Heinäkuu ollaan oltu liekeissä. Tänään (tai eilen itse asiassa) tuli bongattua 50, eli 5 % tavoitteesta nyt saavutettu! Koko kuun saldo on nyt 8 bongausta!
51, 52, 53, 54 ja 55 on kaikki ihan lähiympäristössä normaalisti, mutta tänään tietenkin ainakin 51 oli jossain muilla mailla, niin ei edennyt enää pidemmälle. Täytyy toivoa, että se palaisi matkoiltaan niin pääsisi eteenpäin. Tulee ainakin kuntoiltua kun käy töitten jälkeen vetämässä kilometrin ylimääräisen pyörälenkin. Siellä naapurusto jo varmaan pian ihmettelee, että mikä kyttääjä toi on.
Tossa olen pohdiskellut, että 5x numeroita on varmaan suhteessa eniten kaksinumeroisista. Myös 6x on pirun yleisiä. Mutta jotain 8x numeroita olen mielestäni nähnyt helvetin vähän. 7x ja 9x vähän enemmän, mutta myös harvoin. Saa nähdä kun sinne asti pääsee, mikä on totuus.
Onko bongaajilla jotain mutua siitä, mikä kymmenluku on ollut hitainta bongattavaa? Voisin heittää veikkauksena, että 8x tulee ainakin mulla olemaan sitä.
edit:
Heitetääs pientä tilastoa excelistä perjantai-illan ratoksi:
1-9 60 vrk
1x 36 vrk
2x 191 vrk
3x 54 vrk
4x 48 vrk
Ei jumalauta, ei voinut kestää 2x numeroiden bongaus noin kauan. Jos 8x kestää vielä kauemmin, niin melkein voin luvata syöväni hatullisen paskaa. Yli puoli vuotta meni jumittaessa siinä.