Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Tuli kylmä kun pyrot loppu. Toinen kerta livenä ja ei kyllä petä. Jäätävän hyvä livepumppu.
Taisi riittää?Ei tarkasta. Tämän voi melkein varmuudella luvata.
edit: Tietysti, mikäli näin jostain ihmeen syystä olisi, niin sitten ostajan ja myyjän täytyy vaan marssia samaan aikaan sisälle. Mutta mikään aika maailmassa ei siihen sekoiluun riitä, että niitä alettaisiin tarkastamaan.
Miten tää siis oli hoidettu, jos yksi oli ostanut liput vaikka neljälle? Piti kaikkien olla samaan aikaan portilla, vai saiko etukäteen siirrettyä yksittäisiä lippuja kavereiden nimiin?Jep, henkkarit piti näyttää lipun kanssa ekalla portilla ja toisella skannattiin vielä lippu erikseen.
Kaikki samaan aikaan portilla, ei siirtoja.Miten tää siis oli hoidettu, jos yksi oli ostanut liput vaikka neljälle? Piti kaikkien olla samaan aikaan portilla, vai saiko etukäteen siirrettyä yksittäisiä lippuja kavereiden nimiin?
Kai niitä nimiä sai johonkin tiettyyn päivämäärään asti vaihtaa. Mutta joo, koko seurueen pitää olla samaan aikaan portilla.Miten tää siis oli hoidettu, jos yksi oli ostanut liput vaikka neljälle? Piti kaikkien olla samaan aikaan portilla, vai saiko etukäteen siirrettyä yksittäisiä lippuja kavereiden nimiin?
Joo, kyllähän loppuillan pyrot pääsi paremmin oikeuksiinsa ja voit olla aivan oikeassa tuossa. Suomen suvi on suloinen, mutta ei kyllä palvele aina tarkoitustaan.Kolmas kerta (Jäähalli 2001, Hartwall 2004 edelliset kerrat) ja kyllähän tuo vaan isommaksi ja hienommaksi menee. Huikea show. Korvissa soi edelleen. Rammstein tuntuu puhuttelevan ihmisiä monessa polvessa, ikäihmisten suuri määrä yllätti. Toki itsekin melkein 50, että sikäli…
p.s. Olen melko varma, että tuota keikan alkamista viivytettiin se 40 min sen takia, että aurinko menisi edes vähän mailleen.
Alko tämmöiset säännöt siksikin vähän hirvittää, että hommasin pojalle ja kaverilleen liput Metallican Hampurin keikoille ja annoin sitten pojalle vaan tunnarit Ticketmasterin Saksan sovellukseeni. No kyllä ne avauskeikalle oli ongelmitta päässeet ja varmaan sitten tänään toisellekin. Ei tosin säännöissäkään vastaavia ollut, ainoastaan kaikki paperiliput oli jätetty pois, eli tulostetuilla ei areenalle ollut asiaa.Kaikki samaan aikaan portilla, ei siirtoja.
Tuosta Suomen (Rammsteinin?) käytänteestä tuli parikin muistutusmailia, ja keikkaliputkin saa myydä eteenpäin vain virallisen jälleenmyyjän kautta. Mutta olihan siinä porukka jo puistojuopotellut sen verran, että ihmettelisin, ellei sekoilua olisi ollut, kuten @Outsider tuossa yllä epäili.Alko tämmöiset säännöt siksikin vähän hirvittää, että hommasin pojalle ja kaverilleen liput Metallican Hampurin keikoille ja annoin sitten pojalle vaan tunnarit Ticketmasterin Saksan sovellukseeni. No kyllä ne avauskeikalle oli ongelmitta päässeet ja varmaan sitten tänään toisellekin. Ei tosin säännöissäkään vastaavia ollut, ainoastaan kaikki paperiliput oli jätetty pois, eli tulostetuilla ei areenalle ollut asiaa.
Niin kai joo.Taisi riittää?
No joo, ymmärrän jos koko ajan savu leijailee ympärillä, mutta jos joku nyt muutaman satunnaisen parrun vetäsee ulkoilmassa, niin mitä sitten. Kenenkään terveyttähän tuo ei uhkaa, pientä epämukavuutta ehkä aiheuttaa. Itse olen kokenut ajat, kun sai polttaa sisätiloissa ihan vapaasti, niin ei kauheasti aiheuta stressiä. Toki olen tupakoinut itsekin, ja vieläkin satunnaisesti, vaikuttanee sekin.Loistava keikka. Jälleen kerran.
Ainoa mikä näissä tällaisissa aina vituttaa on tupakoitsijat. Aina löytyy muutama idiootti, jotka vetää keuhkot täyteen paskaa kenttäpaikoilla.
No joo, ymmärrän jos koko ajan savu leijailee ympärillä, mutta jos joku nyt muutaman satunnaisen parrun vetäsee ulkoilmassa, niin mitä sitten. Kenenkään terveyttähän tuo ei uhkaa, pientä epämukavuutta ehkä aiheuttaa. Itse olen kokenut ajat, kun sai polttaa sisätiloissa ihan vapaasti, niin ei kauheasti aiheuta stressiä. Toki olen tupakoinut itsekin, ja vieläkin satunnaisesti, vaikuttanee sekin.
Ongelmaa oli myös siinä, että ihmiset eivät hokanneet katsomon rakenteissa olevia vessoja. Sai melko rauhassa käydä niissä vessoissa jonottamatta. Tämä luonnollisesti kasauttaa ruuhkia muualle.Ainoana negatiivisena puolena oli tosiaan tuo jo muiden esille nostama vessojen lukumäärä. Bajamajojen vähyyden lisäksi kummastuttaa, että stadionille tehtiin satojen miljoonien remontti ja käymälöiden määrä on edelleen sama kuin jossain Rinkelinmäellä. Varmaan tosin tämä käymälöiden vähyys on Museoviraston suojelema ominaisuus.
Tällä logiikalla yksi jos toinen asia pitäisi olla oikein ookoo, koska mitä sitten.No joo, ymmärrän jos koko ajan savu leijailee ympärillä, mutta jos joku nyt muutaman satunnaisen parrun vetäsee ulkoilmassa, niin mitä sitten.
No jos se on niin järkyttävää, niin kannattaa sitten pahoittaa mielensä ja kyräillä asiaa koko keikan. Kuten sanoin, tupakkapaikat on tupakoimista varten, mutta kannattaa sopivasti suvaitsevainen olla itsekin noissa massatilaisuuksissa.Tällä logiikalla yksi jos toinen asia pitäisi olla oikein ookoo, koska mitä sitten.
Aivan järkyttävä haju ja jos joku on niin hölmö, että tupakkaa polttaa, niin se on hyvä tehdä sitten jossain tuolle toiminnalle osoitetulla paikalla.