Red Dead Redemption 2

  • 223 185
  • 965

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä itse ainakin odotan Last of Us-sarjaa kuin kuuta nousevaa ja en kyllä pahastuisi, jos Red Dead Redemptionista leffa tehtäisiin, puhumattakaan Mafia 1-pelistä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kyllä itse ainakin odotan Last of Us-sarjaa kuin kuuta nousevaa ja en kyllä pahastuisi, jos Red Dead Redemptionista leffa tehtäisiin, puhumattakaan Mafia 1-pelistä.
Last of Us -sarjaa odotan kyllä minäkin. Se peli olikin 90% tarinaa ja 10% laatikoiden avaamista niin uskon että varsinkin HBO saa aikaiseksi ihan katsottavaa tavaraa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus muistan törmänneeni johonkin sivustoon missä RDR2-ukkeleille mietittiin elokuvanäyttelijöitä. Muistan niistä ehdotuksista Clint Eastwoodin Hoseana ja Christian Balen Dutchina, ja Artturina tais olla se uusimman Mad Maxin ukkeli jonka nimeä en muista. Niin ja Johnina oli Karl Urban. Naishahmoista en muista ketään.

Minusta ois kyllä parempi jos Artturina ois Teemu Selänne, Dutchina Aleksi Valavuori ja Hoseana Juhani Tamminen. Sirpa Selänne vois olla Sadie, ja Sadien kuollutta aviomiestä esittäisi toki elokuvan alkukohtauksessa Paul Kariya. Artturin nukkumapaikan vieressä olisi sitten kuva Artturin vanhemmista eli Seppo Lindströmistä ja Salma Hayekista. Maryn rooliin Tea Khalifa. Kimmo Timoselle black face niin siinä on Lenny. Micah on Petteri Sihvonen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oletteko muuten koskaan miettineet potentiaalisia näyttelijävalintoja, jos RDR2 koskaan purkitettaisiin elokuvaksi tai televisiosarjaksi?
Miten ois ne näyttelijät jotka veti roolit itse pelissä? Itseasiassa kävin tossa kattomassa IMDb:ssa mitäs ne näyttelijät nykyään puuhailee. Kovin hiljaiselta näytti joidenkin IMDb:n sivut. Heräsi hetkeksi toive että jos ne vaikka ois kiinni RDR3 projektissa...
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Miten ois ne näyttelijät jotka veti roolit itse pelissä? Itseasiassa kävin tossa kattomassa IMDb:ssa mitäs ne näyttelijät nykyään puuhailee. Kovin hiljaiselta näytti joidenkin IMDb:n sivut. Heräsi hetkeksi toive että jos ne vaikka ois kiinni RDR3 projektissa...
Siis en nyt ihan tarpeeksi tarkentanut viestissäni, että kyse oli vain ajatusleikkiroolituksesta, eikä varsinaisesti oikeasta suunnitelmasta minkään leffan tai sarjan toteuttamiseksi. Sen osalta tuli hyvät perustelut jo mm. @Tifosi toimesta.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kyllähän tosta saisi jonkun Suomiversionkin väännettyä. Mukana sorakuopalla ainakin Aku Hirviniemi, Janne Kataja ja Hannele Lauri. Ohjaajana toimii Speden hologrammi.

Unohtamatta Samuli Edelmannia ja Mikko Koukia, joiden puvustus olisi perinteisen kaavan mukaan erittäin edullista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Artturina tais olla se uusimman Mad Maxin ukkeli jonka nimeä en muista.
Tom Hardy. Ois kyllä hyvä valinta Arthuriksi jos nyt joku tunettu näyttelijä pitäs valita.

Mutta kun rupee miettimään kuka sopis Micah Bellin rooliin niin miksi edes miettiä muuta vaihtoehtoa jos Peter Blomquist ois tarjolla. Sama pätee jos tekis GTA leffan niin kyllä Steven Oggen pitää näytellä Trevoria tai leffan teon voi saman tien unohtaa. Näiden hahmojen kanssa on niin monta tuntia tullu vietettyä että standardit niiden suhteen ois varmasti korkealla. Sitten vielä kun jokainen on stailanut sen Arturin mieleisekseen ja käyttäytyy pelaajan mielen mukaan niin varmasti ois erityisen vaikeaa tehdä Arthuri joka mielyttäs kaikkia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En usko että RDR:ää kannattaisi tehdä leffana, mutta sarjana tämä voisikin toimia. Olisi vaikka jaettu tuotantokausiin siten että kaksi chapteria olisi yhdessä kaudessa, saataisiin vähän cliffhangereitakin mukaan. Ajatelkaapa:

-Chapterit 1-2, siitä sopiva cliffi kun Pinkertonit tulee vittuilemaan ja on pakko löytää uusi leiri jostain
-Chapterit 3-4, cliffinä luonnollisesti se kun lähdetään laivalla karkuun ja joudutaankin haaksirikkoon
-Chapterit 5-6, no te tierättee miten se loppuu...
-Epilogit sitten lopuksi yhtenä tuottarina

Leffaa tästä nyt ei saisi hyvällä tahdollakaan tehtyä, itse pelasin tätä peliä ekalla kerralla läpi kuukauden ja välillä aika intensiivisestikin ja silti kuukausi tämän parissa meni ihan huomaamatta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En usko että RDR:ää kannattaisi tehdä leffana, mutta sarjana tämä voisikin toimia. Olisi vaikka jaettu tuotantokausiin siten että kaksi chapteria olisi yhdessä kaudessa, saataisiin vähän cliffhangereitakin mukaan. Ajatelkaapa:

-Chapterit 1-2, siitä sopiva cliffi kun Pinkertonit tulee vittuilemaan ja on pakko löytää uusi leiri jostain
-Chapterit 3-4, cliffinä luonnollisesti se kun lähdetään laivalla karkuun ja joudutaankin haaksirikkoon
-Chapterit 5-6, no te tierättee miten se loppuu...
-Epilogit sitten lopuksi yhtenä tuottarina

Leffaa tästä nyt ei saisi hyvällä tahdollakaan tehtyä, itse pelasin tätä peliä ekalla kerralla läpi kuukauden ja välillä aika intensiivisestikin ja silti kuukausi tämän parissa meni ihan huomaamatta.
Kokonainen tuotantokausi kalastelua ja metsästystä? :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kokonainen tuotantokausi kalastelua ja metsästystä? :D
En mä tiedä mitä sä olet chaptereiden 1-2 aikana tehnyt, mutta aika paljonhan noissa on toimintaakin mukana. Esim. Micahin kanssa pistetään yksi kylä nippuun aika mukavasti ja ties mitä kivaa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En mä tiedä mitä sä olet chaptereiden 1-2 aikana tehnyt, mutta aika paljonhan noissa on toimintaakin mukana. Esim. Micahin kanssa pistetään yksi kylä nippuun aika mukavasti ja ties mitä kivaa.

Micahin kanssa ammuskeleminen oli kivaa kun sen sai itse tehdä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelailin tuossa chapter kakkosta, Dutch sanoo Artturille siinä että "I expect you'll betray me in the end Arthur, you're the type". En muista että tällaista lainia olisi koskaan tullut, tai ainakaan näin alussa. Ihan hauska yksityiskohta sinänsä.

Toinen mitä nyt ei ole ennen käynyt niin törmäsin niihin KKK-tyyppeihin siinä Bard's crossing -sillan jälkeen, lähellä Flatneck Stationia. Yleensähän nuo palloilee siellä Rhodesin lähistöllä, kerran on tainnut tulla vastaan vähän siinä St. Denisin pohjoispuolella mutta yleensä viihtyvät Rhodesin punaniskojen mestoilla.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pelailin tuossa chapter kakkosta, Dutch sanoo Artturille siinä että "I expect you'll betray me in the end Arthur, you're the type". En muista että tällaista lainia olisi koskaan tullut, tai ainakaan näin alussa. Ihan hauska yksityiskohta sinänsä.

Toinen mitä nyt ei ole ennen käynyt niin törmäsin niihin KKK-tyyppeihin siinä Bard's crossing -sillan jälkeen, lähellä Flatneck Stationia. Yleensähän nuo palloilee siellä Rhodesin lähistöllä, kerran on tainnut tulla vastaan vähän siinä St. Denisin pohjoispuolella mutta yleensä viihtyvät Rhodesin punaniskojen mestoilla.
Olen nyt kaksi kertaa pelannut pelin läpi ja oliskohan niin, että palava risti on palanut aina vähän eri paikalla? Joo, ekan kerran pelissä se palaa siellä Rhodesin metsissä, mutta molemmilla kerroilla kun olen pelannut, niin se toinen kerta on aivan muualla kuin Rhodesissa. Kerran risti paloi metsikössä Valentinesta katsottuna lounaassa.

Oliko se niin, että kolmatta kertaa ne ei enää kokousta, jos pari kertaa on käynyt kyselemässä kuulumisia?

40 päivää tässä nyt mennyt pelaamatta ja vähän kyllä polttelis aloittaa kakkosesta, kun siellä se kovalevyllä tallennus odottaisi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen nyt kaksi kertaa pelannut pelin läpi ja oliskohan niin, että palava risti on palanut aina vähän eri paikalla? Joo, ekan kerran pelissä se palaa siellä Rhodesin metsissä, mutta molemmilla kerroilla kun olen pelannut, niin se toinen kerta on aivan muualla kuin Rhodesissa. Kerran risti paloi metsikössä Valentinesta katsottuna lounaassa.

Oliko se niin, että kolmatta kertaa ne ei enää kokousta, jos pari kertaa on käynyt kyselemässä kuulumisia?

40 päivää tässä nyt mennyt pelaamatta ja vähän kyllä polttelis aloittaa kakkosesta, kun siellä se kovalevyllä tallennus odottaisi.
Joo ne kaksi kokoontumista noilla on, eli se isomman lössin kokoontuminen missä se risti syttyy palamaan ja sitten se toinen keikka missä kaksi tyyppiä jää sen ristin alle ja kolmas tyyppi mesoaa jotain muuta siinä. Mutta itsellä on käynyt tosiaan sekin että nämä kokoontumiset on tulleet pari kertaa saman tallennuksen aikana, ekalla kierroksella pelatessa ei tullut kuin kerran.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo ne kaksi kokoontumista noilla on, eli se isomman lössin kokoontuminen missä se risti syttyy palamaan ja sitten se toinen keikka missä kaksi tyyppiä jää sen ristin alle ja kolmas tyyppi mesoaa jotain muuta siinä. Mutta itsellä on käynyt tosiaan sekin että nämä kokoontumiset on tulleet pari kertaa saman tallennuksen aikana, ekalla kierroksella pelatessa ei tullut kuin kerran.
No mä olin niin nössö ekalla kerralla, kun luulin, että jos Artturi ei nuku öisin, niin se suurinpiirtein kuolee ;). Eli helposti mullakin olis voinut jäädä nuo ristien palamiset näkemättä kun nukuin kaikki yöt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No mä olin niin nössö ekalla kerralla, kun luulin, että jos Artturi ei nuku öisin, niin se suurinpiirtein kuolee ;). Eli helposti mullakin olis voinut jäädä nuo ristien palamiset näkemättä kun nukuin kaikki yöt.
Kyllä muakin joissain määrin se yöllä palloilu kuumottaa. Toisaalta öisin tulee yleensä ne kaikkein hauskimmat sattumukset vastaan. Pari kertaa ihan viattomat ihmisetkin on kokeneet Artturin sairaan amok-juoksun kun siellä on kuviteltu että ollaan keskellä pahisten väijytystä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä muakin joissain määrin se yöllä palloilu kuumottaa. Toisaalta öisin tulee yleensä ne kaikkein hauskimmat sattumukset vastaan. Pari kertaa ihan viattomat ihmisetkin on kokeneet Artturin sairaan amok-juoksun kun siellä on kuviteltu että ollaan keskellä pahisten väijytystä.
Oletko törmännyt tai joku muu törmännyt siihen naisääneen siellä suolla keskellä yötä? Kuiskaa jotain ”i miss you” tai vastaavaa. Valkoinen pallura näkyy kartassa ja vaikka kuinka nopeasti sinne yrittää ratsastaa katsomaan, että mikä juttu, niin ikinä siellä ei näy ketään. Kuumottavaa jo muutenkin, mutta se pallura on keskellä krokoja joka lisää kuumotusta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oletko törmännyt tai joku muu törmännyt siihen naisääneen siellä suolla keskellä yötä? Kuiskaa jotain ”i miss you” tai vastaavaa. Valkoinen pallura näkyy kartassa ja vaikka kuinka nopeasti sinne yrittää ratsastaa katsomaan, että mikä juttu, niin ikinä siellä ei näy ketään. Kuumottavaa jo muutenkin, mutta se pallura on keskellä krokoja joka lisää kuumotusta.
Olen kuullut ääniä, mutta en ole koskaan nähnyt sitä hahmoa. Sehän on sellainen "haamunainen" mikä siellä sitä ääntä päästää, jos sitä kohti menee niin se sitten taitaa kadota:



