Rekkaribongausketju

  • 210 939
  • 1 768

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Tänään tuli vastaan auto, jossa oli rekkari "SUMAK" ilman mitään numeroita. Onko kellään tietoa, mitä erikoiskilpiä ne nämä ovat? Olen kyllä aikaisemmin nähnyt myös rekkarin "Ollila", joten on näitä näköjään enemmänkin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
ei tarvi odotella lottovoittoa.

Tänään kaupungilla vastaan tuli numero 45. Kauppaan mennessämme Prisman pihalla numero 46 ja 47 oli tavallisessa paikassa entisen Moto-Porin takapihalla. Oli oikein voittajafiilis, kun sai bongattua 3 numeroa päivässä. Pitäisi varmaan liikkua muutenkin pois kotoa, kuin vain työpaikalle ja takaisin. Uutta matoa koukkuun. 48 ja 49 onkin tullut vastaan jo useammin kuin kolme kertaa, mutta nyt menevät luultavasti kiven alle piiloon, kun niitä alkaa hakemaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
AnaKonda kirjoitti:
Tänään tuli vastaan auto, jossa oli rekkari "SUMAK" ilman mitään numeroita. Onko kellään tietoa, mitä erikoiskilpiä ne nämä ovat? Olen kyllä aikaisemmin nähnyt myös rekkarin "Ollila", joten on näitä näköjään enemmänkin.
swedukilpiä
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuuden kuukauden odotus on ohi ja 14 lipui vastaan eilen. Ja tänään. Uskomatonta minusta on se. Monasti suunnittelin jo lopettamista ja aloitin kertaalleen piruillessani alusta koko homman, kasiin jäi se. Nyt on taas intoa jatkaa kun viistoistasia olen yllättäen monia bongaillut viiimeaikoina.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sjutton! Siis eilen työmatkalla ja 16 oli melkein samassa paikassa pari viikkoa aiemmin. Kannattaa käydä töissä :)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kuka enää voi väittää, että tupakkatauoista ei olisi hyötyä.
Spaddu huulessa bongasin rekkarin, RUS-2. Kolmonen seuraavana.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
jarihe kirjoitti:
Jos sulla on 20 vielä hukassa, niin Ulvilassa Santakankaantiellä asustelee yksi 20.

Itse olen hakenut 28 jo monta viikkoa. Onko kellään havaintoja?? IrGGu?


Kiitos, mutta löysin 20, 21, 22 Tampereen Hot rod- näyttelyn parkkipaikalta. Jos olisi ollut onni myötä ja löytänyt vielä 23:n sisälle mennessä niin takaisin autolle kävellessä olisi ollut tarjolla 24, 25 ja 26, ja vielä järjestyksessä. Mutta 23:a haetaan nyt, ja Porin alueella bongaaville vinkki että Tikkulan ABC:llä on perjantaina 11.5 cruising hässäkkä jossa vanhoista amerikanrohjoista voi löytyä se puuttuv(i)a numero(ita), itsekin ehkä olen tuolla bongailemassa ja mun kotterosta saa 44:n jos joku tarvii..
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
On tämä hirmuista. 49 on ja pysyy kateissa, ei siinä mitään. Uskomatonta vaan on se että vartin sisään 50, 51 ja 52 sekä myöhemmin vielä 53. Ja tässä järjestyksessä!

Tietää nopeaa entenemistä sitten kun 49 joskus löytyy, heh heh heh.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
mäkine kirjoitti:
On tämä hirmuista. 49 on ja pysyy kateissa, ei siinä mitään. Uskomatonta vaan on se että vartin sisään 50, 51 ja 52 sekä myöhemmin vielä 53. Ja tässä järjestyksessä!

Tietää nopeaa entenemistä sitten kun 49 joskus löytyy, heh heh heh.

Tilanne siis tasoitettiin eilen, kun kävin illalla vaimon kanssa kaupungilla pyörähtämässä. 48 tuli nähtyä. Meikä on sitten taas nähnyt tuon 49, 50 ja 51 tosi monta kertaa tässä parin päivän aikana. Saattaa olla, että hukassa ovat kun nyt niitä tarvittaisiin.
On tää kummallinen harrastus, kun ensin meikä oli monta numeroa edessä ja sitten sulla oli varmaan 7 numeron kaula ja taas "tasoissa." On ne jotkut numerot vaan niin hukassa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onnea kaikille yllekirjoittaneille tasapuolisesti. Maanantaiaamuna Mazda täräyttää Hki-Joensuu, tiistaina Joensuu-Lieksa-Nurmes-Iisalmi ja keskiviikkona Iisalmi-Hki. Torstaina Hki-Luvia ja sunnuntaina Luvia-Hki. Perkele, 49 löytyy!!!
 

scholl

Jäsen
mäkine kirjoitti:
Onnea kaikille yllekirjoittaneille tasapuolisesti. Maanantaiaamuna Mazda täräyttää Hki-Joensuu, tiistaina Joensuu-Lieksa-Nurmes-Iisalmi ja keskiviikkona Iisalmi-Hki. Torstaina Hki-Luvia ja sunnuntaina Luvia-Hki. Perkele, 49 löytyy!!!

Pahaenteiseltä kuulostavia mestoja. Luulisi, että joku muu pelottaa tuossa tilanteessa. Varsinkin Lieksa, Nurmes ja Iisalmi kuulostavat todella pahoilta paikoilta.

Itse en ole nähnyt enää 27:aa. Se oli yhdessä vaiheessa tuossa kadulla muutaman kerran, mutta nyt ei ole enää näkynyt. 28:a muutamia välillä ja 3x:iä on montaa versiota vaikka kuinka paljon, mutta tosiaan jumissa kaksseiskassa. Tuleekohan toukokuusta kuiva kuukausi.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Ensimmäinen postaus tähän ketjuun, on pakko kun tuli 100 täyteen! Reilut kolme vuotta meni keräämiseen. Välillä tosi pitkiä jumituksia. Paras oli normaalissa perjantairuuhkassa Vihdintiellä kun tuli 36-39 kymmenessä minuutissa eikä kyseessä ollut edes mikään jenkkiautojen kokoontumisajo.

Benny
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
irGGu kirjoitti:
Mäkinen ja Wrigther tulee sieltä takaa kyllä sellaista vauhtia että joulun tienoilla minä kyselen mahdollisia numeroita heiltä.


Tällaista se elämä ja bongailu tuntuu olevan. Taas kauppareissulla lisäystä numeroihin. 49 parkissa uuden- tai vanhan koiviston R-Kioskin pihalla. Emmää noista koivistoista tiedä. Siinä kun Väinölään ja Sampolaan päin mennään.

50 ja 51 olisi tuolla Ruosniemen tuulikylässä. Jos vaikka huomenna vaimon kanssa kävis pyöräilemässä siellä. 53 on karjarannantiellä olevassa autoliikkeessä ja 54 siinä Irggullekin mainitsemassani paikassa... Naapurissa vuoden majaillut 55 sen sijaan on kadonnut pihasta. Olisiko siinä jumittumisen paikka?

Kyllä tämä etenee nätisti tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tälle pätkälle, ja etenkin sille miten olen itsekin kyseistä paskaa joskus ala-asteella kyennyt kuuntelemaan.

Ihan hyvä linkki.

Pientä päivitystä tilanteeseen. 49 löytyi Joensuusta, 50 Iisalmesta, 51 viitostieltä jossakin puolivälin paikkeilla Iisalmi-Helsinki etapilla ja 52 eilen kotona Viikistä. Vapise Irggu!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Alkaa nyppimään. 16 ollut hakusessa jo reippahasti yli kuukauden, lähemmäs kaksi. Helkkari. Sanokaa nyt joku missä Jyväskylässä lymyilee tuo HELEVETIN KUUSTOISTA!
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Oli tossa huhtikuun puolessavälissä hyvä putki. Numeroihin 1 - 15 meni aikaa n. 8kk ja sitten tuli numerot 16 - 25 10 vuorokauden sisällä. Nyt on taas kuukausi odoteltu numeroa 26.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haa, eilen 19 ja tänään 20 sekä 21. 22:ta en muista hetkeen nähneeni, mutta eiköhän tuokin jossain vaiheessa eteen tule.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ihan hyvä linkki.

Pientä päivitystä tilanteeseen. 49 löytyi Joensuusta, 50 Iisalmesta, 51 viitostieltä jossakin puolivälin paikkeilla Iisalmi-Helsinki etapilla ja 52 eilen kotona Viikistä. Vapise Irggu!

Jaaha se 52 on siis löytynyt. Itsellä tuo numero on haussa, mutta ei se noilla työmatkoilla vastaan tule. Jos taas viikonloppuna kaupungille menisi pyörähtämään, niin sitten..

Aika hiljaa tuo Irggu on tässä ketjussa ollut nyt viime aikoina, joten onko kuuskymppisissä vaikeuksia?
 

tutzba

Jäsen
Mulla vielä(kin) haussa numero 2. Olen alkanut jopa näkemään unia siitä että mua vastaan ajaan auto jonka rekkari on YYY-2. Olis hyvä jos unetkin laskettais.

Oih, tänään ei tarvitse enää uneksia. Punainen Volvo oli pysähtyneenä ja mikäs muukaan siinä oli numerona kuin itse 2! Ei muuta kuin kolmosta jahtaamaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kyl kulkee! Keskiviikkona 53 Hartwall-areenan kulmilla (onkohan se nyt nimeltään Hakamäentie jota siinä ny remontoidaan) ja 54 tänään kotikulmilla Viikissä, varmuuden vuoksi vielä kahteen eri kertaan. Oli eri autot muuten.
 

Rocco

Jäsen
Kuusysi on näistä ainoa jonka tiedän, mutta matka sinne tuntuu tuskaisen pitkältä. Auttakaa nyt perkeleet.
...puhutaanko edelleen rekisterikilvistä...?

Minä tein sellaisen tempun että aloitin bongauksen 999:stä alaspäin. Saa ns. jännittävät ja harvinaiset numerot sinne loppupäähän. 100-999 on aika helppoja, mutta 99-1 on sitten työn takana...

Parissa viikossa on bongattu jo melkein sata alkupään rekkaria. Haussa 912.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyl kulkee! Keskiviikkona 53 Hartwall-areenan kulmilla (onkohan se nyt nimeltään Hakamäentie jota siinä ny remontoidaan) ja 54 tänään kotikulmilla Viikissä, varmuuden vuoksi vielä kahteen eri kertaan. Oli eri autot muuten.

Tähän jos saisi sellaisen keskisormi-hymiön!

52 on hukassa ja pysyy. No huomenna Turkuun käymään, jos vaikka sillä reissulla tulisi vastaan. On tää melkoista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oih, tänään ei tarvitse enää uneksia.

Kuuluisi kai uniketjuun, mutta onko kukaan muu nähnyt unia rekisterikilvistä? Minä näin erittäin todentuntuisen unen numerosta 14, eli siitä mitä olen nyt jahdannut jo kuukausia.

Aamulla mietin, että niinpä taisin sen nähdä, mutta nopeasti tajusin, että ei noin tainnutkaan käydä. Laitan viimeisimmät aina kännykkään ja sieltä sain sen tiedon minkä jo tiesinkin, en ole mitään 14 nähnyt hereillä ollessani.

Ei kai tämä sen pelottavampaa ole, ihmiset nyt näkevät kaikenlaisia unia.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
9.5 kuukautta takana ja nyt ollaan menossa 20:ssä. Kummasti tuo tahti kiihtyy, kun pääsee kaksinumeroisiin. Tällä hetkellä tahti on 3-4 per kuukausi.

Tähän mennessä löydetyistä yli puolet on alkanut J-kirjaimella (10 kpl), onkohan tuohon joku looginen selitys, että noita J-alkuisia löytyy 1-2 numeroisista noin paljon (vai sattumaa).
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tähän mennessä löydetyistä yli puolet on alkanut J-kirjaimella (10 kpl), onkohan tuohon joku looginen selitys, että noita J-alkuisia löytyy 1-2 numeroisista noin paljon (vai sattumaa).
Kaikki uudemmat autot joissa on kaksinumeroiset kilvet alkavat J-kirjaimella. Vähän vanhemmat alkavat N-kirjaimella. Tietysti edellyttäen ettei kilpi ole "itse-ostettu".

Itsellä löytyi 14-25 noin parissa viikossa, nyt olen jämähtänyt noin 3 viikkoa 26:een. Eilen onneksi kaveri tekstaili että Kivihaan cittarin pihassa oli nro 26. AKE:n tekstiviestipalvelulla selvitin auton asuinpaikan niin tänään käyn bongaamassa tuon. 27 on sit helppo: työmatkan varrella oleva Pajero joka ei ole liikahtanut koko bongausaikanani, joka on n. 9 kuukautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös