaisten palveluita ja elämisen mahdollisuuksia, mutta aika kaukana olen punaviherpiipertämisestä. Toisaalta tietysti jos maailmankatsomus on niin mustavalkoinen, että kaikki paitsi äärilinjan taloudellinen oikeistopolitiikka on "kommunismia", niin siihen on paha sanoa enää mitään.
En kyllä Dan Koivulaakson tukiryhmään ihan ensimmäisenä liittyisi. Vasemmistoliitossakin on muutama vanhan liiton telakkaduunari ynnä muu perinteinen duunarivasuri, joiden näkemyksiä ja valittua linjaa voi arvostaa (vaikkei aina olisi samaa mieltä) ihan senkin takia, että nämä ihmiset tietävät, mitä itsensä elättäminen omalla, usein pienipalkkaisella työllä tarkoittaa. Mutta sitten ovat sekä änkyräkommarit että Arhinmäki/Koivulaakso-tyyppiset hahmot, joita en arvosta lähes millään lailla.