Rautakorpi!

  • 96 024
  • 836

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rautakorven luottamus kadonnut

Syyt Lukon heikkoihin esityksiin löytyvät viime keväältä. Jukka menetti pelaajien luottamuksen jo viime keväänä pelleilyllään ja se näkyy nyt kaukalossa. Rautakorpi saattaa olla hyvä valmentaja mutta ei tule menestymään nykyisen joukkueen kanssa. Eväät syötiin jo viime keväänä... Rolosoniin käytetyt rahat olisi kannattanut pistää valmentajaan (Jursinov).
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
ja kitinä senkun jatkuu. No, eipä tuo yllätyksenä tule.

Hämäläinen sanoi MTV3+ haastattelussaan että nyt ollaan huonossa vaiheessa ja tämä vaatii pitkää pinnaa sekä pelaajilta että faneilta. Minun pinnani ei ainakaan ole vielä edes kireällä, usko on vahva.

Valitettavaahan tuollainen häviäiminen on, mutta ei tässä ole mitään vielä menetetty.

En kyllä olisi mitenkään uskonut, että jo 16 pelatun ottelun jälkeen alkaisi valmentajanvaihtovinkumiset ja fanien selkäänpuukotus. Liigassa ollaan sijalla 9. Ehkä tämä on sitten joidenkin tapa käsitellä turhautuneisuuttaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti psychodad
ja kitinä senkun jatkuu. No, eipä tuo yllätyksenä tule.

Tottakai jatkuu. Ymmärräthän iskä hyvä, että tämä on hävityn, surkean ottelun välitöntä jälkivit..harmitusta. Kyllähän tunteet tästä tasaantuvat ja puolenvuoden päästä Jukka on suuri sankari, mitä tietenkin tällähetkellä epäilen, kun vit..harmittaa, niin helvetisti tämäniltainen muniinpuhaltelu.

Tunteet tulevat spontaanisti pintaan, eikä fanien täydy pitää tunteita sisällään, muutenhan tällä palstalla ei tarvitsisi vaihtaa mielipiteitä ensinkään. Tällä hetkellä toiminta on täysin perseestä ja luottamus kuopattu, mutta muutoman voiton jälkeen Jukka, tai Rölli voi olla taas kuningas.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä hyväksyisin kyllä sellaiset uskottavat maalin parin tappiot tyyliin 2-4, mutta nyt Lukko on jäänyt jo useasti nollille. Ja sellainen aneemisuus/tehottomuus ei vetele. Varsinkin kun ylivoimaakin tarjotaan älyttömiä määriä eikä edes yhtä maalia saada. Ei edes 5-3 yv:lla. Minusta Tukka olisi voinut koittaa ottaa maalivahdin pois juuri noissa 5-3 yv:ssa. Jos omissa olisi soinut, ei olisi paljon enää haitannut, 0-3 tai 0-4, aivan sama. Mutta 1-3 kavennus olisi voinut avata kipsin.

Siis tappiot sinänsä eivät vituta, vaan tapa jolla hävitään.
 
Jotenkin on ruvennut vituttamaan koko äijä, vaattii lisää, vaikka hyvin itsekin tietää, että viime kaudella mentiin paljon paskemmalla joukkueella playoffseihin.
Jospa se omaan napaan tuijottelu loppuisi, ja alettaisiin valmentamaan välillä?
Ei tule ikävä, kun tämän kauden jälkeen lähtee.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Viestin lähetti psychodad
ja kitinä senkun jatkuu. No, eipä tuo yllätyksenä tule.

Niin! Eipä tämä kitinä varmasti näillä esityksillä tule loppumaan. Ostamaansa kausikorttiin voi vaatia kyllä luvattua menestystäkin. Olikohan se nyt jotain parempaa kuin viime kauden menestys? Onhan kyseessä ammattilaisjoukkue, joka päätoimisesti kiekkoilee. Tähän tapaanhan kyseinen Lukon valmentaja asian ilmaisee. Kotonakin näitä ihme pelejä vain on alkanut esiintymään. Ensin 30.9. 0-4 Jypille, Ilves pelikin oli lievästi sanottuna aneeminen, Kärpille 13.10. 3-6. Tämän 30.9. päivämäärän jälkeen on tullut LUkolle 3 voittoa [Ilves, Ässät, SaiPa] ja 8 tappiota [Jyp, HIFK, Pelicans, Kärpät, SaiPa, Kärpät, Jyp, Blues]. Ei todellakaan Lokakuun tahti miellytä montaa meistä: Maaliero 30.9. Jyp ottelusta eteenpäin Lukko-Muut 22-41 [ottelua kohti ehkä noin 2-4 keskiarvolla]. Tietysti kuukauden odottelun jälkeen meteliä alkaa kuulumaan esityksistä ja ei se kausikorttikaan ilmainen ole ostaa... Olisi aika ehkä toimistollakin jo herätä ja täällä pettymyksistä suuntana on totaalinen lynkkaus, jos eivät peliesitykset parane. Hienoahan tämmöistä on lukea...
 
Viimeksi muokattu:

Jokke

Jäsen
Tuntuu pahalta sanoa tätä, mutta kyllä se Jukka Lukon kuuden sakkiin nostaa ennen kevättä. Eiköhän ne palaset jossain vaiheessa loksahda kohdalleen.
 

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
Kyllä tässä vaiheessa ottaa päähän, vaikka usko kevääseen on ainakin vielä suuri... En itse ole pelipassin omistaja (enää, johtuen matkasta hallille), mutta ottaa se kieltämättä hiukan koteloon matkustaa yli 60 km hallille ja toinen mokoma takaisin sekä maksaa eilisen kaltaisista esityksestä...

Mutta keväällä tälläisiä ei muistella.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onhan sen oltava valmentajan vika jos jengi hakkaa 3-4 kertaa pelissä avoimesta maalista ohi, vai häh?
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Masentavaa jos joukkueen fanit, ns. kannattajat, ovat tällaisia vellihousuja kuin täällä näyttää olevan. Juuri nyt kun ei mene hyvin, ollaan heittämässä pellolle milloin ketäkin. Ei Hyvää Päivää! Kirjoitelllaan, ettei tulla hallille ennen kuin on voitettu vähintään niin ja niin monta peliä yms. Ja kutsutaan itseä "kannattajaksi". Ymmärrän, että näillä lipun hinnoilla ottaa päähän katsoa häviöpelejä, mutta jos syyksi ns. fani kirjoittaa tuollaista..... Juuri nyt sitä kannatusta tarvitaan. Juuri nyt fania tarvitaan. Minä olen jaksanut vuodesta 1956 ja välillä on käyty syvälläkin.

Muutama kirjoittaja saisi poistaa joukkueen nimen tiedoistaan. ... kele.

Kyllä minukin v...tuttaa, mutta silti ostin ensi lauantaiksi Hakametsään 5 kpl 23 euron lippua (itselle ja lapsille ja heidän puolisoilleen - vaimoon sentään en investoinut...)
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti rellu
Masentavaa jos joukkueen fanit, ns. kannattajat, ovat tällaisia vellihousuja kuin täällä näyttää olevan. Juuri nyt kun ei mene hyvin, ollaan heittämässä pellolle milloin ketäkin. Ei Hyvää Päivää! Kirjoitelllaan, ettei tulla hallille ennen kuin on voitettu vähintään niin ja niin monta peliä yms. Ja kutsutaan itseä "kannattajaksi". Ymmärrän, että näillä lipun hinnoilla ottaa päähän katsoa häviöpelejä, mutta jos syyksi ns. fani kirjoittaa tuollaista..... Juuri nyt sitä kannatusta tarvitaan. Juuri nyt fania tarvitaan. Minä olen jaksanut vuodesta 1956 ja välillä on käyty syvälläkin.

Muutama kirjoittaja saisi poistaa joukkueen nimen tiedoistaan. ... kele.

