Olen tätä jemmannut hyvän fiiliksen hetkeen, ettei mene huonoista tuloksista johtuvan kiukuttelun piikkiin. Pitkään onkin saanut odotella...
Silloin surullisen kuuluisalla juhlakaudella, kun aitiossa hääri valmentajana Vuori, Lukko lanseerasi nerokkaan kausarikampanjan. Seisomaan kausari halvalla ja vielä jokainen katsomossa vietetty kerta laski seuraavan vuoden kausarin hintaa kahdella eurolla. Silloisen mainostamisen mukaan tämä vähennys olisi voimassa hamaan tappiin asti, kunhan vain kausarin uusisi. Siihenhän tuli itsekin tartuttua ja sen jälkeen on tullut itse katsomossa oltua tai sitten vähintään lainattua kausaria. Yhden katsojan olen tuonut katsomoon monta vuotta.
Tämän kauden kausaria maksettaessa tuo vähennys oli tiputettu euroon per matsi. Siinä sitten selvittelemään sopimusehtoja. Siellähän se luki, että Lukolla on oikeus muuttaa sopimusehtoja. OK. Siellä luki myös, että muutoksista tiedotetaan sähköpostissa ja kotisivuilla. Ei OK, sillä mitään ilmoitusta tuosta ei tullut. Sähköpostilla tuota kyselin ja asiallisen vastauksen sain. Myönsivät erheensä ja tarjosivat oikeuden peruuttaa kausikorttitilaus. Avokätistä, mutta jätin tuon käyttämättä. Sillähän Lukko pääsisi tuosta viimeisestäkin hyvityksestä.
Pienestä rahastahan tuossa on kyse, mutta alkoi vaan risomaan. Niin sitä pientä kuluttajaa taas höynäytetään ja luvatusta ei pidetä kiinni. Paljonkohan noita kamppiskausareita mahtaa enää olla edes käytössä väellä? 200? 300? Tuolloin Lukon saama hyöty on se 6-10k€. Kai sekin sitten tarpeeseen on tullut. Toivottavasti ei ole korvamerkitty niille katsomossa palloilevien juontajien palkkoihin.
Pystyn kyllä elämään tuon 30€ menetyksen kanssa, ei siinä. Sen verran vaan piikkinä lihassa olen, että tuon kausarini pidän, vaikka on tullut jo muualle Raumalta muutettua. Vähän ylimielisen kuvan jätti vain toiminta tämän suhteen. Ja kyllä vaan helpotti, kun sain tämän kirjoitettua. Vinkuminen päättyy. Jatketaan.