Eikös noiden legendary elukoiden kanssa ole se ja sama mihin, millä ja miten paljon niitä paukuttelee, turkkia ei voi saada pilalle?
Saattaa olla että muistan väärin, sen verran elukoita on tullu ammuttua niillä expressluodeilla.
Eikös noiden legendary elukoiden kanssa ole se ja sama mihin, millä ja miten paljon niitä paukuttelee, turkkia ei voi saada pilalle?
Aivan viimeisen legendaarisen kalan kanssa menikin itellä tunti jos toinenkin, heh.
Mitäs toivotte/odotatte mahdollisten lisäosien suhteen? Netissähän käy tietty kiivas keskustelu aiheesta. Monet ovat varmoja, että ykkösosa tulisi dlc:nä, jotkut pelkäävät Rockstarin puskevan pelkkiä onlinelisäreitä ja itse tiedän turhaksi, mutta unelmoisin ihan vain oman farmin pyörittämistä, rakentamista ja cowboyn elämän elämistä kera uusien tehtävien. Toki kusisin hunajaa, jos ykkösosan julkaisisivat, kunhan alkuperäinen soundtrack olisi myös mukana, mutta toisaalta olisin vielä onnellisempi, jos tekisivätkin yksinpeliin jotain ihan muuta. Syventäisivät vaikkapa Arthurin sielunelämää. Saa nähdä. Kunhan meille yksinpelaajille jotain tulee, niin shut up and take my money!!! Niin mahtavan maailman ovat luoneet, että kaipaan jo takaisin. Tarina ei iskenyt siitä kolmoschapterin puolenvälin ja kutosen toisen kvartaalin välillä, mutta muuten oli täyttä rautaa ja eihän siellä ole kuin ehkä reilut pari sataa tuntia vietetty. Hehe.
Hevosen selästä paras, ehtii karkuun kun käy päälle. Dead eyellä vaan pää täyteen lyijyä. Kannattaa käyttää niitä metsästykseen sopivia luoteja, niin turkki ei mene ihan paskaksi.
Mä olen noita jotka pitää varmoina että toi ykkönen tehdään uudestaan. Siellä on periaateessa kaikki työ tehtynä. Ei niitä cutscenejä tarvii kuin vähän visuaalisesti päivittää niin ne toimii. Osa hahmoista on RDR2 samoja kuin ykkösessä joten niissäkin on päivitys tehty. Eli ei siellä tarviis kuin cutsenejen lisäksi päivittää muutama NPC hahmo, päivittää hieman sitä vanhaa osuuta kartasta (ehkä jo tehtynä) ja vähän katella että missionit toimii. Lisäksi törmäsin Youtubessa videoon jossa pari kaveria höpötti siitä kuinka RDR1 puheet ei ihan mätchännyt RDR2 tapahtumia, joten ton voisi samalla korjata.Monet ovat varmoja, että ykkösosa tulisi dlc:nä,
Itse olen tätä samaa mietiskellyt.. Mutta jotenkin kuvittelisin että Rockstar ''säästää'' tämän vaihtoehdon ja julkaisee RDR3 joskus 10 vuoden päästä. Oikeastaan tämä on melkolailla ainoa vaihtoehto mikäli kyseistä pelisarjaa haluaisi jatkaa nykyisillä hahmoilla nykyisissä maisemissa. Ainakaan RDR1 ei voi oikein jatkaa kun hahmoja on jäljellä se mitä on.Vaihtoehto 2: Tapahtumat sijoittuvat ennen RDR2:sta. Tällöin ohjattava hahmo olisi Arthur Morgan tai Dutch van der Linden. Jotenkin toi että pelaisit Dutchilla sopisi Rockstaran tyyliin mutta toisaalta mahdollisuus pelata Morganilla saisi varmasti paremman vastaanoton.
Osittain ihan itsestä kiinni haluaako spoilaantua. Tässä ketjussa kuitenkin keskustellaan kyseisestä pelistä, niin täällä saattaa paljastua jotakin sellaista mitä ei ole vielä itse kokenut. Spoilereita ei käytetä, koska niiden kanssa keskustelu on ihan perseestä.
No, itsellä peliä vasta takana n. 17% ja en ennen tuota sinun viestiä ollut spoilaantunut laisinkaan, vaikka lähes ketjun viestit olenkin suht tarkkaan lukenut, paitsi spoilerien sisällä olevat. Ei omilla periaatteilla ja mielipiteillä tarvitse muiden kokemusta sotkea, viittaan nyt tähän hieman kapeakatseiseen "spoilerit on perseestä" -kommenttiin. Yleensä noilla tägeillä on myös tarkoitus, kun ne nettifoorumeiltä löytyvät.
Itse ketjuhan on ollut asiallinen ja valtaosa keskustelusta onkin ollut pelin fiilistelyä ja kommentointia pelin sisällöstä yleisellä tasolla muiden pelikokemusta pilaamatta.
Osittain ihan itsestä kiinni haluaako spoilaantua. Tässä ketjussa kuitenkin keskustellaan kyseisestä pelistä, niin täällä saattaa paljastua jotakin sellaista mitä ei ole vielä itse kokenut. Spoilereita ei käytetä, koska niiden kanssa keskustelu on ihan perseestä.
Mitä peliä ajattelit alkaa pelailla? Voitais keskustella muutaman viestin verran ilman spoilereitaNyt voi laittaa Xboxin myyntiin ja keskittyä pelaamaan taas tietokoneella.
Kun legendaarisen eväkkään kampeat jordaanista ylös, kalan tiedoissa lukee onko kyseessä legendaarinen. Ei ne legendatkaan aina isoja ole, sitten on muutama jotka on saatanallisia mötköjä mutta ne on vaan isoja.On kyllä! Tästä pelistä ei tekeminen pääse loppumaan. Nyt on viime päivinä mennyt helposti muutama tunti putkeen pelin parissa ja ei oikein malta taukoa pitää, mikäs siinä kun hienon pelin parissa ollaan. Yhteen asiaan tarviais neuvoa jos mahdollista. Nyt olen postittanut noita legendaarisia kaloja 1/13 kun tänään sain sen Perch-nimisen kalan ylös. Olen saanut myös kolme muuta mielestäni legenda-kalaa kun isoja ovat kuin mitkä mutta niitä ei oo pystynyt postittamaan. Ja jokaista on saatu 100%. Lake sturgeon, Muskie ja oli vielä joku kolmas jonka nimeä en muista, sain sieltä Saint Deniksen läheltä ja mapista yrittänyt tarkkaan seurata. Milloin pystyy postittamaan noita muita kaloja?
Kun legendaarisen eväkkään kampeat jordaanista ylös, kalan tiedoissa lukee onko kyseessä legendaarinen. Ei ne legendatkaan aina isoja ole, sitten on muutama jotka on saatanallisia mötköjä mutta ne on vaan isoja.
Siltä se vaikuttaa, tee ruokaa niistä ei legendaarisista kaloista. Joskus sen legendaarisen nappaa hyvin helposti, joskus saa tatteja vatkata ihan tosissaan. Tyrant niminen kala tulee jossain vaiheessa vastaan, sen kanssa meni aikaa ja hermoja.Saako tästä rivien välistä sellaisen kuvan että mainitsemani kolme kalaa EIVÄT olisi legendoja? Herranjumala, jos noin on niin tässähän joutuu kovemmankin kalamiehen hermot koetukselle :D Toki hyvä että on haastetta ja tekemistä yllinkyllin!
Vielä loppuun spoilereihin yksi kysymys:
Sain erään tehtävän myötä kutsun pohjoiseen Doverhillin tutkimuslaitokseen, kävin sen jälkeen tuolla paikanpäällä mutta ketään ei ollut kotona eikä sisälle päässyt. Onko tuolla mitään ja avautuuko vain johonkin tiettyyn aikaan vuorokaudesta tms?
Muistaakseni kyseinen kohta on niitä joka aukeaa tiettyyn aikaan vuorokaudesta. Eli kyseinen tehtävä aukeaa ilalla ja on pelattavissa yöllä myös. Vaatii myös tietyn tyypisen sään, mutta siitä ei kannata stressata. Niin kauan kun toi kohta on pelaamatta niin kyseinen sää on aika yleinen sillä kohtaa karttaa.Vielä loppuun spoilereihin yksi kysymys:
Tämä onkin juuri se oikea tapa pelata peliä. :)Olen pyrkinyt välttelemään tarinatehtäviä ja kolunnut maailmaa tehden sivutehtäviä.