Mainos

Rauman Lukon johto – ammattitaitoinen vai ammattitaidoton?

• 472 063
  • 2 502

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa se on se, juu juu. En tiedä mitä tästä ajatella.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Pidetään hulluja jännityksessä? Janne Mokka vastaa Mäkeläisen kysymykseen nimihirviössä:

Kumpi kuullaan ensin, ensi kauden päävalmentajan vai uuden toimitusjohtajan nimi?

”Ei nyt lähdetä veikkailemaan, mutta uskon, että tämä toimitusjohtaja on nyt ajankohtainen asia”, Mokka vastaa.

Mitähän tuosta nyt voisi päätellä?

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Joku tietäjä voisi herätellä Poterovartio-henkeä ja tiisailla toimarin nimeä sopivin vihjein.

Ylihuomenna on kuitenkin taas paha mieli, kun Lämsä antaa parastaan niin olisi edes hetken palstalla hyvää pöhinää.
Poterovartio paskottiin alas ennätysajassa. Nevö foget. Varmaan samoihin aikoihin alkoi soimaan Ghostbusters.

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kylläpäs se aika taas vierähti nopeasti muutaman vuoden. Juurihan Kunnas astui ruoriin. Vaikka hieman kädenlämpöinen fiilis jäi kaverista, niin posia siitä, että on rehellinen itselleen. Nyt on hänen asiansa hoidettu, astutaan syrjään eikä jäädä hillotolpalle notkumaan. Hyvä myös, että on siirtymäjakson tukena seuraajalleen.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Sieltä taisi juuri vapautua Hartwallista Kunnaksen vanha työpiste takaisin käyttöön. 1+1=?

Ei vaan, mukavan oloinen heppu, joka varmaan parhaansa yritti. Plussaa siitä, ettei tullut ainakaan mediaan sekoilemaan ja esittämään mitään urheilutietäjää. Hoiti hommansa kulisseissa, poissa kansan silmistä.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Koskahan joku Paasikivistä saataisiin kiinnostumaan, lähtisi RTK vielä kovempaan nousuun..

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Koskahan joku Paasikivistä saataisiin kiinnostumaan, lähtisi RTK vielä kovempaan nousuun..
Oma veikkaus uudeksi johtajaksi tulee itse asiassa läheltä Paasikiviä, vaikkei sukua olekaan.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pidetään hulluja jännityksessä? Janne Mokka vastaa Mäkeläisen kysymykseen nimihirviössä:

Kumpi kuullaan ensin, ensi kauden päävalmentajan vai uuden toimitusjohtajan nimi?

”Ei nyt lähdetä veikkailemaan, mutta uskon, että tämä toimitusjohtaja on nyt ajankohtainen asia”, Mokka vastaa.

Mitähän tuosta nyt voisi päätellä?
No mun mielestä tästä voi päätellä vain yhden asian. Eli uusi TJ on päätetty ja julkaistaan ihan hetkenä minä hyvänsä. Sen sijaan uusi valmentajakin on valittu mutta sitä ei voida vielä julkaista, eli olisko tämä sitten sopimuksenalainen toiseen seuraan ja sitä halutaan kunnioittaa, ainakin toistaiseksi.
Sitä en usko hetkeäkään etteikö Kallelle ja hallitukselle olisi selvää, kuka joukkuetta valmentaa esni kaudella.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uusi TJ on valittu melko nopeasti ja ilmeisesti ilman suurempaa rekryä. Oon varmaan väärässä, mut itse ajattelen että tuollainen rekry tarkottaisi tuttua kaveria tilalle eli Rajalaa. Itselleni se kävisi hyvin. Mutta olen varmaan väärässä.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kunnaksella oli omat vahvuutensa ja teki ne kehitystoimenpiteet mitä häneltä varmaan haettiinkin. Ehkä sitten tässä kohtaa esimerkiksi uuden liiketoiminnan ja sen kasvattaminen on jonkun muun osaamisalueella enemmän.

Toimarin ei tietysti tarvitse hoitaa kaikkea, mutta yhteisöjohtajaa ja siitä huolehtimiseen olen kaivannut seuralta jo pitkään henkilöä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
yhteisöjohtajaa ja siitä huolehtimiseen olen kaivannut seuralta jo pitkään henkilöä.
Eihän Lukko instituutiona voi mistään yhteisöstä alkaa huolehtia.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Eihän Lukko instituutiona voi mistään yhteisöstä alkaa huolehtia.
Minä kyllä tulkitsin tuon yhteisö-sanan nimenomaan Lukko-yhteisöä ja siihen liittyviä monia eri sidosryhmiä. Mutta saatan olla väärässä.

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kunnaksella oli omat vahvuutensa ja teki ne kehitystoimenpiteet mitä häneltä varmaan haettiinkin. Ehkä sitten tässä kohtaa esimerkiksi uuden liiketoiminnan ja sen kasvattaminen on jonkun muun osaamisalueella enemmän.

Toimarin ei tietysti tarvitse hoitaa kaikkea, mutta yhteisöjohtajaa ja siitä huolehtimiseen olen kaivannut seuralta jo pitkään henkilöä.
Kunnas oli ja on varmaan tapahtuma- ja muunkin markkinoinnin osaaja. Toimiston johtamisessa olen jäänyt kaipamaan parempaa otetta. Tietämättä tarkalleen mitä kaikkea toimiston väki tekee, mutta jotenkin on tullut vaikutelma aika "loivista liikkeistä", tekemisen meininki puuttuu ja joissakin asioissa saa hävetä Lukon puolesta, esimerkiksi otteluiden jälkeiset tiedotustilaisuudet, ottelujen aikana tehdyt pätkät yleisön keskuudessa (etenkin vanhemman isännän mukahauskat ja mukainnostavat pätkät, henkilö vaihtoon tai jätettäisi pois).

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä kyllä tulkitsin tuon yhteisö-sanan nimenomaan Lukko-yhteisöä ja siihen liittyviä monia eri sidosryhmiä. Mutta saatan olla väärässä.
Se oli nokkela viittaus tapaukseen jossa toimari ei paljon yhteisöä hoitanut. Eli "Lukko instituutiona" tuli tutuksi aikoinaan kun se teetätti faneilla talkootöinä seisomokatsomon:
(Aikojen saatossa jutusta kadonnut kappalejako. Toiminee nyt esimerkkinä niiden tärkeydestä).

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Satakunnan Kansa/Länsi-Suomi spekuloi Lukon uudeksi toimitusjohtajaksi Rafael Eerolaa. Lisäksi jutussa pohditaan, että saiko Kunnas oikeasti potkut. Lehden saamien tietojen mukaan Lukko valmisteli toimitusjohtajan vaihdosta jo pitkään ja jo joitakin kuukausia sitten kuului puheita, joiden mukaan Kunnas saa lähteä.

Janne Mokka kielsi potkuihin liittyvät spekulaatiot, kun toimittaja sitä häneltä kysyi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy