Ilmari kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että lasketaanko esim. autonäyttelyissä bongatut rekkarit mukaan? Viimeaikoina Helsingin American Car Show'ssa ja Tampereen Hot Rod & Rock Show'ssa olisi bongannut useita pieniä numeroita helposti.
Näkkäri kirjoitti:Muutama viikko meni numeron 13 bongaamisessa, mutta sen jälkeen tahti taas kiihtyi. Nyt on 16 hakusessa.
pernaveikko kirjoitti:16 on tien toisella puolella kerrostalon pihalla ja toinen erään tutun pihalla parin kilometrin päässä.
Ei tullut, mutta tutulla paikallaan möllötti Pihlajamäessä. Sellainen perusVanette joita on ollut bongauksista varmaan 30%.mäkine kirjoitti:47 vastaan Juvalla, viitostiellä. Tiedän missä 48 pitää majaa, pitää vaan ajaa täältä Kajaanista takas Hgiin eka. Voihan olla että 48 tulee tien päällä vastaan jo ennen perjantaipäivää.
Sepä mielenkiintoista, itse olen bongannut yhden ainoan Vanetten. Minun perusbongaus on ollut Mitsubishi Pajero.mäkine kirjoitti:Sellainen perusVanette joita on ollut bongauksista varmaan 30%.
Pajeroita (Pajeroja?) on ollut myös runsaasti. Varmaan joku 30% niitäkin. Loput 40% jakautuu sitten kaikkien merkkien kesken.fastasashark kirjoitti:Sepä mielenkiintoista, itse olen bongannut yhden ainoan Vanetten. Minun perusbongaus on ollut Mitsubishi Pajero...
Olin väärässä, niin väärässä. 49 on tuollainen. Tänäänkin jo kaukaa tähystelin että nyt, NYT!mäkine kirjoitti:47 on muodostumassa riippakiveksi...