Rammstein – konemetallia Itä-Berliinistä

  • 185 122
  • 1 249

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koska talking point oli että jatkoilla olleet naiset eivät olleet randomeita bileisiin osallistujia ja olisi käynyt niin että bileiden osallistujien välillä on alettu sekstailla kuten kotibileissä joskus käy, vaan nimenomaan Lindmannia varteen "systemaattisesti" groomattuja lihatiskin lihanpaloja.

Tässä on ollut erilaisia "talking pointteja" jotka eivät ole toistensa poissulkevia.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Miksi pitäisi aiheuttaa? Ei kyse ole heistä, keitä on kohdeltu hyvin vaan heistä, keitä ei ole kohdeltu. Ja todennäköisesti suhde on jotain 100/1, mutta jos kerrankin panee nukkuvaa tai kaverisi huumaamaa, niin ei siinä auta vaikka sata muuta kertaa olisikin suostumuksellisia.
Mistä keksit tätä paskaa. Löisit faktaa pöytään mutuilun tueksi. Media kirjoittaa ja jengi nielee. Herätys.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Hyvää jatkoa sulle vaan lauantai-iltaan.
Hyvää iltaa myös sinulle. Oliko sitä oikeaa tietoa vai mennäänkö "Iltalehden uutisoinnilla". Odotan, että sinulla on faktatietoa Rammsteinin laittomasta toiminnasta ja toivottavasti tuot tietosi myös julki.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paljon puhuttu valta-asema…
Siis miten tuo menee?
Kun jälkeenpäin vituttaa että tuli annettua 60v. saksalaiselle perverssille niin sitten vedotaan tähän että en olisi ehkä halunnutkaan antaa?

Ennen tätä kutsuttiin morkkikseksi mutta ilmeisesti nykyään siitäkin yritetään tehdä vastapuolen syytä ja jopa rikosta.
On eri asia harrastaa seksiä kännipäissään vapaaehtoisesti ja katua sitä jälkikäteen, kuin harrastaa seksiä jo lähtökohtaisesti painostettuna ja vastahakoisesti - olipa kännissä tai ei. Juurikin tässä se valta-asema astuu kehiin.

Ihan turha jotain perus morkkisjuttuja tähän sekoittaa. Jos kaksi verrattain tasavertaista ihmistä tapaa baarissa ja päätyy kännipäissään sänkyyn, niin siinä ei lähtökohtaisesti ole mukana erityistä valta-asemaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa lukea niitä viestejä, edes niitä mitkä itse kirjoittaa. Sitä että on olemassa niitä keitä ei ole kohdeltu hyvin, eli viestisi perusteella heitä keitä on pantu nukkuessa tai huumattuna.
Suosittelen laittamaan Jakedeuksen ignoreen. Itselläni ollut jo kauan. Joitain viestejä tästä ketjusta häneltä lukenut, eikä niissä ole päätä eikä häntää. Ei tuo yksipuolinen "faktojen" huutelu edistä keskustelua yhtään mihinkään, vaan ainoastaan provosoi muita.
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kannattaa lukea niitä viestejä, edes niitä mitkä itse kirjoittaa. Sitä että on olemassa niitä keitä ei ole kohdeltu hyvin, eli viestisi perusteella heitä keitä on pantu nukkuessa tai huumattuna.

Huoh. Viesti johon vastasin ihmetteli, miksi hyvin kohdeltuihin ei ole kiinnitetty huomiota. Vastasin, että koska kyse ei ole heistä, vaan heistä joita on kohdeltu huonosti. Ja koska tuo oli nimenomaan vastaus toisen viestiin, jossa pääpaino on hyvin kohdelluissa, mitään syytä minulla ei ollut lähteä tarkentamaan, mitä tarkalleen ottaen tarkoitan huonosti kohdelluilla (tai kuinka monta niitä on, vaikka nolla).

Ei tää nyt voi olla näin vaikeaa. Se on kertakaikkisen paska argumentti että joitain on kohdeltu hyvin ja kun minä sen vaan osoitan niin alkaa kauhea show.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kuinka moni täällä on oikeasti näistä syytöksistä tuominnut Rammsteinin täysin syylliseksi?
Esimerkiksi sinä jos alat vaatimaan todisteita syyttömyydestä, kun ei ole tullut todisteita sen enempää syyllisyydestäkään. Minulle riittää todisteeksi tutkintojen ja mahdollisten oikeusasteiden tuomiot keissistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös