Ihan alkuun sanon, että Akk:n tekemä päätös oli oikea. Jyväskylä on osannut hoitaa tehtävänsä loistavasti. Jos ralli valitaan vuodesta 98 vuoteen 04 peräti Neljä kertaa maailman parhaimmaksi ralliksi, kertoo kaiken.
Sitten itse pääasiaan. Laitetaan tähän ketjuun, koska asia koskee rallia. Tosin omana otsikkona asia tulisi paremmin esille.
Eli onkos kenelläkään kokemusta Espanjan rallin seuraamisesta itse paikan päällä? Lennot ( finnairilla tietenkin ) ja auton vuokraus alkaisi oleen jo hanskassa, mutta onko kenelläkään vinkkejä majoituksen suhteen? Mistä kannattaisi etsiä? Onko tiedossa hyvää linkkisivua jossa näkyisi eri hotelleja?
Itsellä on kotikoneella Saksasta todella hyvä linkkisivu jossa on erihintatason hotelleja ympäri Saksaa, osavaltioittain. Laitan sen kunhan pääsen koneelle jos jotain kiinnostaa...
Rallihan ajetaan Barcelonasta hieman etelään, taisi olla Tarragonan ympäristössä? Majoitus voisi olla vaikka 100 km päässä itse kisapaikkakunnasta. Hintataso saisi olla kohtalainen. 2 hengen huone n. 70 €/yö voisi olla maksimi.