Et voisi vääremmässä olla. Yhtään ei ole henkilökohtaista kaveria tuolla toimistolla. Ja kukaan ei ole väittänyt, että toiminta olisi täydellistä. En ainakaan minä, vaan kuten mainitsin, niin toivoisin lisääkin aktiivisuutta.
Ihmettelen vaan tuota, että valitetaan ettei somesta löydy mitään. Ja taas kun oikeasti löytyy, niin se onkin väärin tehty. Toisaalta ei taas oikeastaan seuratakkaan sitä somea, joten sekin on laitettu väärään paikkaan.
Tenhun pelikin on sitä yhteisöllisyyttä ja oikeansuuntaista toimintaa, jolla saadaan positiivista viestiä HPKsta ilmoille.
Ja tulevaan kauteen ja joukkueeseen liittyviä uutisia tulee muutaman päivän välein. Tietysti useamminkin voisi tehdä, jos vain jutunjuurta on.
E. Ja tulipa sekin mieleen, että markkinoidaanhan tuota peliä yrityksillekkin. Tuonee tilaisuuden markkinoida myös liigatilaisuuksia. Mutta eipä tietysti tätäkään mahdollisuutta kirjoittajat mieti. Ja tuskin toimistolla nyt ainakaan...
Että silleen...
Nyt on taas semmosta tuubaa että alta pois.
Somessa mikä näkyy kaikille, on viimeiset jutut Ilves peliin liittyviä päivätty 17.8. Sen jälkeen on pari juttua liittyen Tenhun peliin. Nyt tänään tuli päivitystä loukkaantumistilanteeseen, kun täällä ensin oltiin asiasta avauduttu.
Instagramin tarinat tila on sellainen mikä näkyy tilaajille 24h, se ei ole julkinen, kaikille avoin, sinne ei edes ole olemassa linkkiä jos ei omaa instagramia, tunnuksia ja ole seuraaja. Se ei todellakaan ole mikään somenäkyvyys paikka. Vaan se on, nimensä mukaan, tarinatila. Jos et tiedä, niin älä kommentoi.
Tenhun peli on hyvää yhteisölisyyttä, se ei vain ole joukkueen ja tulevan kauden markkinointia, se ei liity Liigaan millään tavalla eikä joukkueeseen, sen tulevaan kauteen jne. Katsoin muuten kaupunkiuutiset, ei ollut mitään mainosta Tenhun pelistä. No kai mä katoin väärän lehden kun en löytänyt. Muutoinkin se näkyvyys ja rummutus on mielestäni ollut ko. pelistä aika hiljaista, varsinkin kun ottaa huomioon miten ulkopuoliset uutislähteetkin tarttui täkyyn. Valitettavasti en itse paikalle pääse, mutta hieman laitoin omistani kuitenkin likoon, kiitos
@Jääkaappi tästä mahdollisuudesta, mitä siis HPK ei tarjonnut, olisi pitänyt täältä lähteä autolla toimistolle ostamaan lippuja.
Muutaman päivän välein on täyttä paskanpuhumista, pari kertaa viikkoon ei ole muutaman päivän välein. Loppu muutenkin viestissäsi on ihan yhtä tauhkaa.