Sama tuli mieleen että jos ei makitat oo käyny kaupaks ja haluis tulla vetää sauhuja hallille taas. Ei ois huono vaihtoehto!!Eli kyllä siellä tosiaan henkilöstövaihdoksia käytiin läpi kun toimisto aukesi myöhässä, ei kuitenkaan se vaihdos jota iso osa odotti.
Tietysti tulee kaikenlaisia ajatuksia aikataulusta, eli miksi asiaa ei voitu normaalien viikkopalaverien tms yhteydessä tiedottaa henkilökunnalle (tämä tietysti täyttä spekua, ei minulla ole mitään tietoa Kunnaksen ajolähdöstä tai edes siitä miksi toimisto aukesi tänään myöhemmin).
Lämsä ottaa tuplaroolin toimitusjohtajana ja päävalmentajana?
Ensimmäinen ajatukseni oli että joko Rajalalle riitti porakonekauppa.
Ei Virta edes ollut Kunnaksen aikana mukana, joten joo, folio takaisin kaappiin.Tässä mulla foliohattua päähän asetellessa tulee mieleen unelmaskenaario:
Kunnas on ollut se joka ei Peksiä halua takaisin. Kunnas ja Lämä vaihtoon ja Peksi sisään.
Pitää vaan laittaa useampi kerros foliota: Virta ja Kunnas olivat armeijassa samaan aikaan 80-luvulla, sieltä asti ovat olleet tukkanuottasilla. Kunnas on myös Lämsän kummisetä.Ei Virta edes ollut Kunnaksen aikana mukana, joten joo, folio takaisin kaappiin.
Tää on vähän suhteellinen käsite. Hänethän palkattiinkin juuri näiden projektien takia. Niistä nyt toistaiseksi näkyvämpänä Talviklassikko, ja vielä hämäränpeitossa oleva hallihanke. Ja ne kuitenkin on käsittääkseni mennyt hyvin. Toki urheilullinen menestys on jäänyt vajaaksi, mutta kuinka paljon lopulta se sitten on tj:n asia.Eipä jäänyt mitään Kunnaksen ajasta käteen. Muuta kuin se ekan kauden kiva yli jäänyt raha.
Tai mitä jos Kunnas olisikin halunnut luumuilun loppuvan ja palkata Virran, mutta tämä ei mukavoituneelle ja pöhöttyneelle organisaatiolle käynytkään?Pitää vaan laittaa useampi kerros foliota: Virta ja Kunnas olivat armeijassa samaan aikaan 80-luvulla, sieltä asti ovat olleet tukkanuottasilla. Kunnas on myös Lämsän kummisetä.
Peksi oli viime lauantaina hallilla. Näkyi menevän ennen pelin alkua Penalty pubin takaovesta kierreportaisiin. Tämähän nyt ei vielä mitään todista, joten foliohattuilulla mennään.Tässä mulla foliohattua päähän asetellessa tulee mieleen unelmaskenaario:
Kunnas on ollut se joka ei Peksiä halua takaisin. Kunnas ja Lämä vaihtoon ja Peksi sisään.
No voi hitto.Ei Virta edes ollut Kunnaksen aikana mukana, joten joo, folio takaisin kaappiin.
Peksillä lienee niihin portaisiin ikuinen kulkulupa.Peksi oli viime lauantaina hallilla. Näkyi menevän ennen pelin alkua Penalty pubin takaovesta kierreportaisiin. Tämähän nyt ei vielä mitään todista, joten foliohattuilulla mennään.
Ai piru kun olisi jossain vaiheessa tuota Lauantain taaperrusta otettu Peksiä screenille.Peksi oli viime lauantaina hallilla. Näkyi menevän ennen pelin alkua Penalty pubin takaovesta kierreportaisiin. Tämähän nyt ei vielä mitään todista, joten foliohattuilulla mennään.
Ja nimi on?mielenkiintoinen nimi tämä Lukon uus toimari...
Onko todella näin? Tämä selittää kyllä kaiken ja oikeastaan aika vitun säälittävää puuhastelua.Kunnas on myös Lämsän kummisetä.
Eikö Lämsän kummisetä ole Erkka?Onko todella näin? Tämä selittää kyllä kaiken ja oikeastaan aika vitun säälittävää puuhastelua.
Nyt kun sanoit niin näin mäkin muistelisin.Eikö Lämsän kummisetä ole Erkka?
Vieläkö mahtaa olla kultainen takki tallessa? Perinteistä ei sovi luopua.Viimeksi kun Lukon toimitusjohtaja päätti pestinsä, niin Lukko voitti mestaruuden.
Mielenkiinnolla odotan, kuka hyppää puikkoihin. Kunnaksen saavutukset jäi aika kevyiksi. Ehkä hyvä näin.
Kyllä se sitten julkaistaan. Ei ole minun asiani alkaa sitä kertomaan.Vieläkö mahtaa olla kultainen takki tallessa? Perinteistä ei sovi luopua.
En kyllä valitettavasti näe Tomi Lämsää heiluttelemassa avoauton takapenkiltä kansalle. Mielenkiintoista olisi kuulla nimimerkki @ZdenekN#19 pohdinnasta se nimikin...
Onko odotettavissa hyviä vai huonoja, vai hyvin huonoja uutisia?Kyllä se sitten julkaistaan. Ei ole minun asiani alkaa sitä kertomaan.