Se oli puijausta kaikki.Onko todella näin? Tämä selittää kyllä kaiken ja oikeastaan aika vitun säälittävää puuhastelua.
Se oli puijausta kaikki.Onko todella näin? Tämä selittää kyllä kaiken ja oikeastaan aika vitun säälittävää puuhastelua.
nii no toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä ja jotkut appiukostaOnko odotettavissa hyviä vai huonoja, vai hyvin huonoja uutisia?
Kyllä se sitten julkaistaan. Ei ole minun asiani alkaa sitä kertomaan.
En tiedä, onko silti kyse tästä. Raumalla on ollut ja on tälläki hetkellä paljon meneillään ja jo se voi olla syy, miksi tämä projektikin on venynyt. Käsittääkseni Raumalla on päättäjien keskuudessa suhteellisen hyvä ja eteenpäin menevä henki.Paikalliset päättäjät taisi ainakin harmittaa.
Jaa joo, nyt määkin tiedän sen. Kyllä tulee mielenkiintoista. Mutta ei ole minun asiani sitä kertoa, odotellaan julkaisua.Kyllä se sitten julkaistaan. Ei ole minun asiani alkaa sitä kertomaan.
Poterovartio paskottiin alas ennätysajassa. Nevö foget. Varmaan samoihin aikoihin alkoi soimaan Ghostbusters.Joku tietäjä voisi herätellä Poterovartio-henkeä ja tiisailla toimarin nimeä sopivin vihjein.
Ylihuomenna on kuitenkin taas paha mieli, kun Lämsä antaa parastaan niin olisi edes hetken palstalla hyvää pöhinää.
Paluupostina Hjallis tänne?Sieltä taisi juuri vapautua Hartwallista Kunnaksen vanha työpiste takaisin käyttöön. 1+1=?
Oma veikkaus uudeksi johtajaksi tulee itse asiassa läheltä Paasikiviä, vaikkei sukua olekaan.Koskahan joku Paasikivistä saataisiin kiinnostumaan, lähtisi RTK vielä kovempaan nousuun..
No mun mielestä tästä voi päätellä vain yhden asian. Eli uusi TJ on päätetty ja julkaistaan ihan hetkenä minä hyvänsä. Sen sijaan uusi valmentajakin on valittu mutta sitä ei voida vielä julkaista, eli olisko tämä sitten sopimuksenalainen toiseen seuraan ja sitä halutaan kunnioittaa, ainakin toistaiseksi.Pidetään hulluja jännityksessä? Janne Mokka vastaa Mäkeläisen kysymykseen nimihirviössä:
Kumpi kuullaan ensin, ensi kauden päävalmentajan vai uuden toimitusjohtajan nimi?
”Ei nyt lähdetä veikkailemaan, mutta uskon, että tämä toimitusjohtaja on nyt ajankohtainen asia”, Mokka vastaa.
Mitähän tuosta nyt voisi päätellä?
Eihän Lukko instituutiona voi mistään yhteisöstä alkaa huolehtia.yhteisöjohtajaa ja siitä huolehtimiseen olen kaivannut seuralta jo pitkään henkilöä.
Minä kyllä tulkitsin tuon yhteisö-sanan nimenomaan Lukko-yhteisöä ja siihen liittyviä monia eri sidosryhmiä. Mutta saatan olla väärässä.Eihän Lukko instituutiona voi mistään yhteisöstä alkaa huolehtia.
Tuosta kuvauksesta minulle tulee ensimmäisenä mieleen entinen linjatuomari ja pitkän linjan oraslainen. Niin ja Lukon hallituksessakin ollut aikanaan.Oma veikkaus uudeksi johtajaksi tulee itse asiassa läheltä Paasikiviä, vaikkei sukua olekaan.
Kunnas oli ja on varmaan tapahtuma- ja muunkin markkinoinnin osaaja. Toimiston johtamisessa olen jäänyt kaipamaan parempaa otetta. Tietämättä tarkalleen mitä kaikkea toimiston väki tekee, mutta jotenkin on tullut vaikutelma aika "loivista liikkeistä", tekemisen meininki puuttuu ja joissakin asioissa saa hävetä Lukon puolesta, esimerkiksi otteluiden jälkeiset tiedotustilaisuudet, ottelujen aikana tehdyt pätkät yleisön keskuudessa (etenkin vanhemman isännän mukahauskat ja mukainnostavat pätkät, henkilö vaihtoon tai jätettäisi pois).Kunnaksella oli omat vahvuutensa ja teki ne kehitystoimenpiteet mitä häneltä varmaan haettiinkin. Ehkä sitten tässä kohtaa esimerkiksi uuden liiketoiminnan ja sen kasvattaminen on jonkun muun osaamisalueella enemmän.
Toimarin ei tietysti tarvitse hoitaa kaikkea, mutta yhteisöjohtajaa ja siitä huolehtimiseen olen kaivannut seuralta jo pitkään henkilöä.
Se oli nokkela viittaus tapaukseen jossa toimari ei paljon yhteisöä hoitanut. Eli "Lukko instituutiona" tuli tutuksi aikoinaan kun se teetätti faneilla talkootöinä seisomokatsomon:Minä kyllä tulkitsin tuon yhteisö-sanan nimenomaan Lukko-yhteisöä ja siihen liittyviä monia eri sidosryhmiä. Mutta saatan olla väärässä.