Siis onko mahdollista, että ikäisesi varttuneempi setämies on välttynyt 80-luvulla Riitta väisäsen sulosoinnulta Kymppitonnin juontajana? Kisan säännöt eivät edes olleet hirveän monimutkaiset. My god!En ymmärrä konseptia, mutta se tuskin haittaa.
Laita minut johonkin laatikkoon jolloinkin.
Tiedän etten ole täydellinen, joten 4/5 kelpaa hyvin.Olet 4/5.
Onko nekin lepardikuvioiset? Grauuh..!Haluan kohteliaimmin huomauttaa, että minä olen nyt señoriittaväisäs-roolissa, joten kaikki onko sulla stringit -tyyliset heitot luetaan ankaralla pieteetillä. Myöskään puuhöylää ei katsota hyvällä. (Sori, tiesin että se olisi ollut kaikilla listan kärjessä.)
Mukana?
No voin kokeillaKai olet joskus Kymppitonnia katsonut? Viisi kilpailijaa ja jokainen vuorollaan kysyy yhden sanan antaen vihjeen ja muut yrittävät arvata. Riitta Väisänen juonsi. Tarkemmat yksityiskohdat helpoista säännöistä avausviestissä.
Tulevan kauden kattausta (2/5) junaillaan täällä kulisseissa jo kovaa vauhtia, tähän mennessä mukana ovat:
@Unkka
@Ikävänkantaja
@Arnold
@Kauko Viisas
...eli yksi mahtuu vielä tuohon settiin mukaan. Kisa alkaa kun edellinen 1/5 alkuerä on saatu päätökseen.
Ja minä luunappeihin!!Spede vaihtaa pamisi voinappeihin.
Ei tuolla ilman lääkitystä pärjää!!Ilmoittaudun mukaan kolmoskaudelle.
Huomautan, että sain lääkityksen kuntoon ja jos miettii haluaako kokeilla Diapameja, niin voin suositella.
Haittaako jos pelaa humalassa?On se nelospaikka oikealla ylhäällä. Säännöt kannattaa lukea ennen boksiin ahtautumista.
Spede ennusti äsken katsellessaan kolmea töllöä saman aikaisesti, että viikonloppuna voisi jo kakkoskausi käynnistyä.