Juupa juu. PC:n puolella Kreikka päästelty läpi. Vähän kaksijakoiset fiilikset jäi. Välillä tultiin niin hienosti ja välillä pyörittiin katon kautta urakalla, mutta aika vähän niissä ilmalennoissa aikaa meni. 1. EK:lla viimeinen hyppy-oikea-vasen yhdistelmässä liian sisälle ja kimmotti Lancian suoraan lepikkoon. Yritin lepikon kautta maaliin, mutta siinä olikin järkkäri joka tuli lanattua ja 15s takkiin. 5. EK:lla Lancia lenti vissiin kolmella voltilla kerien mutkan oikoen suoraan tielle nokka menosuuntaan. 6 EK:lla aattelin ottaa kaikki löysät pois ja tulla niin raivona kuin pystyy. Suurinpiirtein vähän ennen puoliväliä kokeilin pääseekö 5-6 mutkittelun kaasupohjassa. Kyllä siinä varmaan se 6-7s kaasupohjassa tultiin, mutta pieni hipasu viimeisessä mutkassa penkkaan ja kuski muuttui matkustajaksi. Siinä pyörilleen päästyä lähin vielä väärään suuntaan parin sekunnin ajan ajamaan.
Kreikassa nuo nuotit normiasetuksilla tulee aivan liian myöhään. En nyt pätkää muista, mutta siellä pari kirraavaa oikeaa 5->2 ja 5->3 tulee aina silmille ellei muista paikkaa entuudestaan. Samalla pätkällä myös yksi oikea 4 on aivan liian "positiivinen" nuotti.
Liigan järjestäjälle pientä satikutia siitä, että autoa ei pysty ykköspätkän alussa säätämään laisinkaan. Eli joutuu 1. ja 2. pätkän ajamaan defaultti asetuksilla joka tuo ainakin allekirjottaneelle vähän äkkinäisiä tilanteita. Tässä Kreikan rallissa taisi olla myös 4x samaa pätkää samaan suuntaan.
Kreikassa nuo nuotit normiasetuksilla tulee aivan liian myöhään. En nyt pätkää muista, mutta siellä pari kirraavaa oikeaa 5->2 ja 5->3 tulee aina silmille ellei muista paikkaa entuudestaan. Samalla pätkällä myös yksi oikea 4 on aivan liian "positiivinen" nuotti.
Liigan järjestäjälle pientä satikutia siitä, että autoa ei pysty ykköspätkän alussa säätämään laisinkaan. Eli joutuu 1. ja 2. pätkän ajamaan defaultti asetuksilla joka tuo ainakin allekirjottaneelle vähän äkkinäisiä tilanteita. Tässä Kreikan rallissa taisi olla myös 4x samaa pätkää samaan suuntaan.