 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Kyllä muakin joissain määrin se yöllä palloilu kuumottaa.
Tuli pitkästä aikaa vähän häröiltyä chapter kolmosen tallennuksessa pitkin mantuja alkuyöstä. Yritin Lemonyen eteläkärjessä etsiä pontikankeittäjiä, mutta törmäsin yhteen jo unohtamaani tuttuun. Nopeasti vilahti punainen piste kartalla, kuului vähän murinaa ja hevonen otti välittömästi hatkat. Onneksi refleksit pelasivat ja ehdin heittämään dead eyen ajoissa päälle ja pamauttamaan pantteria nopeasti silmien väliin. Mutta hetken ajan oli sykkeet aika kivasti koholla. Pitäisi ehkä pelata jatkossa mittari päällä ja ottaa lukemia ylös. Vitun kissaeläimet, oikeasti. Karhut bongaa aina kilometrin päästä ja sudet eivät jostakin syystä saa Artturia kovin helposti hengiltä. Mutta noi kissat on sitten ihan oma lukunsa. Varsinkin pimeässä.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta noi kissat on sitten ihan oma lukunsa. Varsinkin pimeässä.
Mulla on eniten kohtaamisia kissaeläinten kanssa siellä jossain kun mennään Annesburgista junarataa pitkin ylöspäin, siellä tuntuu junaradalla aina tulevan kissapetoja vastaan. Hevonen saa ensin ne hepulit, sitten Artturi onkin jo kanveesissa ja kohta se katti puree kaulasta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siinä Chapter 2 alussa kun pitää myllyttää sen Tommyn kanssa siellä Valentinen kuralätäkössä, niin tää meidän Artturi takoo sitä sen verran hyvin koteloon että Tommy saa jonkun aivovamman. Siellä saluunassa saattaa nimittäin tulla sellainen keskustelu missä joku jäbä sanoo että Tommylla ei ole enää valot ihan täysin päällä, ja sitten jos Tommylle puhuu sen tehtävän aikana missä vedetään kännit Lennyn kanssa niin Tommyn puhe on sellaista epämääräistä sössötystä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pari sellaista semisti hauskaa juttua käynyt kun tässä edelleenkin chapter 2:sta hinkkaan. Tai no eikai sillä väliä ole missä välissä nämä tulee mutta kuitenkin:

Chapter 2:n aikana kun Valentinen miliisin hoiviin viedään eka Benedict Allbright ja tämän jälkeen Ellie Swann, niin sen jälkeen jos vie sen Killer Prostituten linnaan niin käy ihan hauska bugi. Siinä kun KP:n on vienyt vankilaan niin paikkahan on tyhjillään, mutta jos seuraavana päivänä menet käymään siellä niin KP on toisessa häkissä ja Allbright on toisessa häkissä. Swann puolestaan on siinä häkkien välissä ja lähtee salamana juoksemaan karkuun sieltä vankilasta. Sheriffiä ei paljoa kiinnostele vaan Swann juoksee hyvän tovin karkuun, kääntyy kohta ympäri ja menee takaisin Valentineen... kunnes sitten huomaa lainvalvojia tai sheriffin ja lähtee jälleen juoksemaan pöpelikköön. Kävi kerran jopa niin että se juoksi sen Valentinen hevostallin läpi ja etuovesta näki kun takaovi aukesi ja Swann karkasi jonnekin.

Päätin sitten köyttää Swannin ja roudasin kaupungin laitamille, hauskaahan tässä oli sitten se että Swann oli kuin tavallinen stranger (paitsi nimi näkyi koko ajan, sille ei tosin pystynyt puhumaan) ja kun minut huomattiin roudaavan Swannia niin tämähän oli luonnollisesti kidnappaus. Mä sitten päästin Swannin tuskistaan ja viskoin jonnekin kivikkoon, siellä se pääsi hengestään lopulta. Mutta mitenkähän kauan lie olisi juoksemistaan jatkanut, olisi varmaan ikuisesti jäänyt tuohon looppiin että lähtee aina karkuun kun näkee sheriffin mutta palaa pian takaisin. Ja sit uudestaan karkuun.

Toinen vähän vastaava, siellä Valentinen saluunassa kun on se tyyppi pesukarhuhattunsa kanssa niin jos tältä saa sen kotsan itselleen niin myöhemmillä kohtaamisilla turpakäräjät on taattu jos liikut se hattu päässä. Kävi niin että tuo jantteri seurasi ulos ja siinä sitten hetki tapeltiin. Tässä vaan kävi sellainen juttu että yhtäkkiä tuo korsto lähti juoksemaan karkuun ja en tiedä mihin asti se olisi juossut jos olisi antanut mennä. Jonkin aikaa seurasin ja tyyppi oikeasti juoksi Valentinesta pois päin sinne melkein joelle asti, yritin siinä sitten syöksyä kimppuun ja köyttää sitä mutta valitettavasti kävi niin että tönäisin tyypin ja se kieriskeli sellaista kivistä rinnettä alas ja kuoli sitten siihen. Olisi ollut kyllä ihan mielenkiintoista seurata minne asti tuo olisi jatkanut kulkuaan, olisiko juossut ihan jonnekin pelirajalle asti kun mitään aietta ei ollut kääntyä takaisin.

Pari sellaista muuta havaintoa, väittäsiin että tässä pelissä on nyt päivitysten myötä tullut muutoksia siihen miten honor-mittari käyttäytyy kun esim. bounty huntereita lahtaa. Siitä nimittäin tulee poikkeuksetta pahaa honoria jos köytät bounty hunterin ja sen jälkeen teet jotain häröä kuten esim. ammut sen tai jätät odottelemaan junaa ja katsot kun juna ajaa yli. Eli puolustuskyvyttömän bounty hunterin kylmäverinen murha on nähtävästi pahan honorin juttuja. Mulle tuli pahaa honoria myös kun ammuin bounty hunteria tavallisestikin, en ole kyllä sitten ihan varma että osuinko samalla myös hevoseen vai oliko tuo vain kertaluontoinen bugi.

Chapter 2:een olen siis tosiaan jumittunut, kaikki Albert Masonin tehtävät olen tehnyt jo ja mitään kovin rahakkaita reissuja ei muutenkaan ole ollut, ainut vaan että yli tonni on jo tässä vaiheessa rahaa ja se on mielestäni ihan hyvä suoritus kun olen kuitenkin kaikki saatavilla olleet aseetkin jo hankkinut. Siellä ne muut kärvistelee leirissä kun Artturi porhaltaa menemään ja välillä syö ravintoloissa ja elelee herroiksi. HAHAHAHAHA!

Kävin myös siellä yhdellä mökillä mikä raidataan siine Chapter 3:n aikana, ihan hauska juttu kun menin sinne yöllä niin siellä oli mökki täynnä väkeä. Lahtasin ne kaikki siihen heti kun astuin ovesta sisälle, tästä tuli itse asiassa pahaa honoria vaikka jotain pyssysankareita siellä taisi sisällä olla. En oikein tiiä mikä juttu siinä kävi, mun mielestä vielä siinä kartassa näkyi sellainen punainen pallura että ne on "enemy". Mutta ehkä katsoin väärin ja Artturi oli vaan psyko.

Lemoyne spedet on tehneet pari säälittävää väijytystään, yksi kävi siinä missä menee junarata siellä lähellä suota niin sieltä yrittivät hyökätä kimppuun. Pätkin ne sitten siihen junaradalle. Toinen tollanen isompi oli sitten samalla alueella sen yhden sillan kohdalla missä pari tyyppiä tulee edestä ja pari sitten sieltä mistä saavuin itse, no lahtasin nekin aika vaivatta siihen. Vähän ärsyttäviä silti nuo kun monelta suunnalta hyökkäävät perkele. Sit oon muuten vaan käynyt niputtamassa näitä siellä niiden leireillä, jossain oli vankina joku tyyppi jonka sitten vapautin. Ja jos ei ole vankeja niin heitän dynamiittia niskaan. Haha.

Night Folkeja olen nyt tavannut sen pari kertaa, eka oli se huikea missä se joku nainen "itkee" siellä suon laidalla ja kun siihen menee pööpöilemään niin kohtahan se yrittää tappaa ja niitä mykkiä vittupäitä tulee sitten enemmänkin. No aika vaivatta niistäkin sitten pääsi eroon kun antoi palaa, mutta on ne silti ärsyttäviä kun eivät puhu tai huuda mitään vaan tulevat vaan sieltä. Tuon jälkeen muuten saikin sitten sen yhden stranger missionin missä se suon reunalla asuva tyyppi pyytää auttamaan näiden sekopäiden kanssa, niitä saa ammuskella ihan huolella kun autetaan mies kotiin.

Sit tietty vielä omat suosikkini eli ne saatanan Murfree vittupäät. Näistä ei ole kyllä ensimmäistäkään positiivista sanottavaa, tosin nyt niiltä on vielä saanut vähän rahaa taskuun. Mielestäni sitten myöhemmin ei ole muuta kuin jotain hemmetin kukkia mitä ne kuljettaa mukanaan. No anyway, nämä paskiaiset liikkuu muuten yllättävän laajalla alueella. Eteläisin kohta mistä olen kartalta löytänyt nämä on ollut ihan siinä Lemoynen ja New Hanoverin rajalla siellä Bluewater Marshin alueella. Siellä ne vitun vammaset tonkivat ihmisten kamoja, heitin sitten dynamiittia niskaan ja lahtasin ne kaksi muutakin vatipäätä jotka sinne perässä tulivat.

Muutama Murfree runkkarin väijytyskin on tullut vastaan, yksi on ollut se että hirtetty tyyppi roikkuu puussa ja kohta niitä runkkareita tulee sen kolmin kappalein, ja kaksi muuta sitten siinä Chapter 6:n leirin lähellä. Ne kaksi muuta on itse asiassa olleet melkein samanlaisia, molemmilla kerroilla on yksi on tullut siihen eteen seisomaan ja toinen sitten häröilemään siihen hevosen viereen. Dialogit oli vähän erilaisia. Lopputulos sama eli ammuin ne kaikki. Oli ihan hauskan näköistä kun tiellä oli useampi Murfreen raato ja Artturi syöttää sitten hevoselle ruokaa.

En tiedä miksi veri vetää tuonne Murfree spedejen luokse koska ihan oikeasti inhoan niitä, paljon mieluummin tappelisin O'Driscollien kanssa siellä Valentinen lähellä. Mutta jotenkin niitä sekasikiöitä on hauska piestä koska ne on niin sekopäitä ja niissä on vähän enemmän haastetta kun riehuvat puukkojen sun muiden kanssa. Silleen toki vähän hauska kun olen jo näin monesti kohdannut ne, se voi olla jos joskus pelaan tämän tallennuksen loppuun asti niin siellä ei paljoa yllätyksiä ole enää tulossa väijyjen muodossa kun suurin osa niistä on jo käyty. Muutama niistä kyllä puuttuu vielä, ainakin se missä palavat kärryt menee tien poikki ja ne vatipäät hyökkää kimppuun ja sitten se yksi missä ne huutelee Artturille ja kun lähtee juoksemaan perään niin Artturi tippuu sellaiseen monttuun. No eiköhän nuokin vielä tule.

Hevoseni Charme Asserdal teki muuten oikein kivat. Keskellä tietä seisoi kissapeto niin eikö tämä koni päättänyt tiputtaa minut kyydistä ja siinä sitä sitten oltiin kun puuma tuijottelee ja lähtee juoksemaan kohti. No ilmat siitä päästettiin pihalle, harmi vaan kun jouduin vähän silmittömästi ampumaan niin nahasta ei paljoa ollut hyötyä.

Sellasia pikku häröilyjä taas. En tiedä mitä ne siellä leirillä ajattelee, Marstoni on varmaan pari viikkoa odotellut että tulisiko se Artturi tekemään hommia mutta ei ole paljon miestä näkynyt. Javierin kanssa kävin tekemässä yhden mökkiryöstön mutta muuten ollaan oltu omilla teillä. Välillä käyn pyörähtämässä, en tiiä sitten ihmetteleekö ne yhtään kun taskut on täynnä rahaa ja ukko tulee aina ihan veressä ja paskassa takaisin leirille. Howdy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös