Ei ole! Jari Tervo kertoo ensi viikolla taas jossain näsäviisaassa kolumnissaan, että lähes kaikki kantasuomalaiset ovat asennevammaisia rasisteja. Rajat auki ja pelko pois, meillä on unelma!Joko olis aika sulkea ne vitun rajat.
Venäjä ampui matkustajakoneen alas taannoin Ukrainassa. Ja siellä kuoli enenmmän ihmisiä kuin tässä. Ja kumpihan tulee saamaan enemmän mediahuomiota?
Toki näinkin, mutta aika lailla hallitsemattomasti väkeä valuu kriisialueilta Suomeen, eikä kenelläkään ole oikeasti hajua siitä, millaista väkeä sieltä tulee. Ei maahanpääsyn rajoittaminen tuohon peilaten huono idea ole. ISISin tavoitteenahan on lähettää "veljet" joka puolelle maailmaa tappamaan vihollisiaan, miksei siis Suomen kaltaiseen sivistysvaltioon. Ei Suomi sinällään ykköskohde noille varmaankaan ole, mutta esimerkiksi rauhanturvatoiminnassa riittävän näkyvästi esillä herättääkseen tuon porukan mielenkiinnon.Vaikka olen maahanmuuttokriittinen niin eivät nämä rajat kiinni- toimenpiteet näitä tekoja estä. Mihinkään totaaliseen rajojen sulkemiseen kun ei tietenkään koskaan voida mennä ja tällaisia iskuja suunnittelevat/toteuttavat löytävät kyllä aina halutessaan tiensä.
Youtubessa on videoita ko. pelistä, joissa kuuluu useita räjähdyksiä. Ilmeisesti stadionin turvatoimet ovat niin tiukat, että eivät ole uskaltaneet lähteä stadionille pyrkimään. Jonkun tiedon mukaan Stadionin viereisessä baarissa räjähtänyt.Kun tilanne tästä vähän rauhoittuu, niin on mielenkiintoista saada kuulla, olivatko terroristit todella menossa myös stadionin suuntaan (jossa siis Ranska-Saksa maaottelu eilen) , sillä tuolla kuolonuhreja olisi voinut syntyä jopa tuhansia. Ymmärtääkseni jossain suht lähellä stadikkaa näitä terroristeja oli ainakin tavattu (?)
Sitten isistä vastaan kerätään oikeasti vahva sotilaallinen koalitio ja pyritään isis tuhoamaan, tai sitten odotetaan että joku muu noukkisi meidän kastanjat tulesta taas kerran.
Toki näinkin, mutta aika lailla hallitsemattomasti väkeä valuu kriisialueilta Suomeen, eikä kenelläkään ole oikeasti hajua siitä, millaista väkeä sieltä tulee. Ei maahanpääsyn rajoittaminen tuohon peilaten huono idea ole. ISISin tavoitteenahan on lähettää "veljet" joka puolelle maailmaa tappamaan vihollisiaan, miksei siis Suomen kaltaiseen sivistysvaltioon. Ei Suomi sinällään ykköskohde noille varmaankaan ole, mutta esimerkiksi rauhanturvatoiminnassa riittävän näkyvästi esillä herättääkseen tuon porukan mielenkiinnon.
Kyllä ja oli sen mukainen valmiustasokin. Uskomattoman nopeasti olivat kadut täynnä viranomaisia, erikoisjoukkoja sekä armeijan toimijoita. Eristys ja haltuunotto tapahtui kyllä koordinoidusti.Hyökkäys Ranskaan oli jopa jossain määrin odotettu. Asiantuntijat ovat kerta toisensa jälkeen todenneet, että mikäli isoja terroritekoja Euroopassa nähdään, niin epäilemättä Iso-Britannia ja Ranska ovat paikkoja niille. Nyt nähtiin kyllä todella iso isku.
Miksi VM on vieraana? UM tai PM olisi jotenkin loogisempi. Vai onko Soini vielä pipi ja Sipilä pohtimassa saunarahalakia?TV1:n Ykkösaamun vieraana 10:05 Alexander Stubb.
Miksi VM on vieraana? UM tai PM olisi jotenkin loogisempi. Vai onko Soini vielä pipi ja Sipilä pohtimassa saunarahalakia?
Ei ole! Jari Tervo kertoo ensi viikolla taas jossain näsäviisaassa kolumnissaan, että lähes kaikki kantasuomalaiset ovat asennevammaisia rasisteja. Rajat auki ja pelko pois, meillä on unelma!
Onhan heitä monikulttuurisia julkkiksia Suomi täynnä. Onko rivien välistä luettavissa sarkasmia heitäkin kohtaan?Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
Ei pitäisi tehdä jakoja meihin ja niihin, mutta kun kuitenkin suvakitkin kohta laittavat puhkikuluneen "Oikea islam - väärä islam" -levynsä soimaan, niin kas tässä: Neljä porukkaa.Viha ja pettymys ovat päällimmäisinä tunteina juuri nyt. Jos ei muslimimaailma saa itse omiaan kuriin, siitähän ei ole _mitään_ näyttöä, niin miksi tässä meidän eurooppalaistenkaan pitää yrittää hoivata koko maailmaa, kun samalla ovenavauksella pääsee syöpäsoluja sisään. Minä en enää ymmärrä. Tällaista humanistia koetellaan, vaikka minulla ja minun tunteillani ei tällaisella hetkellä ole paskankaan merkitystä.