Voi vittujen vittu. Muijan kanssa ollaan nyt vuosi tätä iki-ihanaa peliä harrastettu. Kertaakaan en ole ollut edellä. Tossa reilu kuukausi takaperin pääsin siihen vaiheeseen, että seuraava haku oli 38 ja muijalla 39. Nyt haen itse numeroa 38 ja tämä toinen sankari numeroa 48. Vittu me kuljetaan päivittäin käytännössä saman verran tuolla katujen varsilla ja ihan samalla tavalla liikennöityjä katuja pitkin. Ja jumalauta mä en pääse eteenpäin. Toki olisi ihan sama, että olisinko pari numeroa pidemmällä jo, kun ei niitäkään numeroita tule. Ja kun se lähettää joka päivä tekstarin, missä on joku vitun hymiö ja taas uusi rekkari. Tekisi taas mieli hajottaa jotain kun ei vittu voi löytää niitä numeroita. Ja varmasti olen nähnyt 95 % ohimenevistä kaksinumeroisista rekkareista, mutta ei osu.
Ei tätä peliä saisi liian tosissaan ottaa, mutta kaikkien todennäköisyyksien mukaan meidän pitäisi olla aika tasoissa, välillä toinen menee ohi ja välillä toinen. Mutta ei, kaikki menee päin helvettiä ja vituttaa ihan järkyttävästi kun ei löydä niitä. Olen jo päättänyt lopettaa koko vammasen pelin, mutta kun siihen on kerta ryhdytty, niin mennään sitten loppuun asti.
Perkele pitäkää tunkkinne.
Miten muuten jengi täällä pistää ylös noita bongauspäiviä ja -paikkoja? Itse pidän kirjaa lätkimällä tänne näitä tietoja.
Ennen laitoin kännykän muistikirjaan koko rekkarin ja päivän, nyttemmin en laita kuin pelkän numeron ja päivämäärän exceliin. Sieltä täältä puuttuu päivämääriä, kun olen unohtanut laittaa, mutta pääpiirteittäin näkee kauanko aina jossain on jumitettu. Tosin nykyään en tartte enää mitään kirjanpitoja kun en näe enää numeroita.