Onko myös parempi kuin Bros?Krannila on Pekka Saarenheimon inkarnaatio.
Onko myös parempi kuin Bros?Krannila on Pekka Saarenheimon inkarnaatio.
No mitä luulet katsoinko väärin.
Tappara 20%
Kärpät 18.37%
Ilves 16.98%
Lukko 11.57%
KalPa 7.52%
Hifk 6.02%
Pelicans 4.13%
TPS 4.13%
Ässät 2.25%
Kai ymmärrät että esim. kertoimen 1.5 ero 2.0:aan on huomattavasti isompi kuin 2.0 vs 2.5?
No onhan tuossa nyt ainakin kristallinkirkas top3, kun joukkueet ovat 3%yks. sisällä. Sitten on selkeä yli vitosen gäppi Lukkoon. Tapparan mestaruuden todennäköisyydeksi arvioidaan melkein tuplat Lukkoon vrt.Miten tuosta saadaa selkeä top3 ja 5 tasaista haastajaa? Avaatko sen vielä myös?
Onko myös parempi kuin Bros?
Juu,Muistikuvia jostain isosta väännöstä?
Tämä oli hyvä tieto, nyt ei kenenkään tarvitse käydä antamassa lisäklikkejä.Lukko on Ankkalinnassa sijalla 8 ja kyseessä on ilman sydäntä pelaava palkka-armeija.
Pistän leuan kohti rintaa ja lähden odottamaan haikein mielin 2025-2026 kautta.
Erään palstakäyttäjän tekemät voimasuhdearviot Ankkalinnan puolella.
Kuitenkin Kärpät voittaa Stanley Cupin lopulta. Se on tärkeää.Lukko on Ankkalinnassa sijalla 8 ja kyseessä on ilman sydäntä pelaava palkka-armeija.
Maalivahdit kymppi, puolustus kymppi, hyökkäys kymppi ja valmennus kymppi.Kuitenkin Kärpät voittaa Stanley Cupin lopulta. Se on tärkeää.
Aikamoinen (Aku) Ankka-arvio taas kerran. Mut nyt näistä maksetaan hullujen toimesta.Erään palstakäyttäjän tekemät voimasuhdearviot Ankkalinnan puolella.
Tuo sija kahdeksan on Urheiluankan toimituksen yhteinen. Minun arviossani Lukko on sijalla 9.Lukko on Ankkalinnassa sijalla 8 ja kyseessä on ilman sydäntä pelaava palkka-armeija.
Ja Ässiäkin huonompia ollaanLukko on Ankkalinnassa sijalla 8 ja kyseessä on ilman sydäntä pelaava palkka-armeija.
Mainiota. Moneskos Kärpät olivat sinun ja toisaalta Aku Ankan yhteisissä arvioissa? Minun arvioissani Lukko on sijalla 5. ja Kärpät sijalla 7.Tuo sija kahdeksan on Urheiluankan toimituksen yhteinen. Minun arviossani Lukko on sijalla 9.
Ei ole vielä tullut Urheiluankassa ulos Kärppiä koskevaa arviota. Joukkue per päivä tulee ulos Liigan alkuun asti. Mistä nuo sinun arviosi voi lukea?Mainiota. Moneskos Kärpät olivat sinun ja toisaalta Aku Ankan yhteisissä arvioissa? Minun arvioissani Lukko on sijalla 5. ja Kärpät sijalla 7.
No näköjään.Ja Ässiäkin huonompia ollaan
Voin kirjoittaa ne vaikka sinulle yksitysviestinä, mutta voisitko ensin kertoa mistä voin lukea omat arviosi, kun Aku Ankka ei tule minulle tähän huusholliin, enkä kirjastoon jaksa moisen vuoksi kävellä. Voitko siis ottaa vaikka kuvan, ja pistää sen minulle tänne...tai yksityisviestillä?Ei ole vielä tullut Urheiluankassa ulos Kärppiä koskevaa arviota. Joukkue per päivä tulee ulos Liigan alkuun asti. Mistä nuo sinun arviosi voi lukea?
Juu ei missään nimessä kannata, tätä mieltä minäkin olen.Älkää lähtekö shinne...
Joo. Ja tähän vielä jatkaisin sen verran, että etenkin tuollaiset ankkalinnat sun muut pikkutekijät elävät niistä klikeistä, ja niitä nyt sattuu tulemaan enemmän kun vetää vähän konsensusta vastaan. Jos pistää alakanttiin, kyseisen joukkueen kannattajat käyvät närkästyneenä lukemassa että miten vitussa se mun joukkue nyt noin alas arvottiin. Ja jos taas arvioi joukkueen konsensusta korkeammalle, niin kannattajat käyvät katsomassa ilo sydänalassa läikähtäen, että kukas nero täällä nyt vihdoin on ymmärtänyt asioiden oikean laidan.Juu ei missään nimessä kannata, tätä mieltä minäkin olen.
Jos yksi ihminen on sitä mieltä, että Lukko on sarjan 9. surkein joukkue, niin sitten se yhden ihmisen mielestä sitä on. Turha lyödä bensaa liekkeihin sen enempää, taikka lähteä jankkaamisen linjalle, koska se suo on loputon. Been there, done that.
Enemmän antaisin painoarvoa, että Lukko on yleisesti täällä Jatkoajan puolella äänestetty sijalle neljä ja niihin äänestyksiin kuitenkin osallistunut se ~550 käyttäjää per. sijoitus.
Mutta vielä kaikkein tärkein, että sillä ei ole vitunkaan väliä onko Lukko jossain ennakossa sijalla 1 taikka 16 taikka jotain siltä väliltä, koska niillä ennakoilla ei yhtään sarjapistettä tule saamaan.
Epäilys: Junnon tilaama arvio?Ihmettelen vaan, että siitä saa rahaa, kun tekee "arvioita", joissa Kärpät on aina ykkönen. Lukon sijoittaminen yhdeksänneksi tuolla materiaalilla hipoo asiantuntemuutta.