Rauli Urama – TPS:n urheilutoimenjohtaja

  • 91 825
  • 533

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelaajabudjetiltaan samaa kokoluokkaa olevia hain tähän. Lukon tosin taitaa olla reilusti isompi. Teperistä en ollut tietoinen. Ei ollut listattuna Lukon sivuilla. Eipä tämä mielipidettäni muuta, kolme kaveria on liikaa.
Pelaajabudjetti on tosiaan hieman eri kuin organisaatio, koska Turussa urheilujohtajan työ ei vain rajoitu Liiga joukkueeseen. En tiedä kuinka paljon esim. Kalle tai Laine vaikuttaa junioripuoleen yms.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuli kyllä vähän oksennusta suuhun tuosta Uraman sopimuksesta. Hyi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vielä meinas melkeen ajaa mun yli Tepes-Hämpton -matsin toisella erätauolla ku oiko portteja siinä sisäänkäynnin lähellä.

Pieni hybridi, iso mies ja mun varpaat pelkäs!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Twitterin puolella Aittolan Elmo huutelee toistuvasti Uraman hakevan töitä Turun ulkopuolelta, mutta tuo väite menee aika mielenkiintoiseen valoon jos Ralelle on sorvattu jatkoa.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Twitterin puolella Aittolan Elmo huutelee toistuvasti Uraman hakevan töitä Turun ulkopuolelta, mutta tuo väite menee aika mielenkiintoiseen valoon jos Ralelle on sorvattu jatkoa.
Ehkä pienellä varauksella kannattaa Elmon juttuihin suhtautua. Varsinkin Uramaa kohtaan antipatiat tuntuu olevan vielä vähän yliampuvammat kuin täällä palstalla. Ei sillä etteikö Rale olisi voinut pestejä muualta havitella.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen kyllä luullut, että Urama on ollut toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella töissä eikä millään määräaikaisella, mutta ei kai sitten jos kerran on uuden sopimuksen tehnyt.
 

Mikko K

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johtuuko Tepsin miinusvoittoinen tulos hallivuokrasta jne.? Ihmettelen, että Turun kokoisesta talousalueesta ei saada enemmän irti. Toki eletään taloudellisesti tiukkoja aikoja koko Suomessa.
Ja mistä johtuu, että TuTon kanssa ei voida tehdä yhteistyötä?
Ja minkä kokoisen siivun hallitus kustantaa budjetista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös