Kuopionkukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kyllähän tuohon rdr3 menee vielä tuhottomasti aikaa. Gta6 tulee todennäköisesti 2023 joten rdr3 voisi olettaa tulevan aikaisintaan 2025...
Joo siis sellaisessa tilanteessa lawmenista selviää puhumalla kun ei voida varmaksi todistaa että juuri sinä olet siellä rötöstellyt. Siellä lukee joku unknown suspect tms. Sitten jos lukee että WANTED Arthur Morgan niin silloin toki ei paljon puheet auta vaan pois poikkeen.Ai näissä tilanteissa voi tehdä näinkin. Itse olen aina laittanut lawmenit kylmäksi tai ratsastanut karkuun.
Näinhän se sanoi että sinne suuntaisi ja lisäksi puhui siitä että etsisi itselleen komean vapaustaistelijan. Eli tossa vois olla skenaario että Sadie jämähti matkallaan sinne Nuevo Paraíson (Meksikoon). Jos tossa Rockstara lähtis vielä suurentamaan RDR:n karttaa niin just etelä/Meksiko saattas olla se alue.Sadiehan tais lähtee jonnekin Etelä-Amerikkaan RDR2 lopussa, joten tuskinpa sillä enää pelaillaan.
On käynyt mielessä että otettasko GTA5:ssta mallia RDR3:ssa vois ohjata kolmea hahmoa eli Dutchia, Hossea ja Arthuria.Melko loogisena pitäisin sitä vaihtoehtoa että RDR3 joskus maailmalle pusketaan, ja se ajoittuisi aikaan ennen RDR2 tapahtumia, ja siinä pääsisi Hosean ja Dutchin saappaissa jengiä perustamaan.
Olen toivonut ihan samaa. Olen vähän ihmetelly että mikä sillä Rockstaralla maksaa kun ei saa nyt päivitettyä sitä RDR1:stä tolle PS4:selle. Taitaa ne onlinemaailmat tuottaa liikaa rahaa kun ei ole tarvetta kerätä tosta rahojaan veke. Toki, voi olla että GTA6 ja onlinemaailmat sitoo niin paljon firman resusseja just nyt että ei vaan ole tekijöitä/aikaa puuhastella muuta. Luotan kyllä Rockstaran ahneuteen tässä asiassa, eli eiköhän toi RDR1 ja RDR2 tule ainakin päivitettynä PS5:selle. Ja sitten joskus vuonna 2026 saataa se RDR3 ilmestyä.Voi kun päivittäisivät tuon RDR1:n nykygrafiikoille, ja samalla pistäisivät vähän lisää repliikkiä sun muuta satunnaista lehtileikettä tai jostain löytyvää tavaraa, jotka viittaisi kakkososan tyyppien kohtaloihin. Kareninkin voisivat pistää jonnekin tavernaan kännissä ölisemään, semmoseksi kunnon rasittavaksi pubiruusuksi.
Näinhän se sanoi että sinne suuntaisi ja lisäksi puhui siitä että etsisi itselleen komean vapaustaistelijan. Eli tossa vois olla skenaario että Sadie jämähti matkallaan sinne Nuevo Paraíson (Meksikoon). Jos tossa Rockstara lähtis vielä suurentamaan RDR:n karttaa niin just etelä/Meksiko saattas olla se alue.
On käynyt mielessä että otettasko GTA5:ssta mallia RDR3:ssa vois ohjata kolmea hahmoa eli Dutchia, Hossea ja Arthuria.
Ja myös toi Karenin kohtalo ois kiva tietää. Hänen ja Trelawnyn kohtalohan ei niissä lopputeksitien aikaisissa klipeissä selvinnyt ja eikä kai tarinan jälkeenkään heihin kai maailmassa törmää. Karen todenäköisesti kyllä joi itsensä hengiltä. Tai jos on hengissä niin sitten on joko pubiruusu/ilotyttö tai tuli uskoon ja ryhtyi nunnaksi.
Joo se Davey Callander laitetaan siinä RDR2 alkuteksteissä makamaan kuolleena pöydälle ja hänelle laitetaan ne kolikot silmille. Oishan se tavallaan Rockstaran tyylistä että päähahmo kuolee taas ja että easter egginä ois pelaajille palajastettu RDR3 päähenkilö jo vuonna 2018. Ainoa asia vaan mikä tossa mietityttää on se että jos RDR3 on ennen RDR2:sta niin sitten kaiken järjen mukaan se Blackwater ryöstötehtävä on sitten se mihin peli päättyy. Mutta jotenkin tosta kohtaa ois vielä jatkettava niin että se vika tehtävä päättyy pelaajalla onnistumisen fiilikseen ja/tai että story moodin jälkeinen free roaminen ( esim. Arthurilla/Johnilla?) ois fiksun oloista.Tosin RDR-henkeen kuuluu että päähenkilö delaa kesken pelin, ja sitten loppu jatketaan jonkun kökömmän tyypin kanssa. Sieltä jengistähän sopivasti delasi nämä jotkut Callanderin veljekset siihen Blackwater-hömpötykseen, yksi mahdollisuus olisi että niille vaan lihaa luiden ympärille ja niistä RDR3-henkilöt.
Joo se Davey Callander laitetaan siinä RDR2 alkuteksteissä makamaan kuolleena pöydälle ja hänelle laitetaan ne kolikot silmille. Oishan se tavallaan Rockstaran tyylistä että päähahmo kuolee taas ja että easter egginä ois pelaajille palajastettu RDR3 päähenkilö jo vuonna 2018. Ainoa asia vaan mikä tossa mietityttää on se että jos RDR3 on ennen RDR2:sta niin sitten kaiken järjen mukaan se Blackwater ryöstötehtävä on sitten se mihin peli päättyy. Mutta jotenkin tosta kohtaa ois vielä jatkettava niin että se vika tehtävä päättyy pelaajalla onnistumisen fiilikseen ja/tai että story moodin jälkeinen free roaminen ( esim. Arthurilla/Johnilla?) ois fiksun oloista.
Autopilotin päälle laitto on virhe. Fast travel on ainoa mitä tuossa voi suositella, mutta kyllä itse tuossa ajetaan. Tai sitten jos lähdetään seikkailuun ja on korkeat panokset niin nynnyillään rahalla bountyhunterit pois.Perkele, nyt meni hermot. Kolme vitun iltaa olen yrittänyt metsästää siellä saatanan metsätilkulla pantteria että saisin puuttuvan laukkupäivityksen. Kerran ammuin jo pantterin mutta se paljastui huonolaatuiseksi. Kerran pantteri tappoi minut ennenkuin ehdin vetää kivääriä esille, taputtelin siinä juuri sopivasti jotain vitun oravaa kun se hyökkäsi. Nyt sitten viimein sain perfect pantterin tapettua, ei muutakuin kissa hevosen selkään. Ajattelin siis että vien sen kokonaisena Pearsonille että saa kaikki talteen. No koni automaattiohjaukselle ja jääkaapille. Takaisin tullessa bountyhuntterit laukkaa perässä ja paukuttelee pyssyjään. Ei siinä, kerkesin juuri rei'ittää niistä jokaisen ennenkuin itse kuolin ja siitä sitten nopeasti leiriin. Kissa kokille ja siinä sitten paljastuu että luokitus pudonnut yhteen tähteen. Ilmeisesti se sitten otti osumaa siinä luotisateessa. Huomenna vissiin taas metsään.
Perkele, nyt meni hermot. Kolme vitun iltaa olen yrittänyt metsästää siellä saatanan metsätilkulla pantteria että saisin puuttuvan laukkupäivityksen. Kerran ammuin jo pantterin mutta se paljastui huonolaatuiseksi. Kerran pantteri tappoi minut ennenkuin ehdin vetää kivääriä esille, taputtelin siinä juuri sopivasti jotain vitun oravaa kun se hyökkäsi. Nyt sitten viimein sain perfect pantterin tapettua, ei muutakuin kissa hevosen selkään. Ajattelin siis että vien sen kokonaisena Pearsonille että saa kaikki talteen. No koni automaattiohjaukselle ja jääkaapille. Takaisin tullessa bountyhuntterit laukkaa perässä ja paukuttelee pyssyjään. Ei siinä, kerkesin juuri rei'ittää niistä jokaisen ennenkuin itse kuolin ja siitä sitten nopeasti leiriin. Kissa kokille ja siinä sitten paljastuu että luokitus pudonnut yhteen tähteen. Ilmeisesti se sitten otti osumaa siinä luotisateessa. Huomenna vissiin taas metsään.
Perkele, nyt meni hermot. Kolme vitun iltaa olen yrittänyt metsästää siellä saatanan metsätilkulla pantteria että saisin puuttuvan laukkupäivityksen. Kerran ammuin jo pantterin mutta se paljastui huonolaatuiseksi. Kerran pantteri tappoi minut ennenkuin ehdin vetää kivääriä esille, taputtelin siinä juuri sopivasti jotain vitun oravaa kun se hyökkäsi. Nyt sitten viimein sain perfect pantterin tapettua, ei muutakuin kissa hevosen selkään. Ajattelin siis että vien sen kokonaisena Pearsonille että saa kaikki talteen. No koni automaattiohjaukselle ja jääkaapille. Takaisin tullessa bountyhuntterit laukkaa perässä ja paukuttelee pyssyjään. Ei siinä, kerkesin juuri rei'ittää niistä jokaisen ennenkuin itse kuolin ja siitä sitten nopeasti leiriin. Kissa kokille ja siinä sitten paljastuu että luokitus pudonnut yhteen tähteen. Ilmeisesti se sitten otti osumaa siinä luotisateessa. Huomenna vissiin taas metsään.
Perkele, nyt meni hermot. Kolme vitun iltaa olen yrittänyt metsästää siellä saatanan metsätilkulla pantteria että saisin puuttuvan laukkupäivityksen. Kerran ammuin jo pantterin mutta se paljastui huonolaatuiseksi.
Lintujenmetsästys esim. Saint Denisin pohjoispuolella, sulkia ja lihaa mahtuu aika mukavasti laukkuun, myynti em kaupunkiin. Palkkionmetsästys, nyytti elävänä perille ja odotus viimeiseen 30 sekuntiin, kun aikanaan saa pontikkabusineksen ja tradervirityksen, niin massia tulee säännöllisemmin.Aloin pelata tätä netissä. Miten helvetissä tässä voi tehdä rahaa?
Valentinen keskustassa on pari sikalaa josta saa lasson ja veitsen avulla täydellisiä sian nahkoja. Ja niistä saa hyvin rahaa.Aloin pelata tätä netissä. Miten helvetissä tässä voi tehdä rahaa?
Muistaakseni niitä ilmaantuu silloin tällöin, pääsee ampumaan uudestaan kulkusiin.Ilmaantuuko noita strangereita uudestaan pyytään apua jos vetää tehtävän vihkoon? Vai väittääkö joku muka ettei esim. oo "vahingossa" ampunu sitä kahlekarkuria haulipyssyllä munille? Ei oo venkulaa näkyny apua anomassa sen koommin...
Ihanaa. Käytän seuraavaksi kivääriä. Ja niitä express pateja. Good times.Muistaakseni niitä ilmaantuu silloin tällöin, pääsee ampumaan uudestaan kulkusiin.
Tän vois varmaan laittaa tonne Tietokone-expertti -ketjuunkin, mutta kysyn nyt täällä. Eli RDR2 (PC) on ruvennut kaatuilemaan aivan tämän tästä. 5min pystyt pelaamaan ja crash. Kaikki mahdolliset netistä löytyvät ohjeet oon käyttänyt. (AVG pois päältä, kaikki taustaohjelmat pois jne jne.) Tuli vaan mieleen että mulla on teranen kovalevy, mutta vapaata tilaa alle 20gb, ja Oma Tietokone näyttää jälellä olevan tilan punasella. Voiko toi aiheuttaa ton kaatuilun? Helvetin epävakaahan toi on PC:llä kuulemma muutenkin, mutta nyt viimeaikoina pelaamisesta on tullut käytännössä mahdotonta.
Kone on Lenovo gaming läppäri, Intelin 9th genen ii-vitosella. Näyttis GeForce GTX1650.