Joo, mutta jos tällaisen materiaalin omaava joukkue pelaa koko lokakuun todella ailahtelevasti ja suorastaan ala-arvoisesti, niin ei tässä nyt sentään hiljaa kuulu olla. Ymmärtäisin, jos nyt olisi joku "omat pojat projekti" meneillään ja otteet olisivat tällaisia. Lukon alamäki alkoi mielestäni 30.9. Lukko-JYP pelissä, jolloin takkiin tuli 0-4 ja peliesitys oli heikko. Ainahan sitä muutaman tappion sulattaa, mutta tässä ollaan sentään pelattu jo 10 peliä sen jälkeen ja huonompaan suuntaan ollaan näköjään koko ajan menossa.

Eli kyllä tässä jo saa kitistä ihan aiheesta. Piste.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Samaa mielta: kitista ja kritisoida saa. Mutta olisi hulluutta heittaa Rautakorpea tai joitakin taman hetken alisuorittajia pihalle nyt.

Joku kipsi on nyt joka kaverilla paalla eika Jukka ole viela loytanyt siihen laaketta. Jyvaskylan reissun jalkeen oli kokoonnuttu klo 2 yolla sakilla tilannetta pohtimaan, mutta ei vaan viela auttanut.

Onneksi tassa on taas muutama peliton paiva, mutta tottakai paineet kasvavat koko aina, jos onnistumisia ei tule. Eepi on oikeassa, nyt tarvitaan pitkaa pinnaa ja lisaisin siihen, etta myos uskoa omaa osaamiseen. Mutta miten temppu tehdaan? Hyva kysymys.

Kevaammalla paistaa aurinko...
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Juu..uu. En lainkaan kritisoi kritisoijia. Enemmänkin kritisoin paniikin luojia ja ennenaikaisia pelaajien ja valmentajien ulosheittäjiä. En myöskään ymmärrä niitä, jotka kirjoittavat, etteivät tule halliin ennenkuin aletaan voittaa. Se mua itse asiassa eniten hatuttaa. Jos kirjoittaa suosikkijoukkueekseen Lukko, pitää pinnan kestää tappioitakin. Jos ei, niin paras kirjoittaa suosikiksi "kaikki voittavat joukkueet".

Yritetään nyt vaan kaikki jaksaa luottaa työntekoon. Ja kannustaa siinä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jaahans, vaikka itselläninkin tuo ylimääräiset 100km kotiotteluun rasitteita, niin silti yritetään paikalla olla mahdollisuuksien mukaan. Meni sitten miten meni. Tietenkin Saipa, Jyp ja Blues eivät kauheasti innosta reissaamaan ja varsinkaan huonojen esitysten jälkeen.

Ässät-Lukko otteluun raahauduin sekavin tuntein tappioden jälkeen ja taas sai todetta että kannatti sittenkin.

Varmasti raahaudun seuraavaankin Ässät-Lukko peliin, vaikka takkiin olisi tässä välissä tullut joka pelissä. Usko on silti sen verran kova omiin, että uskaltaa lähteä Isoonmäkeen vaikka huonolta ennakkoon näyttäisikin.

Niin ja jos Jukka ei tuota porukkaa saa pelaamaan, niin olisi mielenkiintoista tietää se nimi kuka sen sitten saisi?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti rellu
Se mua itse asiassa eniten hatuttaa. Jos kirjoittaa suosikkijoukkueekseen Lukko, pitää pinnan kestää tappioitakin. Jos ei, niin paras kirjoittaa suosikiksi "kaikki voittavat joukkueet".

Vaikka kauheassa vitutuksessa välillä kovaakin kritiikkiä kirjoitan, olen silti iki-Lukkofani. Raumalaisuus ja Lukko ovat niin syvälle sisimpääni syöpyneitä asioita, etten koskaan pystyisi niistä luopumaan. En vaikka Lukko putoaisi Mestikseen. Nyt sitä on vaan normaalia kiihkeämpi seuranta päällä, kun Lukolla pitäisi olla potentiaalia menestykseen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hävityn pelin jälkeen harmittaa aina, se on selvä ja ainakin minulla harmistuksen määrä riippuu siitä millaisella pelillä Lukko on hävinnyt. Eilisen esityksen jälkeen voimakkaatkin tunteenpurkaukset ymmärtää hyvin, eipä meillä tavallisilla kannattajilla juuri muuta keinoa olekaan, ja itse ainakin olin yllättynyt siitä että olin pelin jälkeen niin rauhallinen, etten edes kotimatkalla ajanut ylinopeutta.

En tiedä sitten että painaako se Jukan Tapparassa saavutettu kulta niin paljon vai mikä mutta kyllä minä kaikesta huolimatta Rautakorpeen luotan. Eilen kun pelin erätauoilla haahuilin ulkona niin siinä moni jannu jonka kanssa mielipiteitä pelin äärimmäisen korkeasta tasosta vaihtelin veti tosiaan tuon Summasen nimen esille, ja taisi siinä pari kertaa Jursinov seniorin nimikin vilahdella. Että niinkuin pitäisi vaihtaa nykyinen valmentaja jompaankumpaan näistä em. nimistä, mutta en ainakaan itse sellaista vielä allekirjoita.

Toisaalta, jos peräsimessä olisi edelleen Ismo Lehkonen tai joku muu hieman Rautakorpea nimettömämpi valmentaja niin saattaisin minäkin jo vaatia sitä valmentajanvaihtoa, mutta odotellaan nyt kun viikon päästä alkaa tauko ja poijjaat pääsevät rentoutumaan saunailtaan tai laivaristeilylle tai mihin sitten maaottelutauon alkajaisiksi menevätkään.

Uskon kuitenkin että tauolta palaa uudestisyntynyt Lukko. Ja silloin...
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kovin moni pitää mitalleja Lukolle lähes varmana asiana ja sitä, että Lukko taistelee jopa mestaruudesta kuluvana kautena. Kuitenkin pitkä matka on mitalleille ja Play Offit ovat oma maailmansa. Lukon Play Off kokemus yhä on yhtä kuin viime kauden epäonnistunut HPK sarja.

Pitkä matka on Lukollakin mitalleille sarjan huonoimmasta joukkueesta päivämäärällä 1.11. sarjan kolmen parhaan joukkoon. Mikäli lopullinen sarjasijoitus on runkosarjassa 5-6 välillä, niin ehkä realistisesti voi sanoa kirkkaimpien mitallien karanneen, mikäli ei olla yksi SM-liigan kahdesta parhaasta joukkueesta ja erothan ovat pieniä. Mielestäni Rautakorven Tapparalla oli myös rutosti tuuria mukanaan silloisessa pudotuspelisarjassa (mitä olen katsellut tuloksia ja ratkaisuja).

Haluan sanoa vain, että en odota tänä vuonna mitalleja Lukolle mikäli etumatka sarjan kärkeen jatkuu samanlaisena kuin tähän mennessä. Hyviä joukkueita on sarjassa runsaasti ja kaikki ovat vaarallisia. Sarjan voisi Lukon osalta jakaa kolmeen ryhmään vastustajia: A) [Mitallikandidaatit] Kärpät, TPS, Jokerit, HIFK. [Näitä vastaan pyrittävä saamaan vähintäin kotivoittoja ja kerran voitto Oulustakin]. B) HPK, Tappara, Blues, Ässät [Voitonavaimet joka pelissä Lukolla] C) Pelicans, SaiPa, JYP, Ilves [Pitäisi voittaa ainakin lähes jokainen kohtaaminen].

Toistaiseksi menestys on yhä yhtä kaukana kuin viime vuonnakin. Eletään tätä päivää ja huomenna on uusi. Ehkä peli avautuu ja voi jossakin vaiheessa odottaa menestystä tältäkin kaudelta. Yksi asia on kuitenkin aivan varma. Jokainen toivoo Lukon menestyvän. Onko tämä joukkue valmis menestymään? Puristaako mailasta juuri suuret menestysvaatimukset ja toiveet Raumalla? Varmasti on yhtä vaikeaa vastata faniensa odotuksiin näiden kahden (menestystoiveet ja menestymättömyys) eri vaihtoehdon väliltä.

Eiköhän etsitä vastauksia tästä päivästä. Lukon menestys on yhtä kaukana kuin Pelicansien voittaminen Lahdessa tänä päivänä. Varmasti peli avautuu, jos pelistä osaa nauttia ja ei vaadi itseltään yltiöpäisiä suorituksia.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ota nyt huomioon, että lukkoon on tullut paljon lisää playoff kokemusta juuri uusien pelaajien myötä. Kaikki ulkomaalaiset ovat playoffeja kokeneet, osa varsin runsaastikin. Larouchella niitä on urallaan reippaasti, Topperin playoff taso nähtiin viime vuonna, Bartek teki aika kovat tehot myös playoffeissa viime vuonna, ja Roloson torjui edelliskaudella konferenssifinaaleissa NHL:ssä. Myös Pirneksen playoffkokemuksesta ja varsinkin tasosta on aikamoiset muistot.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Kun tuossa SK:ssa noita vuoden 2003 verotustietoja oli, niin tuli mieleen...Siitä jutusta sai sen käsityksen, että Rautakorpi olisi vuoden 2003 aikana maksanut Satakuntaan veroja noin 80000 euroa. Toivon totisesti, että kyse oli koko vuoden verotuksesta, eikä kaverilla sentään 40000 euron kuukausipalkkaa ole.

Muutenkin hassuja lukuja. Torkki on tienannut yli kaksinkertaisen määrän (84k) Niskalaan (41k) nähden, ja Porkka käsittämättömän vähän, 68k. Tähtinen Lukko-tienaajien ykkönen, 91 k, Vehasella jotain 50k.

Ja Langkow 111k. Vujtek syksystä 2003 käsittämättömät 159k, 2002-03-kausihan meni Pittsburghissa ja Tsekissä, syksy sitten Kerhossa. (Ja Kerho maksoi verot Satakuntaan...)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Boris
Kun tuossa SK:ssa noita vuoden 2003 verotustietoja oli, niin tuli mieleen...Siitä jutusta sai sen käsityksen, että Rautakorpi olisi vuoden 2003 aikana maksanut Satakuntaan veroja noin 80000 euroa. Toivon totisesti, että kyse oli koko vuoden verotuksesta, eikä kaverilla sentään 40000 euron kuukausipalkkaa ole.


Rautakorven osalta kyse on koko vuoden tuloista, joista suurin osa taisi tulla tuolta Kuortaneelta.

Ihan suoraa johtopäätöstä ei noista luvuista voi vetää, kun mielestäni kyseessä oli verotettava ansiotulo(vaikka tuo verotetava sana jutusta puuttuikin, niin luvuista sen voi kuitenkin päätellä). Eli vähennykset puuttuvat, joten esim. oman asunnon ostajat näkyvät vähän pienempinä tuloina(siis velkaa ottaneet).

Tuo Niskalan palkan pienuus selittyy ihan sillä, ettei ollut sopimushetkellä samalla tasolla mitä viimekauden mittaan esitti. Nyt luku on varmaankin ihan toinen.

Luvuthan oli pelkästään Satakunnasta, joten esim. Saarelan luvut puuttuivat tuosta listasta.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Viestin lähetti Boris
Kun tuossa SK:ssa noita vuoden 2003 verotustietoja oli, niin tuli mieleen...Siitä jutusta sai sen käsityksen, että Rautakorpi olisi vuoden 2003 aikana maksanut Satakuntaan veroja noin 80000 euroa. Toivon totisesti, että kyse oli koko vuoden verotuksesta, eikä kaverilla sentään 40000 euron kuukausipalkkaa ole.

Tuota noin... ei ole Aamulehti kätösissä, mutta unihiekkaa silmissä ollen aamulla luin Rautakorven kohdalta tuon saman luvun 79 keuroa ja risat, minä puolestani ihmettelin onko se pelkästään Tampereelle..... Raipe ja Juti pääsivät Aamulehden tilastossa reippaasti yli 100 kiloeuron.

Mutta kuten jo tässkin ketjussa on todettu, ei näistä pysty johtopäätöksiä tekemään kun ei tiedä mistä kaikesta kukin verotettavan tulonsa ottaa. Siis vaikka ansio- ja pääomatulokin olisi eriteltynä.

EDIT: Jutin ansiotuloksi Aamulehti kirjoittaa noin 116 tuhatta euroa ja päälle pääomatuloja vajaa 30 kiloeuroa. Raipen kohdalla muistin väärin: ansiotulot noin 80 tonnia eikä muita tuloja.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti rellu
Tuota noin... ei ole Aamulehti kätösissä, mutta unihiekkaa silmissä ollen aamulla luin Rautakorven kohdalta tuon saman luvun 79 keuroa ja risat, minä puolestani ihmettelin onko se pelkästään Tampereelle..... Raipe ja Juti pääsivät Aamulehden tilastossa reippaasti yli 100 kiloeuron.


No sen verran jutusta vielä, että SK:n mukaan Jukan pääomatulot oli 0 euroa.

En tiedä miten Aamulehti jutun on julkaissut, mutta eihän veroja makseta kuin yhteen paikkakuntaan. Eli Jukka maksoi joko Raumalle tai Tampereelle(eikös se mene niin, että missä vuoden alussa on kirjoilla niin sinne maksetaan.)

Veikkaisin kuitenkin, että Raumalle nuo verot kunnallis sellaisen osalta tilittyivät.
 

Samppub

Jäsen
Tälläisen huhun kuulin sunnuntaina töissä eräältä joka on yhteydessä Äijänsuon hallin henkilökuntaan kuuluvaan mieshenkilöön, joka sanoi seuraavaa:
-Pian raumalla voi tapahtua suuriakin muutoksia sillä Rautakorpea on ns. epävirallisesti kysytty maajoukkueen valmennustroikkaan mukaan.

Itse en edes aluksi sitä silloin uskonut, mutta koska eilen satuin tv:stä kuulemaan maajoukkueen hakevan vielä yhtä henkilöä ryhmäänsä... voisiko olla et Tukka lähtee...?
Ei olisi kuulemma Lukon johtoporras liiemmin edes hanttiin pistämässä jos näin kävisi sillä vieläkin ollaan tukkanuottasilla hallin käytävillä!
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti maalitykki #1
Tälläisen huhun kuulin sunnuntaina töissä eräältä joka on yhteydessä Äijänsuon hallin henkilökuntaan kuuluvaan mieshenkilöön, joka sanoi seuraavaa:
-Pian raumalla voi tapahtua suuriakin muutoksia sillä Rautakorpea on ns. epävirallisesti kysytty maajoukkueen valmennustroikkaan mukaan.

Itse en edes aluksi sitä silloin uskonut, mutta koska eilen satuin tv:stä kuulemaan maajoukkueen hakevan vielä yhtä henkilöä ryhmäänsä... voisiko olla et Tukka lähtee...?
Ei olisi kuulemma Lukon johtoporras liiemmin edes hanttiin pistämässä jos näin kävisi sillä vieläkin ollaan tukkanuottasilla hallin käytävillä!

Ei millään voi uskoa että Rautakorpi lähtisi muuhun virkaan kuin päävalmentajaksi jos maajoukkueeseen menee ja ne saappaat on jo täytetty. Paskapuhetta sanon minä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti maalitykki #1
Itse en edes aluksi sitä silloin uskonut, mutta koska eilen satuin tv:stä kuulemaan maajoukkueen hakevan vielä yhtä henkilöä ryhmäänsä... voisiko olla et Tukka lähtee...?
Ei olisi kuulemma Lukon johtoporras liiemmin edes hanttiin pistämässä jos näin kävisi sillä vieläkin ollaan tukkanuottasilla hallin käytävillä!

Pitikin laittaa jo aiemmin, että SK:ssa Santalalta kysyttiin Jukan mahdollisesta siirtymisestä maajoukkueeseen. Santala tuumaili, että Lukolla on kolme valmentajaa ja hänelle ei ainakaan ole tullut tietoon että Jukka pestistä olisi kiinnostunut. Mutta yllättävän vaisusti kommentoi asiaa kaiken kaikkiaan, vaikka varmasti olis voinut todeta "että ei onnaa kun meillä on sopimus". Sitä vaan vähän ihmettelin kun ei heti ajatusta ampunut kunnolla alas ja samoin tuli kyllä mieleen nuo "tukkanuottaset".

Mutta niin kuin sinikettu jo sanoi tuskin Jukalle kelpaisi muu kuin ykkösen paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös