Sir von Aulis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jääkiekko
30 ja 31 tulivat tänään Rovaniemellä vastaan. Juhlan paikka, kympit paukkuivat. :)
...ja 32 sekä 33 ovat myös bongatut.
Ihan hyvää vauhtia etenee, eli numero taikka kaksi / kuukausi.
30 ja 31 tulivat tänään Rovaniemellä vastaan. Juhlan paikka, kympit paukkuivat. :)
Tänään klo 19:20, kotimatkalla tuosta ihan naapurikadulta bongattu
999
Olen puhunut. Saa onnitella.
Toukokuussa tämä hullutus alkoi, nyt hakusessa on 18, joita toki tuli vastaan vaikka kuinka ennenmuinoin, mutta nyt ei juuri yhtäkään...
No, tästä tämä, jouluun jos saisi 30 läjään niin olisin sangen tyytyväinen. Pari noista on jo tiedossa, mistä löytyy. Sairastahan tämä on eikä järjen hiventäkään koko touhussa. Mutta ah, niin koukuttavaa...
Lähes puoli vuotta oli haussa 22. Sitten eräänä kauniina talvipäivänä poika(6v) sanoi, etä isi nyt tuossan oli 22 tumma auto parkissa. No olin viemässä äijää päiväkotiin ja olin menossa samaa reittiä himaan. Menin takaisin ja siinähän se tumman vihreä Alfa nro 22 oli parkissa Tehtaankadulla. Ok. hyvä homma. Mutta kun menin himaaan parkkipaikalle, oli Land Rover Discovery nro 22 parkkeerattu hienosti minun parkkipaikan viereen. Kiitos vaan.
Jestas! Nyt on vauhtia taas. Eilen 74 Messukylän työväentalon kohdilla. Josko sitä 5 vielä tänään Jyväskylään päin ajellessa.?72 perjantaina matkalla Turkuun Patalahden ST1:den kohdilla...
73 eilen Jämsässä, Nesteen kohdilla.
Sama fiilis oli itsellänikin marras-helmikuun aikana. Rekkarit on paskasia ja liikenteessä olen oikeastaan vain kun ulkona on pimeää. Bongaaminen on miltei mahdotonta.Pidin tuossa n. 4 kk:n bongailupaussin, ei vaan yksinkertaisesti PYSTYNYT katsomaan yhtäkään rekisterinumeroa enää.
Ei varmaan ole kyllä kenellekään bongarille mitenkään outo tunne. Viime kuun lopulla taisi tulla 77 bongattua ja sen jälkeen niitä on vilissyt joka kadunkulmassa, mutta 78 on pysynyt visusti piilossa. Tuon jälkeen seuraavat kolme numeroa olisivatkin sitten suurinpiirtein tiedossa, vaikka eivät kaikki täältä Jkl:stä löydykään.Miksi tämä on niin pirun vaikeaa?