Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen)

  • 3 480
  • 85

redpecka

Jäsen
Säännöt tutut Speden kymppitonnista. Viisi kilpailijaa ahdetaan kerrallaan pieniin pahvilaatikoihin. Jokainen vuorollaan laittaa sanan ja antaa vihjeen ja muut yrittävät arvata.

1 oikea vastaus: 1000 jeniä kummallekin (kysyjä & oikeinarvannut)
2 oikeaa vastausta: kaikille kolmelle 300 jeniä
3 oikeaa vastausta: näille 100 jeniä per nokka
4 oikeaa eli kaikki tiennyt: kysyjälle -500 jeniä
E: Ja tietenkin jos kukaan ei ole tiennyt tulee kysyjälle myös -500 jeniä

Shöw`hun tarvitaan vähintään viisi kisaajaa. Optimaalisessa tilanteessa olisi 25 spedeä eli viisi alkulohkoa ja jokaisen kierroksen voittajat kohtaisi sitten grande-jumbo-finaalissa. Erimääräisissä osallistujamäärissä sovelletaan tarpeen mukaan sitten, mutta 25 on maximi.

Eli otetaan ilmoittautumisia vastaan. Visakisa ei vaadi palstalla aktiivista norkoilua johonkin tiettyyn kellonaikaan vaan mennään lepposassa (seño)riitta-rytmissä. Ja koska tässä pelataan jeneistä niin formaatti olisi sellainen, että kysyjä laittaa riittaväisäselle eli minulle yksityisviestinä oikean vastauksen ja kilpailijat voivat puolestani survoa arvauksensa spoilerien taakse. Kun kaikki (4) on vastannut niin kerron oikean vastauksen ja jaan jenit.

- Voi ottaa "Kerava-kortin" halutessaan jolloin minä annan sanan ja visailijan täytyy lennosta keksiä vihje. Pisteet tuplana tottakai kuten mahdolliset miinuksetkin (kysyjälle).

- Erisnimet ja yhdyssanat käy, mutta kaksi- tai useampiosaiset sanat ei.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä ilmoittaudun. Olen Simo Salminen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kai tämmöseenki tusinavisaan vois tulla jos pääsee.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mukana!
 

redpecka

Jäsen
Puuhöylä on yhdyssana.
Mutta kun tässä visassa señoRiitta ei ole äidinkielenopettaja vaan sexysymboli. Eikä se miten sen kirjoittaa vaan miten höylää käyttää.

Joka tapauksessa sinut poistetaan kohta yleisöstä jos et osaa käyttäytyä.

"Olemme varautuneet kaikkeen", virkkoi tilaisuudesta vastaavan järjestysorganisaation huipputoimitusjohtaja kun puhelimitse hänet tavoitimme.
 

redpecka

Jäsen
Vaikka eka alkuerä jo onkin kovaa vauhtia käynnissä niin päivitän itsestäänselvän säännön tähän eli voi ottaa "Kerava-kortin" halutessaan jolloin minä annan sanan ja visailijan täytyy lennosta keksiä vihje. Pisteet tuplana tottakai kuten mahdolliset miinuksetkin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mukana, jos pääsee!

@redpecka : Aisss, kova! Thank you!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tahdon looraan, jotta voin tulla loorasta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En ymmärrä konseptia, mutta se tuskin haittaa.

Laita minut johonkin laatikkoon jolloinkin.
Siis onko mahdollista, että ikäisesi varttuneempi setämies on välttynyt 80-luvulla Riitta väisäsen sulosoinnulta Kymppitonnin juontajana? Kisan säännöt eivät edes olleet hirveän monimutkaiset. My god!
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Haluan kohteliaimmin huomauttaa, että minä olen nyt señoriittaväisäs-roolissa, joten kaikki onko sulla stringit -tyyliset heitot luetaan ankaralla pieteetillä. Myöskään puuhöylää ei katsota hyvällä. (Sori, tiesin että se olisi ollut kaikilla listan kärjessä.)
Onko nekin lepardikuvioiset? Grauuh..!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös