Rauli Urama Lukon päävalmentajaksi

  • 427 712
  • 2 216

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1. Koivun valmentajaurasta oli enää rippeet jäljellä miehen lukkoon tullessa, aika heikko trollaus selittää "mestarivalmentajan floppaamisesta lukossa"

Ei ole ollut tapanani trollata. Tarkoitin tuolla mestarivalmentajalla tietenkin Rautakorpea. Muutamat tuntuu täällä edelleen näkevän märkiä unia Rautakorvesta mutta totuus on että hänkään ei onnistunut tuomaan Lukolle mitalia ja taisi loppujen lopuksi lähteä, jos ei nyt ihan kirjaimellisesti niin ainakin melkein ovet paukkuen. Miksi?

Rautakorpi vaikuttaa sellaiselta kaverilta joka haluaa tehdä asiat omalla tavallaan, ilman että seurajohto astuu hänen "reviirilleen". Urama ja Toivola nuorempina ja kokemattomampina valmentajina ehkä liikaa alistuvat tällaiseen ja pyrkivät vaan jotenkin luovimaan eteenpäin. Mutta nämä valmentajat jotka eivät suostu tällaiseen taitavat aika nopeasti lähteä Lukosta pois, kuten Rautakorpi teki. Pistää vaan miettimään että olisiko seurajohdossa aika muuttaa toimintatapoja vai jatkaa sellaisen valmentajan etsimistä joka jaksaa "tapella reviiristään", ja vielä jotenkin onnistua pitämään hänet kauemmin kuin se 1 tai 2 kautta?
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rautakorpi todisti että valmentaja voi myös "menestyä" lukossa. Joku irvileuka nyt tietysti selittää ettei mitalittomat kaudet ole menestystä, mutta ainakin noina kausina mahdollisuus mitaliin oli olemassa. Ja kyllä niitä kausia voi menestyksiksi sanoa tämän paskan keskellä jota on jouduttu näin kauan katsomaan.
Niin , Rautakorven Lukko kohtasi nimivahvan HIFK:n 2005 keväällä 6 kertaa peräjälkeen kun otetaan runkkarin vika peli mukaan ja voitti näistä viisi. Oli vaan vitun sääli että seuraavaksi vastaan asettui Kärpät koska jos oltais päästy finaaleihin ja kohdattu siellä Jokerit niin Lukko olis kyllä vienyt kirkkaimman, näin olen ainakin halunnut uskotella itselleni!
Taisi kevääseen mahtua yksi 10 ottelun voittoputki juuri play offien alla joten paljon oli asioita tehty valmennuksen osalta oikein. Se ettei mitalia lopulta tullut oli kyllä suuri pettymys.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rautakorpi todisti että valmentaja voi myös "menestyä" lukossa.

Rautakorpi todisti myös sen että tällainen "menestyvä" ja vaativa valmentaja joka ei suostu siihen että hänen ylitseen kävellään, ei voi valmentaa Lukossa kovin kauaa.

Minä olen täällä paljon puolustellut Uramaa mutta kyse ei ole siitä että olisin joku HC-Uramafani tai etten suostuisi myöntämään että Urama on tällä kaudella tehnyt pahojakin virheitä. Mutta minä en vaan jaksa enää oikein uskoa että tämä tilanne muuttuu miksikään taas yhdellä valmentajan vaihdolla mikäli seuran toimintatavat ei muilta osin muutu.

Minun mielestäni valmentajan vaihto ensi kaudeksi olisi vaan pelkkää tekohengitystä mikäli muita muutoksia seuran johtamistavoissa ei tapadu. Ehkä se voi olla niin (ainakin jos tästä vielä Mestikseen tiputaan) että Urama ei voi enää yksinkertaisesti jatkaa Lukossa ja valmentajan vaihto ensi kaudeksi on pakko tehdä, mutta minä toivon ihan oikeasti että siinä vaiheessa alettaisiin miettimään myös missä muussa voisi olla vikaa. Että onko se sittenkään niin kuin 1963 sanoi että "Urama on tuhonnut Lukon", vai olisiko se sittenkin niin että "Lukko on tuhonnut Uraman (ja samalla itsensä)"?
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Minä olen täällä paljon puolustellut Uramaa mutta kyse ei ole siitä että olisin joku HC-Uramafani tai etten suostuisi myöntämään että Urama on tällä kaudella tehnyt pahojakin virheitä. Mutta minä en vaan jaksa enää oikein uskoa että tämä tilanne muuttuu miksikään taas yhdellä valmentajan vaihdolla mikäli seuran toimintatavat ei muilta osin muutu.
Niin, siis itsekin olen sitä mieltä että vähintään Mokalta on saatava toimiston ja hallin avaimet pois. Uraman viimeisintä haastattelua vaan masentuneena lueskelin kun Mokan piikkiin ollaan itse kukin laitettu pelaajien vaihdot ja lisähankinnat. Haastattelusta kuitenkin käy ilmi ettei Uraman mielestä edes tarpeeksi vaihdettu. Syytä on siis tällä hetkellä sekä Mokassa että Uramassa ihan yhtä paljon. Ennen tuota haastista luulin Mokan olevan yksin se suurin persereikä ja Urama vähän vähemmän epäonnistunut.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä olen täällä paljon puolustellut Uramaa mutta kyse ei ole siitä että olisin joku HC-Uramafani tai etten suostuisi myöntämään että Urama on tällä kaudella tehnyt pahojakin virheitä. Mutta minä en vaan jaksa enää oikein uskoa että tämä tilanne muuttuu miksikään taas yhdellä valmentajan vaihdolla mikäli seuran toimintatavat ei muilta osin muutu.

Veit sanat suustani. Vaikka nyt eletään synkkiä aikoja, niin toivon sydämmestäni, että tämä kausi on se pakollinen pohjakosketus, joka luo pohjan ammattimaiselle tekemiselle koko organisaatioon. Uraman ja muun valmennuksen uskon olevan sen verran fiksua ja ammattitaitoista porukkaa, että he osaavat analysoida kauden omalta osaltaan ja tekevät vielä tarvittavat muutokset ensi kaudeksi. Vaikeampi pala onkin tuolla johtoportaassa.

Kauhulla odotan ensi kauden pelaajahankintoja, kun EU pelaajia saa olla rajaton määrä, kun nyt ei ole saatu edes kolmea kunnollista napattua.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Niin, siis itsekin olen sitä mieltä että vähintään Mokalta on saatava toimiston ja hallin avaimet pois. Uraman viimeisintä haastattelua vaan masentuneena lueskelin kun Mokan piikkiin ollaan itse kukin laitettu pelaajien vaihdot ja lisähankinnat. Haastattelusta kuitenkin käy ilmi ettei Uraman mielestä edes tarpeeksi vaihdettu. Syytä on siis tällä hetkellä sekä Mokassa että Uramassa ihan yhtä paljon. Ennen tuota haastista luulin Mokan olevan yksin se suurin persereikä ja Urama vähän vähemmän epäonnistunut.

Itse käsitin että Urama olisi halunnut eri pelaajia vaihtaa ja että hänellä ei olisi ollut lupaa penkittää ketään. Näin rivien välistä. Jotenkin myös se tuntuu paistavan että A-junnuja ei saatu nostaa.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse käsitin että Urama olisi halunnut eri pelaajia vaihtaa ja että hänellä ei olisi ollut lupaa penkittää ketään. Näin rivien välistä. Jotenkin myös se tuntuu paistavan että A-junnuja ei saatu nostaa.

Herätys, valot päälle! Päävalmentajalla ei ole lupaa penkittää tai nostaa junnuja? Uskotko oikeasti tähän? Onkohan Urama oikeassa paikassa, jos ei uskalla tehdä päätöksiä yksin?
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Valitettavasti tämän haastattelun jälkeen voidaan todetta, että Urama on heikoin lenkki, hyvästi.

Heitetään heikoin lenkki menemään ja maailma pelastuu. Ainakin jos karrikoiden tätä keskustelua seuraa toisen näkövinkkelin puolelta. Eikös tuo ole se kaikkein pahin vaihtoehto? Heitetään näkyvin epäonnistuja ilman, että todella ruoditaan mitä on tapahtunut. Ilman että katsotaan kokonaisuutta. Sehän on täyttä ammattitaidottomuutta johon Lukon kaatuessaan, lopetan Lukon tukemisen ja siirryn vaikka Kalpaa kannattamaan (sen verran masokisti olen, ettei taida onnistua). Kalpan kannatuksen lopetin aikanaan kun koko Kuopion seutu hautasi itsensä urheilullisen seppukun tehden 80 luvulla. Kukaan ei halunnut nähdä suurta kuvaa ja Kuopiossa loppui liigatason kiekkoilu ja jalkapalloilu. Jääkiekko on saatu näkemyksellisten ihmisten kautta uuteen nousuun. Jotenkin pelottaa vain, että Lukossakaan ei haluta katsoa/nähdä suurta kuvaa.

En ole mikään Uraman jumaloija, mutta kyllä nyt täytyy ruveta tekemään muutakin kuin viskomaan jatkuvalla syötöllä valmentajia hiuksista vittuun kun ei kulje. Juu, ei ole kulkenut ensimmäisen kymmenen kierroksen jälkeen, mutta se nyt on ihan sama kuka tänne palkataan kun ei niillä kumminkaan kulje. Jotenkin huvittaa edellisten "menestyjien" kultaaminen. Tihonovin menestys loppui kun joukkueen johto näytti kuka on kukko. Rautakorven kärsivällisyys loppui samaan asiaan. Toivola ei todennäköisesti uskaltanut olla edeltäjiensä jalanjäljissä ja epäilen, että Uramalla on sama tilanne. On hieman hankalaa jos pelimerkit syödään "esimiesten" puolelta kokonaan. Onko tämä se tilanne... En tiedä, mutta ei tainnut Toivolan kommentti Uraman menestymismahdollisuuksista ihan tuulesta temmattu ja täysin ilman piikkejä edellisten työnantajien suuntaan.

En voi käsittää mihin tämän ja ensi vuoden pitkäjänteisyys ovat hävinneet. Sehän toki viskattiin romukoppaan jo ajat sitten tälläkin kaudella, mutta kuka tähän on syyllinen? Mielestäni tämä taho voisi nousta rehdisti esille, tilittää tapahtuman ja aloittaa muutoksen jolla tähdätään liigan parhaimmaksi.

Lisäksi, kyllähän nyt koko poppoossa on jotain vikaa jos "ammattilaiset" surffailee minkä kerkeää ja kiinnostus on mitä sattuu. Olen tässä lyhyen penkkiurheilijan aikana nähnyt kyllä ammattilaisia jotka paskat välittää jos muita ei jaksa kiinnostaa ja tekevät silti kaikkensa. Missä ne ovat nyt? Ihmetyttää vain niitäkin pelaajia, jotka muualle siirtyessään antavat tämänlaisen kuvan omasta henkisestä kantista jos tiukka paikka tulee. Näillä näytöillä en kyllä itse valmentajana peluuttaisi enemmän kuin siinä tilanteessa jos peli kulkee. Jos ei kulje niin henkiseen vahvuuteen näköjään on turha luottaa. Paremmaksi tekeminen ei tule muuttumaan, joten turha antaa lisää näyttöpaikkoja.

Muutama pelaaja tuolta löytyy, mutta taitotaso ei ole koskaan ollut mikään mieletön eikä edelleen ole. Minä kuitenkin edelleen pidän niitä ihmisiä ammattilaisina, jotka päivästä toiseen antavat koko panoksensa. Mielestäni ne jotka antavat panoksen vain silloin kun kulkee ja ovat pistepörssissä kärkisijoilla ovat vain taitavia siinä mitä tekevät, eivät ammattilaisia. Ammattimaisuus on sitä jotain joka kumpuaa sydämestä ja tahdosta tehdä kaikkensa, vaikka taidot eivät ihan aina riittäisikään.

Viimeisin häviö valitettavasti menee vain tuon heikon selkärangan piikkiin. Nyt nähdään ne todelliset ammattilaiset koko Lukon organisaatiossa, jotta hoidetaan tämä viimeinen peli kotiin ja lähdetään oikeasti sinne lomille.

P.S: olisi sopinut useampaankin ketjuun, mutta olisi tullut aika surkuhupainen kirjotelma jos olisin kaikki sijoittanut oikeisiin paikkoihin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Herätys, valot päälle! Päävalmentajalla ei ole lupaa penkittää tai nostaa junnuja? Uskotko oikeasti tähän? Onkohan Urama oikeassa paikassa, jos ei uskalla tehdä päätöksiä yksin?

Vai onko niin että Mokka päättää? Toivola ei saanut peluuttaa Lamppua ylemmissä kentissä, Mokan käskystä. Samanlaista juttua kuullut aiemminkin. Kuulemma pikkuhumalassa sättinyt Uraman pelitapaa ja käynyt selvinpäin kertomassa että keitä tarvii peluuttaa. Voisitko pikkuhiljaa lopettaa tuon papukaijamaisen huutelun joka asiasta? Kriittinen saa toki olla, mutta jos ei käy pelejä katsomassa, niin on hyvin paha sanoa mitään. Tietysti tämä sija on pettymys ja Urama ei täysin synnitön ole ja olisi monta asiaa voinut tehdä toisin. Mutta onkohan Urama nyt se pääpiru? Vai olisiko se kenties Mokka?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Molemmissa herroissa on varmasti vikaa. Yritin vain sanoa, että hyvä valmentaja voi onnistua kohtalaisesti Lukon seurajohdosta huolimatta. Onnistumisella tarkoitan sijoitusta 6:n joukkoon.
Kerroppa että mitä valtuuksia päävalmentajalla on Rauman Lukossa? Mokka päättää siitä ketkä pelaavat ja missä aika pitkälti. Mokka päättää myös keitä tulee Lukkoon, päävalmentajan tahdosta huolimatta.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kerroppa että mitä valtuuksia päävalmentajalla on Rauman Lukossa? Mokka päättää siitä ketkä pelaavat ja missä aika pitkälti. Mokka päättää myös keitä tulee Lukkoon, päävalmentajan tahdosta huolimatta.

Aika pöyristyttävää tekstiä. Jos tuo on totta, niin ei helvetti. Kaikenlaisia juttuja olen Mokasta kuullut, mutta ihan tällaista en olisi sentään uskonut. UTJ palkattava välittömästi ja Mokka vittuun.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mokka päättää siitä ketkä pelaavat ja missä aika pitkälti. Mokka päättää myös keitä tulee Lukkoon, päävalmentajan tahdosta huolimatta.

Miksi Rauli sitten otti pestin jos tilanne on tuollainen? En epäile yhtään ettei Mokalla ole taipumusta sekaantua asioihin mitkä hänelle ei kuulu, mutta aika harvassa on Suomessa seurajohtajat missään lajissa jotka eivät puuttuisi asioihin jos valmennus on tälläistä farssia. Tosin kuuroille korville Raunon mahdolliset määräykset ovat menneet kun mitään muutosta en ole havainnut peluutuksessa ennen tätä iltaa kun Elo saa peliaikaa ja Kangasmäki on rosterissa.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tosin kuuroille korville Raunon mahdolliset määräykset ovat menneet kun mitään muutosta en ole havainnut peluutuksessa ennen tätä iltaa kun Elo saa peliaikaa ja Kangasmäki on rosterissa.

Niin, tai nyt vihdoinkin Mokan määräykset ovat menneet kuuroille korville?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, tai nyt vihdoinkin Mokan määräykset ovat menneet kuuroille korville?

Tuskin kukaan Lukon kannattaja noin hulluja määräyksiä antaisi. Valmentaja jolla on hiukan erikoinen ajattelumaailma jääkiekosta voisi ehkä tuollaiseen pelaajien tuhoutumiseen uskoa ja toimia sen mukaan. Sama koskee kiekonhallintaan perustuvaa pelitapaa johon materiaali ei riittänyt.

Minulle ei ole väliä kumpi on pääsyyllinen. Toivottavasti kaikki ottavat opikseen Lukon organisaatiossa tästä kaudesta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Miksi Rauli sitten otti pestin jos tilanne on tuollainen? En epäile yhtään ettei Mokalla ole taipumusta sekaantua asioihin mitkä hänelle ei kuulu, mutta aika harvassa on Suomessa seurajohtajat missään lajissa jotka eivät puuttuisi asioihin jos valmennus on tälläistä farssia. Tosin kuuroille korville Raunon mahdolliset määräykset ovat menneet kun mitään muutosta en ole havainnut peluutuksessa ennen tätä iltaa kun Elo saa peliaikaa ja Kangasmäki on rosterissa.

Vai olisiko ollut niinpäin että Urama ei olisi saanut penkittää oikein ketään? Ja junnuja ei kauheasti ole saanut nostaa. Pelaajia on värvätty aika monta ilman Uraman siunausta. Ja etkös itse luottaisi tullessasi kotiseuraan että saat asiasi hoitaa ja sinua kunnioitetaan?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vai olisiko ollut niinpäin että Urama ei olisi saanut penkittää oikein ketään? Ja junnuja ei kauheasti ole saanut nostaa. Pelaajia on värvätty aika monta ilman Uraman siunausta. Ja etkös itse luottaisi tullessasi kotiseuraan että saat asiasi hoitaa ja sinua kunnioitetaan?

Noita väitteitäsi on mahdoton uskoa ellei ala kehittelemään salaliittoteoriaa Mokan pakkomielteestä tuhota Uraman valmentajanura joukkueen menestyksestä välittämättä. Voi olla että esim. Tukonen ei ollut Uraman hyväksymä pelaaja kun hän ei edusta Uraman suosimaa pelaajatyyppiä.

Tuohon viimeiseen en osaa vastata kun en tiedä tarkalleen millaista peliä siellä on aikoinaan käyty esim. Lehkosen ja Tolvasen potkujen aikaan päävalmentajan paikasta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Noita väitteitäsi on mahdoton uskoa ellei ala kehittelemään salaliittoteoriaa Mokan pakkomielteestä tuhota Uraman valmentajanura joukkueen menestyksestä välittämättä. Voi olla että esim. Tukonen ei ollut Uraman hyväksymä pelaaja kun hän ei edusta Uraman suosimaa pelaajatyyppiä.

Tuohon viimeiseen en osaa vastata kun en tiedä tarkalleen millaista peliä siellä on aikoinaan käyty esim. Lehkosen ja Tolvasen potkujen aikaan päävalmentajan paikasta.

Käsittääkseni Lindgren, Tukonen, Rantanen ja Clarke olivat ainakin näitä "ei-toivottuja" pelaajia. Ja eikös Mokka Toivolan aikaan jo käynyt sanomassa Lampun ketjupaikasta. Jossain oli juttua myös tästä että Keskinen olisi Mokalle jutellut kun Urama olisi halunnut nostaa Elon ja Kangasmäen ylös. Ei Mokka oikeasti halua että Lukolla menee huonosti. Liian paljon valtaa ja järkenkäyttö kuin keskimääräisellä fanilla parin kaljan jälkeen. Eli järkeä ei käytetä, tunteella mennään. Joka taas ei sovi ammattiurheiluun. Toki arvostan sitä kuinka paljon Mokka on Lukon eteen tehnyt, kuten varmaan jokainen täällä. Mutta mielestäni olisi aika antaa Lukon valmentajille työrauha. Meni sitten päinpersettä koko kausi tai vaan puolet kaudesta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, ei kai tässä (ainakaan toivottavasti) kukaan Mokkaa syytä siitä että tahallaan yrittäisi pilata Lukon menestysmahdollisuudet. Minulla on sellainen kuva että hän vaan kärsii "Hjallis-syndroomasta" eli kun on valtaa seurassa ja ei vaan yksinkertaisesti malta pysyä siellä taustalla vaikka hänestä olisi eniten hyötyä Lukolle juuri vahvana taustavoimana.

Jos Mokka haluaa päättää valmennuksellisista asioista yms. niin ehkä hänen pitäisi sitten vaan ihan reilusti astua esiin ja tehdä itsestään päävalmentaja. Silloin ei ainakaan olisi mitään epäselvää kuten nyt, kun tuntuu että kukaan ei tiedä kuka mistäkin asiasta loppujen lopuksi päättää. Jos joukkueeseen kerran palkataan sitten päävalmentaja niin kyllä tälle pitäisi antaa täysi työrauha toteuttaa sitä omaa näkemystään, kun kerran näillä Lukon valmentajilla on edellisistä työpaikoista näyttöäkin siitä että se näkemys voi kantaa menestykseen.

Vaikka tämä kausi nyt loppujen lopuksi ei päättynytkään siihen ihan pahimpaan niin minä toivon että likapyykkiä ei silti jätetä kääntämättä. Kyllä oikeastaan jokaisella Lukon organisaatiossa olisi itsetutkiskelun paikka, että onko tehnyt kenties joissakin asioissa virheitä ja miten näistä virheistä voisi oppia. Ja tämä tutkiskelu olisi hyvä aloittaa ihan sieltä organisaation yläpäästä. En minä kenellekään potkuja toivo, mutta asioita pitäisi selkeyttää että jokaisella on selkeät vastuualueet ja kukaan ei hypi toisen "reviirille" ja sotke näin asioita.

Mielenkiinnolla jään nyt odottamaan minkälaisia uutisia Lukon toimistolta alkaa lähiaikoina kantautua.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Rale sä teit sen. Uusit viime vuoden tempun, kausi päättyi voittoon. Ei mennyt kovin huonosti siis!

Oon kyllä sitä mieltä, että jos Ässät jää taakse niin se on valmentajalta kuin valmentajalta aina positiivinen suoritus.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Vituiksi tämä kausi meni. Aivan totaaliselta perseilyltä pelastuttiin kuitenkin, mutta toivon että Mokka nyt sitten pitää niitä kriisipalaverejaan ja jotain tapahtuu oikeasti tuossa organisaatiossa. Ainakin yksi rekrytointi ja kenkiminen näin alkuun.

Kaudesta voisi antaa Lukolle ja Uramalle arvosanan 5-.

Ainoat lämmittävät asiat ovat junnujen pronssi ja suippojen karsimaan joutuminen.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rale sä teit sen. Uusit viime vuoden tempun, kausi päättyi voittoon. Ei mennyt kovin huonosti siis!

Oon kyllä sitä mieltä, että jos Ässät jää taakse niin se on valmentajalta kuin valmentajalta aina positiivinen suoritus.


Milloinkas viimeksi Lukon kausi on päättynyt voittoon ?

Ei ainakaan itselleni tule ihan heti mieleen.

No niin nyt on Lukolla ja Uramalla sitten aikaa saada joukkue kuntoon kokonaista 6kk.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paljon huonommin tämä Raulin ensimmäinen kausi Lukon päävalmentajana meni mitä kukaan odotti. En edes minä tämmöistä uskonut näkeväni vaikka kovin korkealle en Lukkoa ennen kautta noteerannutkaan. Ihan lopulliselta pohjakosketukselta kuitenkin vältyttiin, ei sekään kaukana ollut ja luulisin että senkin esti lähinnä Vehasen Pete pelaamalla neljästä viimeisimmästä pelistä kolme erittäin hyvin. Raulilla tuskin tähän on enää paljonkaan osuutta että kausi jo sentään tässä vaiheessa loppui, niin alistuneen oloiselta mies on pelien jälkeen kuulostanut. Taikka en tiedä jos hän on sitten ne suurimmat höyryt päästänyt ensin kopissa pelaajien korville ja sitten häntä koipien välissä tullut antamaan medialle kommentteja.

Mutta tästä Ralen olisi hyvä jatkaa noususuhdanteessa. En vaan tiedä onko se enää mahdollista, voiko hän enää Lukon valmentajana jatkaa? Minun puolestani voi kyllä, pidän edelleenkin hulluna tekona sitä jos hänen tilalleen nyt otetaan joku toinen mutta melko varma olen siitä että jotain muutoksia tässä kesän aikana tapahtuu. Kunhan nyt vaan pohdin, voihan hyvin olla että sitä muuta valmennusporukkaa pienennetään, mutta ei kyllä Ralen sivuun vetäytyminenkään yllättäisi. Jotain kyllä tapahtuu jossain päin organisaatiota.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin ja päättyihän Lukon kausi voittoon myös keväällä 2006. Silloin tosin kyseessä oli merkityksetön runkosarjapeli Tapparaa vastaan. Oikeastaan silloin tuli kolmen voiton putki kauden loppuun kun HPK, SaiPa ja Tappara vuorollaan kokivat Topi Lehtosen ja Sami Ryhäsen voiman.

Että ei tässä pojat nyt ihan sentään mitään ainutlaatuista tänä keväänä olla koettu, on sitä meinaan ennenkin voitettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös