Mun mielestä on surkeaa, että kannattajayhteisön tiedote on sekä ulkoasultaan että sisällöltään uskottavampi kuin itse seuran viralliset oksennukset. Rajalaa vastaan ei periaatteessa mitään henkilönä, tai periaatteessa on, mutta kuitenkin ei nyt noin vaan voi johtavassa asemassa oleva ihminen toimia. Lue nyt Mokka tämä ja tee sukulaisuussuhteistasi huolimatta oikea ratkaisu. Vai et kai sinäkin ole tämän päätöksen takana, siinä mielessä nimittäin #4 Rastion onnitteluvideo asettuu meikäläisen silmissä kyseenalaiseen valoon. Nimittäin tiedän, että Eetu ajattelee AINA vain ja ainoastaan Rauman Lukon parasta!
Olen helvetin, helvetin tuohtunut JÄLLEEN KERRAN Rauman Lukon johtoportaan käytöksestä, mutta samalla helvetin ylpeä omien jätkien hienosta vireestä. Nyt mennään päätyyn asti! Olkaa nyt kerrankin siellä johdossa joukkueen arvoisia ja tehkää oikeat ratkaisut, joukkue eikä kannattajat kumpikaan ansaitse teitä.
PS. En ole sitä vastaan, jos enemmistö näin päättää, mutta:
a) äänestys päin vittua toteutettu + tulokset tulkittu omaa toivottua tilannetta vastaaviksi
b) lupauksia ei rikota, vittu mikä pässi jos ei tällaista ihan alakoulussa opetettavaa asiaa ymmärrä
c) Rauman Lukon hallitukselle mietittävää: Jos tällaisen perseilyn jälkeen tuhansia (!) kannattajia on suututettu/petetty, ei TJ:n ulosäänestämiselle ole perusteita niin koska sitten?
PPS. Joukkue pelaa hienosti ja joukkueelle kaikki tuki jatkossakin!