Rekkaribongausketju

  • 208 676
  • 1 764
913 tuli vastaan tänään. Hieman ketutti kun se olikin omassa pihassa. No "vahinkoa" ei ehtinyt tapahtumaan, eli en ole bongannut ennen sitä 912. Tällä viikolla on tullut bongauksia hyvin, pari per päivä melkein. Ysisataset kohta bongattu. Saa nähdä onko 800 yhtä helppoa. Ainakin niitä vastaan tulee.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Itse etsin vasta numeroa 78, jota olen jo pitkään metsästänyt. Joku parikolme vuotta sitten aloitin tämän bongaamisen. Ja erityismaininta, että numero ykkönen löytyi Dänin eli Ilkka Lipsasen auton rekkarista. Vähän vähemmälle jäänyt viime aikoina tuo bongailu.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Naughty_S kirjoitti:
Tulihan se vihdoin vastaan about viikko sitten. Uskomatonta vaan, miten kaikki muut pienet numerot ehti tulla moneen kertaan vastaan ennen sitä kakkosta.
Samaa tuskailin kolme kuukautta ja 14 päivää, minkä ajan kakkonen oli haussa. Tulin keskustasta linja-autolla kotiin ja Taulumäen kirkon kohdalla bussin viereen ajoi uudenoloinen auto, jonka rekisterikilvessä oli kaivattu numero. Kolmosesta selvisin huomattavasti nopeammin: jäin pian kakkosen bongaamisen jälkeen pois bussista ja olin ehtinyt kävellä muutaman kymmeniä metrejä, kun vastaan tuli kolmonen. Seuraavana olisi nelonen vuorossa. Reilun kolmen kuukauden aikana olen nähnyt sen kerran Jyväskylässä, joten voi taas mennä muutama kuukausi.
 

scholl

Jäsen
Mielestäni rekkaribongaukseen sääntöihin voisi kuulua se, että pitää olla itse autoa ajamassa silloin, kun jonkun rekkarin bongaa. Vittumaista jos apostolinkyydillä bongatutkin hyväksytään tai kyydissäistutut.

No joka tapauksessa 16 on ollut hakusessa pitkään.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Viime viikolla löyty 8. JEE! Apaut kolmisen viikkoa meni.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
JuVii kirjoitti:
Eilen se 3 sitten löytyi. Lahden moottoritiellä meni bussista ohitse. Kolmosta etsiessä meni varmaan kuukauden päivät. Nelonen pitäisi olla helpompi.
No eipä se niin helppo ollut, mutta tänään se vihdoin löytyi! Matinkylässä bussia odotellessa meni nelonen ohitse, oli vanha limusiini.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
scholl kirjoitti:
Mielestäni rekkaribongaukseen sääntöihin voisi kuulua se, että pitää olla itse autoa ajamassa silloin, kun jonkun rekkarin bongaa. Vittumaista jos apostolinkyydillä bongatutkin hyväksytään tai kyydissäistutut.

No joka tapauksessa 16 on ollut hakusessa pitkään.


Joo tai sitten voisi laskea vaan ne, jotka on saman merkkisessä autossa jolla itse ajaa. Tai saman värisessä tai molempia...

29 on ollut hukassa jo ihan liian kauan. Luovuttaminen on jo lähellä. Sama oli 24.n kanssa. Kai se sitten keväämmällä vastaan tulee se kaksysikin.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
scholl kirjoitti:
Mielestäni rekkaribongaukseen sääntöihin voisi kuulua se, että pitää olla itse autoa ajamassa silloin, kun jonkun rekkarin bongaa. Vittumaista jos apostolinkyydillä bongatutkin hyväksytään tai kyydissäistutut.

No joka tapauksessa 16 on ollut hakusessa pitkään.

Mun mielestäni pitäisi olla Rolls-Roycen (okei, erittäin laadukas saksalainen autokin voisi hätätapauksessa kelvata jos on unohtanut aamulla vaihtaa puhtaat Calvin Kleinit jalkaan, jotka joku laadukas vosu on kaupasta hakenut) takapenkillä istumassa ja autonkuljettaja voisi ilmoittaa että : "Herrani, oi Herrani, näin juuri auton, jonka rekkarissa oli 16, hyväksyttekö vaatimattoman havaintoni oi suuri bwana, vai näkivätköhän kaihin kaivertamat silmäni täysin väärin oi Bwana?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
scholl kirjoitti:
Mielestäni rekkaribongaukseen sääntöihin voisi kuulua se, että pitää olla itse autoa ajamassa silloin, kun jonkun rekkarin bongaa. Vittumaista jos apostolinkyydillä bongatutkin hyväksytään tai kyydissäistutut.

No joka tapauksessa 16 on ollut hakusessa pitkään.

Ajokortittomat älkööt osallistuko? Onkos tämä jokin kilpailu? Jokainen saa määritellä omat sääntönsä tähän.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Wrighter kirjoitti:
29 on ollut hukassa jo ihan liian kauan. Luovuttaminen on jo lähellä. Sama oli 24.n kanssa. Kai se sitten keväämmällä vastaan tulee se kaksysikin.
Elä veikkonen luovuta! Mä olen muuten vähän kirinyt sun ulkkarimatkas aikana, nyt haussa 28...
25 ohitti minut Lahden motarilla ja 26 pökötti Hollolassa samana päivänä. 27 tuli eilen vastaan Pihliksen kohdalla kun ajelin kohti kotoa.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On se vaan kumma, miten tietyt numerot häviää kokonaan, kun niitä etsii. Kolmeseiskaa hain 2 kuukautta, sitten maanantai-aamuna näin sen ja samana iltapäivänä vielä kolmekasin. Ja keskiviikkona kolmeysin. Nyt neljääkymmentä ei näy missään, taitaa taas mennä vähintään tuo 2 kuukautta, varsinkin kun justiinsa bongasin 3 numeroa kolmessa päivässä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nelonen tuli viimein vastaan toissa perjantaina Aurajoen varrella. Nyt on hankala tilanne, kun en muista yhtään vitosta koko kaupungista. Kutoselle olisi taas melko varma paikka.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
teemu73 kirjoitti:
Nelonen tuli viimein vastaan toissa perjantaina Aurajoen varrella. Nyt on hankala tilanne, kun en muista yhtään vitosta koko kaupungista. Kutoselle olisi taas melko varma paikka.


Turussakin usein näkee mustan mersu Spintterin jonka rekkari on UP-5, se on vissiin joku lähetti firman auto.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Itse meinasin kolaroida eilen auton numero 7 kanssa. Ei siinä mitään, mutta kyseinen numero oli hakusessa. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta kyseinen auto kuului ennen vanhemmilleni. Kaiken lisäksi velipoikani on ajanut kolarin kyseisellä autolla ja sen lisäksi olen itsekin kyseisen kärryn kerran mällännyt vauhdilla päin mäntyä.
 
Nyt on kaikki 900 numerot bongattu, haussa siis 899. 4 kuukautta tuohon on nyt mennyt. Saa nähdä jatkuuko samaan tahtiin. Luultavasti hidastuu kun työt loppuu, eikä tuolla teillä enää liiku niin paljon.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilen tuli bongattu vihdoin 68. Oli tuossa joku parin kuukauden kuiva jakso...

Nyt kuusysiä äkkiä tänne näin!!1
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ja ensi viikko reissua ympäri Suomea. 29 on ollut etsinnässä jo muutaman viikon joten pitää päästä kolmannelle kymmenelle jo viimein. Viides kuukausi jo bongailuja menossa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
mäkine kirjoitti:
Ja ensi viikko reissua ympäri Suomea. 29 on ollut etsinnässä jo muutaman viikon joten pitää päästä kolmannelle kymmenelle jo viimein. Viides kuukausi jo bongailuja menossa.

Toi 29 onkin oikea pirulainen! Itselle meni siihen noin kuukausi. Sen jälkeen 30 ja 31 löytyikin helposti ja 32 on nyt hakusessa. Tuota kaksysiä voidaankin sitten joulupyhinä etsiä yhdessä? Tai ainakin yrittää!
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tähän ketjuun liittyen...

Onkohan jossain olemassa listaa Suomen numeroyhdistelmistä, mikä yleisin, mikä harvinaisin, jne.

Ja sama kirjaimista.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Wrighter kirjoitti:
Toi 29 onkin oikea pirulainen! Itselle meni siihen noin kuukausi. Sen jälkeen 30 ja 31 löytyikin helposti ja 32 on nyt hakusessa. Tuota kaksysiä voidaankin sitten joulupyhinä etsiä yhdessä? Tai ainakin yrittää!
No ekana ajopäivänä ei toivoakaan! Huomenna Kuopio-Kajaani viitostietä, jos siellä tärppäis? Sillä välillä tuli viimeksi löydettyä 17, 18 ja 19.

Jos ei jouluun mennessä löydy niin haen sen 29:n Porista väkisin!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt päästiin eteenpäin.

Nesteen OIL-5 tuli vastaan perjantaina Turun ja Porin välillä. Kutonen oli eilen siinä samalla parkkipaikalla missä aina ennenkin ja aamulla seiska tuli vastaan Sirkkalankadulla.

Kasin kanssa saattaa tehdä tiukkaa kun en muista pahemmin niitä nähneeni, mutta aiemmin on mainittu Puutorin hesellä sellainen bongaus, joten täytynee mennä sinne. Ysille olisi sitten taas varma paikka.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mäkine kirjoitti:
No ekana ajopäivänä ei toivoakaan! Huomenna Kuopio-Kajaani viitostietä, jos siellä tärppäis? Sillä välillä tuli viimeksi löydettyä 17, 18 ja 19.

Jos ei jouluun mennessä löydy niin haen sen 29:n Porista väkisin!
Jep, Iisalmi-Kajaani välillä viitostiellä 29.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ah ja vihdoin tänään numero 32. Kyllä sitä sitten metsästettiinkin kauan. Taas meinasi hermot mennä koko touhuun. Tosin ei se enää yhtä aktiivista olekaan kuin alussa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Wrighter kirjoitti:
Ah ja vihdoin tänään numero 32. Kyllä sitä sitten metsästettiinkin kauan. Taas meinasi hermot mennä koko touhuun. Tosin ei se enää yhtä aktiivista olekaan kuin alussa.
Lähetä se tänne Itä-Helsinkiin pyörimään. Aamulla tuli muuten taas 31 vastaan, emmä sitä enää olis tarvinnu!
Ensi viikolla taas Iisalmeen, siellä on usein etsivä löytänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös