Mainos

Rekkaribongausketju

• 215 288
  • 1 775

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
320 olis täynnä. Kauhean vähän intoa nykyään ja suurin osa bongauksista tapahtuu sillai puoli vahingossa. No pikku hiljaa eteen päin.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Meni yli vuosi edellisestä, kunnes eilen bongasin numeron 66. 67 haeskellaan siis , jos nyt sattuu eteen rymyämään.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tänään klo 19:20, kotimatkalla tuosta ihan naapurikadulta bongattu

999

Olen puhunut. Saa onnitella.

ONNEA! Taidat olla eka jatkislainen tuon meriitin saanut...

Itse bongasin turusta 6.2. numeron 71.

Tulihan se 200-299 bongattua, eli nyt haussa 300. Vähän tahti hidastunut viime aikoina, osaltaan johtunee siitä että alkuvuoden olen ollut iltavuorossa lähes kokonaan ja silloin ei ole niin paljon liikennettä ja bongaus on pimeyden takia vaikeampaa.

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Toukokuussa tämä hullutus alkoi, nyt hakusessa on 18, joita toki tuli vastaan vaikka kuinka ennenmuinoin, mutta nyt ei juuri yhtäkään...

No, tästä tämä, jouluun jos saisi 30 läjään niin olisin sangen tyytyväinen. Pari noista on jo tiedossa, mistä löytyy. Sairastahan tämä on eikä järjen hiventäkään koko touhussa. Mutta ah, niin koukuttavaa...

Jooei tullut 30. 21 pilasi kaiken, sitä metsästäessä meni kolmatta kuukautta, kunnes viimein pari viikkoa sitten moinen tuli vastaan jossain Mäntyharjun kohdalla. Nyt etsitään numeroa 24, jota on kyllä tässä pitäjässä useampikin kappale. Mielenkiintoista on se, että kaverini kanssa aloitettiin tämä samanaikaisesti ja hänellä on menossa 25, joten aika tasaisesti noita on tullut.

Tällä menolla 999 tulee joskus vuonna 2052. :( Onnittelut kuitenkin Schwalbelle.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tänään tuli Radio Puheen kanavalta ohjelmaa aiheeseen liittyen. Jotain Espoolaista naista haastateltiin bongaukseen liittyen. Hän oli sinnitellyt 9 vuotta saavuttaakseen the ultimate tavoitteen. Mainostivat Turunnseudunrekisterinumerotarkkalijoidenklubia, joten uusia bongareita lienee luvassa.

Ja minulla numero 22 aiheuttaa ongelmia. Kolme kuukautta jo mennyt tuota etsiessä, vaikka pyörin lähes joka päivä Helsingin keskustassa. Poika(6v.) on myös innostunut harrastuksesta ja hänelläkin on menossa jo 17, vaikka aloitti vasta kolme kuukautta sitten. Kirjaa vielä vihkoonsa koko rekkarit. Se on etu kun voi kävellä Eiran suunnalla.

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
Taas mennyt kuukausi... noh näköjään muutama numba ettepäin.

>51
<705

nyt nukkumaan

Kev

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhhuh koville otti 24 bongaaminen, mutta tänään se tuli vastaan. 3X kilpiäkin tuli ainakin kolme vastaan lyhyen ajan sisällä. Edellinen bongaus taisi olla joskus syksyllä ja se alkoi jo näkyä itseluottamuksessa. Huteja hutin perään, mailasta puristamista ja turhia jäähyjä. No näin kevään tullessa ne tosipelit vasta alkaa.

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Tammikuun lopulla löytyi 73 Pirkkalasta ja tänään bongasin Rantaväylältä 74:n. Jospa tämä tästä kohta vähän taas kiihtyisi, kun melko varmoja tapauksia lähinumeroista ovat ainakin 76, 79, 80 ja 81.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En minä tätä unohda, vaikka kovin hitaasti etenee. 32 löytyi äsken kadun varresta, en todellakaan ollut bongaamassa sen enempää, mutta alitajunta onneksi toimii.

Edellinen löytyi uudenvuoden aattona, kyllä tämä tästä, heinäkuussa on kolmevuotissynttärit.

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
75 tuli vastaan ysitiellä viikonloppureissulla ja 76:n hain Seppälän Prisman parkkipaikalta tuossa iltapäivällä.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uskomatonta. Viime toukokuussa olen tänne viimeksi kirjoittanut ja silloin mentiin numerossa 24. Syksyllä näin 25:n työmatkalla ja eilen sopivasti 26:n just silloin kun kaikki muut asiat vitutti suunnattomasti. No jatketaan nyt sitten vaikka tahti on vaan hidastunut viime vuosina. Melkein jo luovutin.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Pidin tuossa n. 4 kk:n bongailupaussin, ei vaan yksinkertaisesti PYSTYNYT katsomaan yhtäkään rekisterinumeroa enää. Tauko auttoi, ja nyt edetään taas pikkuhiljaa. Haussa 296.

Muokkaus: Nykyisessä kärryssä on numerona 969. Neljän vuoden leasing - pääsenköhän sinä aikana bongaamaan omani?

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin kuin reilu viikko sitte uhosin monen kuukauden tauon jälkeen, niin kyllä se vaan lähti bongailu taas käyntiin kun pääsi jumista. Perjantaina tuli 25 vastaan ja nyt on kova tavoite bongata seuraava jo viimeistään ens viikolla. Uutta nousua vaan!

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
72 perjantaina matkalla Turkuun Patalahden ST1:den kohdilla...
73 eilen Jämsässä, Nesteen kohdilla.

Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Lähes puoli vuotta oli haussa 22. Sitten eräänä kauniina talvipäivänä poika(6v) sanoi, etä isi nyt tuossan oli 22 tumma auto parkissa. No olin viemässä äijää päiväkotiin ja olin menossa samaa reittiä himaan. Menin takaisin ja siinähän se tumman vihreä Alfa nro 22 oli parkissa Tehtaankadulla. Ok. hyvä homma. Mutta kun menin himaaan parkkipaikalle, oli Land Rover Discovery nro 22 parkkeerattu hienosti minun parkkipaikan viereen. Kiitos vaan.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Lähes puoli vuotta oli haussa 22. Sitten eräänä kauniina talvipäivänä poika(6v) sanoi, etä isi nyt tuossan oli 22 tumma auto parkissa. No olin viemässä äijää päiväkotiin ja olin menossa samaa reittiä himaan. Menin takaisin ja siinähän se tumman vihreä Alfa nro 22 oli parkissa Tehtaankadulla. Ok. hyvä homma. Mutta kun menin himaaan parkkipaikalle, oli Land Rover Discovery nro 22 parkkeerattu hienosti minun parkkipaikan viereen. Kiitos vaan.

Onneksi olkoon vaan 22 bongauksesta. Ja kai veit veijjarisi mäkkäriin/heseen kun hän sulle sen numeron löysi ? Ja tuohan nyt on ihan normijuttu että näet samantien sen numeron jota olet kuukausia bongannu

Itsellä meni 3½ kuukautta kunnes tänään tuli 56 vastaan. En edes tajunnu katsoa kirjaimia kun ei lamppu sytyttäny että 56 tuli vastaan.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
72 perjantaina matkalla Turkuun Patalahden ST1:den kohdilla...
73 eilen Jämsässä, Nesteen kohdilla.
Jestas! Nyt on vauhtia taas. Eilen 74 Messukylän työväentalon kohdilla. Josko sitä 5 vielä tänään Jyväskylään päin ajellessa.?

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kolmasosa urakasta takana. Tänään tuli vastaan numero 333. Matka jatkuu ja se on vielä aivan liian pitkä. Mutta mä kuljen sen!

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Puoliväli on vihdoinkin ohitettu. Tänään jäähallin parkkipaikalla oli 500. Ensimmäiseen sataseen meni 451 päivää. 100-500 suurinpiirtein yhtä pitkä aika. Hullujen hommaahan tämä on, ei voi muuta sanoa.
Pidin tuossa n. 4 kk:n bongailupaussin, ei vaan yksinkertaisesti PYSTYNYT katsomaan yhtäkään rekisterinumeroa enää.
Sama fiilis oli itsellänikin marras-helmikuun aikana. Rekkarit on paskasia ja liikenteessä olen oikeastaan vain kun ulkona on pimeää. Bongaaminen on miltei mahdotonta.

Noin puolentoista vuoden päästä tämäkin urakka pitäisi saada päätökseen?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miksi tämä on niin pirun vaikeaa? Silloin kun etsin nro. 56 näin lähes tulkoon päivittäin punaisen alfan jossa on 57. Mutta mutta nyt kun sitä tarvittaisiin niin se on menny piloon. Tiedossa olisi jo 58 ( tarvitsee ajaa n. 40 km suuntaansa jotta sen "löytää" ) ja 59:kin ois tiedossa. No jahka niihin pääsen joskus ? niin ei ne olekkaan siellä ns. varmassa paikassa. Turhauttavaa ei muuta voi sanoa. Pitäisiköhän lopettaa

Viimeksi muokattu:

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Miksi tämä on niin pirun vaikeaa?
Ei varmaan ole kyllä kenellekään bongarille mitenkään outo tunne. Viime kuun lopulla taisi tulla 77 bongattua ja sen jälkeen niitä on vilissyt joka kadunkulmassa, mutta 78 on pysynyt visusti piilossa. Tuon jälkeen seuraavat kolme numeroa olisivatkin sitten suurinpiirtein tiedossa, vaikka eivät kaikki täältä Jkl:stä löydykään.

PS. Lähes varma 57 olis Virroilla, mutta veikkaan, että et taida ihan siellä asti kovin usein pyöriä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy