Jotkut paikallaolleet väittävät internetissä juoneensa kaikki samasta tequilapullosta Vilnan pre-partyissa, eikä kukaan muu mennyt aivan tillin tallin, toisin kuin Tillia huumaamisesta syyttänyt nainen. Ilmeisesti myös lääkitys päällä jne. joka voisi ainakin teoriassa aiheuttaa moista (olen joskus menneisyydessä nähnyt erään tutun menneen täysin holtittomaksi ja sekaisin muutamasta lonkerosta kun melko tuore ssri-lääkitys oli päällä). En halua ottaa tuohon kyseiseen caseen kantaa ennen kuin asiasta mahdollisesti tulee lisäinfoa. Myöskään Till tai Rammstein ei ole kommentoinut julkisesti väitettä.
Mutta. Vaikka ymmärrän täysin maailmankuulun 60-v laulajan haalivan ympärilleen nättejä parikymppisiä naisia, joista osan kanssa harrastaa seksiä, niin silti hieman vituttaa miehenä koko row-0- konsepti. Nuorempana kun oli enemmän aikaa, olen mennyt jäähallin oville odottamaan niin aikaisin että olen päässyt katsomaan keikkaa eturivistä. Jokseenkin vittumaista fanin näkökulmasta että siihen otettaisiin vielä eteen nuoria naisia puhtaasti seksuaalisia tarkoituksia varten. Kuten sanoin, ymmärrän kyllä miksi näin tehdään, mutta silti. Huumaaminen ei tietenkään ole missään tapauksessa ole ok ja se asia onkin selvitettävä perinpohjaisesti.
Niin ja sitten se että jos solistilla on oikeasti tapana harrastaa seksiä lavan alla Deutschland-remixin aikana, niin onpahan mauttomuuden huippu. Oikeasti, onko tällainen välttämätöntä kesken keikan? Muut hilluvat lavalla tikku-ukkoina samalla kun yksi jäsenistä menee panemaan. En tiedä, kuulostaa vain typerältä minusta. Oikeastaan koko ajatus siitä että Tillilla on henkilökohtaiset assistentit hankkimassa bailuihin nuoria nättejä naisia on korni. Mitä enemmän ajattelen asiasta, sitä pahemmalta tuntuu, koska yhtyeen musiikki on ollut itselleni tärkeä henkireikä aikoina jolloin kaikki ei ollut hyvin, toisin kuin nykyään.
Mutta tosiaan tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Paljoa en Lindemannin siviilielämästä tiedä, mutta vaikka sinänsä antaakin itsestään herrasmiesmäisen kuvan, niin kääntöpuolena onhan tuo ihan helvetinmoinen hyypiö. Jotenkin ei olisi vaikeaa uskoa että sieltä löytyisi taustalta asioita jotka eivät kestä päivänvaloa.