Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ai että, parhaita kokemuksia kyllä itse pelissä on se että saatat pelata muutaman tunnin ja tarina ei etene ollenkaan mutta aika ei silti käy pitkäksi kun on niin paljon kaikkea tutkittavaa. Muistan joskus valehtelematta käyttäneeni varmaan jonkun viiden tunnin pelisession siihen että tein pikku road tripin ja kiersin karttaa vaan ympäri ja vastaan tuli kaikkea kivaa.On kyllä hieno peli tämä. Alkuun tuntui hieman hitaalta, mutta nyt kun Arthurin verkkaiseen liikkeeseen on tottunut, ei se häiritse enää lainkaan, oikeastaan päinvastoin. Chapter 2 menossa ja tällä hetkellä tyydyn vain tutkimaan ja kiertelemään, itse tarinan suhteen ei ole kyllä mikään kiire. Olen toistaiseksi varsin huono tässä pelissä, ampuminen on vähän silmät kiinni ja sinnepäin -mallia, mutta silläkin on selvinnyt toistaiseksi.
Kannattaa nauttia noista chapter 2-3 fiiliksestä, tai ainakin omaan makuuni ne on ylivoimaisesti parasta vaihetta koko pelissä kun meininki on sellainen mukavan leppoisa ja molemmissa on törkeän mukava se leirin ympäristö. Itse olen tehnyt ihan tallennuksen tuohon chapter 2 alkuun mihin voi sitten joskus myöhemmin vielä palata jos tätä tekee mieli isommin pelata, sitä chapter ykköstä ei jaksa oikein kahlata siellä hangessa.
What the hell? Kaksikon pitäisi kyllä olla paikalla kun sinne menee takaisin. Tai siis kävitkö heti sen jälkeen kun Artturi oli keikattu sinne mutakuoppaan ruumiiden sekaan? Tai ainakin itsellä on molemmilla pelikerroilla pariskunta ollut tuolla paikalla kun on mennyt takaisin.Sitten loppuun vielä yksi kysymys. Tuli tuossa käytyä surullisen kuuluisalla sikafarmilla, jossa insesti-sisarukset suorittivat pienimuotoisen ryöstön. Pienimuotoisen siinä mielessä, että rahaa oli vain vajaat 200 dollaria. Rahat sain kyllä myöhemmin takaisin, mutta mökki oli tyhjillään kun kävin massit poimimassa talteen. Lähinnä kiinnostaa sellainen asia, että vieläkö tämä kaksikko kartanolleen ilmestyy takaisin? Vaikka rahat sainkin takaisin, olisi vielä vähän keskeneräisiä asioita heidän kanssaan :D