Virtala-Petruzalek-Nurmi kuulostaa hyvalta? Ehka minulla on sitten ihan erilainen kuva ja odotukset Virtalan ja Nurmen osaamisesta ja tasosta, itse en innostu tuosta ketjusta sitten yhtaan. Yksi hyva pelaaja ja kaksi valttavaa kolmosketjun jannua tuhlailemassa 90% paikoista jotka Petruzalek luo. Tukonen tuohon niin nayttaa jo huomattavasti paremmalta, mutta siinakin tapauksessa viela toinen laita on varattu valttavalle kolmosketjun pelaajalle. Nurmi toki VOI nostaa tasoaan ja pystya riittavaan suoritukseen kakkosketjussa, mutta ennemmin melkein odottaisin tosiaan Aaltoselta mahdollista lapimurtoa tuohon paikkaan. Ja senkin suhteen olen varsin skeptinen.
Kun se kakkosketjun toinen laita (lasken nyt sen varaan etta Tukonen tosiaan tulee takaisin) kuitenkin taytyy leipoa olemassaolevista resursseista niin itse laittaisin miehet tahan jarjestykseen....
Aaltonen
Nurmi
Tuomainen
Kivimaki
Elo
Nabb
Palola
Tuo siis sen mukaan missa jarjestyksessa uskon sen todennakoisen kakkosketjun laidan loytyvan. Aaltonen ja Nurmi ovat todennakoisesti lahempana sita tasoa mita vaaditaan, Tuomaiselta ei voi paljoa maaleja odottaa mutta jos nyt Petruzalek ja Tukonen laittavat kiekkoa pussiin riittavalla teholla niin eihan tuon toisen laidan tarvitsekaan vastata maalinteosta kovin usein, kunhan luo tilaa niille jotka tekevat. Kivimaki, Elo ja Nabb ovat myos ihan mahdollisia jos jollekin on tullut kova tasonnousu ja on valmis ottamaan paikan korkeammista ketjuista. Palola on maalintekija, mutta muuten taitaa olla viela liian raakile. En tieda.
Ei se niin ihmeen hyvalta nayta, mutta toisaalta onpa ainakin palikoita mita kokeilla ja paljon harjoitusmatseja edessa joten jos Uramalla uskallusta riittaa niin kyllahan noista kokeilemalla voi jotain loytaakin. Mutta ongelmaksi muodostuu sitten se etta ikuisen kemiatestaamisen jalkeen yksikaan kombinaatio ei saa tarpeeksi aikaa hioa yhteispelia kuntoon, ja sita lahdetaan sitten hiomaan liigan alussa kun on vihdoin loydetty se parhaiten sopiva palanen. Ja sitten tulee Tukonen takaisin ja sekoittaa tuon pakan taas uudestaan.