swedukilpiäAnaKonda kirjoitti:Tänään tuli vastaan auto, jossa oli rekkari "SUMAK" ilman mitään numeroita. Onko kellään tietoa, mitä erikoiskilpiä ne nämä ovat? Olen kyllä aikaisemmin nähnyt myös rekkarin "Ollila", joten on näitä näköjään enemmänkin.
jarihe kirjoitti:Jos sulla on 20 vielä hukassa, niin Ulvilassa Santakankaantiellä asustelee yksi 20.
Itse olen hakenut 28 jo monta viikkoa. Onko kellään havaintoja?? IrGGu?
mäkine kirjoitti:On tämä hirmuista. 49 on ja pysyy kateissa, ei siinä mitään. Uskomatonta vaan on se että vartin sisään 50, 51 ja 52 sekä myöhemmin vielä 53. Ja tässä järjestyksessä!
Tietää nopeaa entenemistä sitten kun 49 joskus löytyy, heh heh heh.
mäkine kirjoitti:Onnea kaikille yllekirjoittaneille tasapuolisesti. Maanantaiaamuna Mazda täräyttää Hki-Joensuu, tiistaina Joensuu-Lieksa-Nurmes-Iisalmi ja keskiviikkona Iisalmi-Hki. Torstaina Hki-Luvia ja sunnuntaina Luvia-Hki. Perkele, 49 löytyy!!!
irGGu kirjoitti:Mäkinen ja Wrigther tulee sieltä takaa kyllä sellaista vauhtia että joulun tienoilla minä kyselen mahdollisia numeroita heiltä.
Tälle pätkälle, ja etenkin sille miten olen itsekin kyseistä paskaa joskus ala-asteella kyennyt kuuntelemaan.
Ihan hyvä linkki.
Pientä päivitystä tilanteeseen. 49 löytyi Joensuusta, 50 Iisalmesta, 51 viitostieltä jossakin puolivälin paikkeilla Iisalmi-Helsinki etapilla ja 52 eilen kotona Viikistä. Vapise Irggu!
Mulla vielä(kin) haussa numero 2. Olen alkanut jopa näkemään unia siitä että mua vastaan ajaan auto jonka rekkari on YYY-2. Olis hyvä jos unetkin laskettais.
...puhutaanko edelleen rekisterikilvistä...?Kuusysi on näistä ainoa jonka tiedän, mutta matka sinne tuntuu tuskaisen pitkältä. Auttakaa nyt perkeleet.
Kyl kulkee! Keskiviikkona 53 Hartwall-areenan kulmilla (onkohan se nyt nimeltään Hakamäentie jota siinä ny remontoidaan) ja 54 tänään kotikulmilla Viikissä, varmuuden vuoksi vielä kahteen eri kertaan. Oli eri autot muuten.
Oih, tänään ei tarvitse enää uneksia.
Kaikki uudemmat autot joissa on kaksinumeroiset kilvet alkavat J-kirjaimella. Vähän vanhemmat alkavat N-kirjaimella. Tietysti edellyttäen ettei kilpi ole "itse-ostettu".Tähän mennessä löydetyistä yli puolet on alkanut J-kirjaimella (10 kpl), onkohan tuohon joku looginen selitys, että noita J-alkuisia löytyy 1-2 numeroisista noin paljon (vai sattumaa).