Ralliketju

  • 1 832 490
  • 14 795

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Jonkinmoinen idea jollakin on ollut myös laittaa Panzerplatten EK:lle 18km lisää. Ennen lisäkilometrejäkin vaativa, mitä lie nyt sitten varsinkin jos sataa : )
Koko MM-sarjan pisin erikoiskoe, joka ajetaan vieläpä kaksi kertaa. Harvemmin on yksi EK ollut näin selvästi koko kisan ratkaisupätkä.

Sen verran vaativasta pätkästä on kysymys, että nuotituksessakin on jo osalle porukkaa liikaa ohjelmaa. Todella helposti jää joku nuotti merkitsemättä, kun kartturi kirjoittaa tekstiä tunnin yhtämittaa paperille. Eikä tarkistuskertoja ole kuin yksi. Toki onhan tuota tietä aiemminkin ajettu, joten ensikertalaisille tämä haasteellisuus on rajuinta.

Itse tuloksista sen verran, että nyt on kyllä sellainen fiilis, että Citroén ottaa viisi ensimmäistä paikkaa, mutta toivottavasti olen pahasti väärässä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kimi oli testierikoiskokeen neljänneksi nopein ja taakse jäivät Ogien ja ford kuljettajat. Ihan hyvältä vauhti tuntuisi taas asfaltilla olevan joten saapa nähdä mitä kisasta tulee.

Duval myös veti heti suhteelisen kovaa joten Ford kuljettajien keskinäinen kamppailu voi mennä tiukaksi. Ford vauhdillisesti tosin näyttää olevan aika paljon hitaampi joten pienetkin oljenkorret maailmanmestaruuteen taitaa mennä..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kimi oli testierikoiskokeen neljänneksi nopein ja taakse jäivät Ogien ja ford kuljettajat. Ihan hyvältä vauhti tuntuisi taas asfaltilla olevan joten saapa nähdä mitä kisasta tulee.

Tuolla Saksassa taidetaan ajaa niin monella erilaisella pinnalla että testi-ek:sta ei voi ihan suoraan päätellä miten kusa tulee menemään. Kimi ei ole Saksassa koskaan ajanut, ja nuotista ajaminen on hänelle edelleen se suurin vaikeus rallissa joten ei varmaankaan tule ihan noin kovaa olemaan vauhti kisassa. Ja tosiaan vielä kun pintakin vaihtelee asfaltista betoniin ja kisaa ajetaan hyvin eriluonteisilla teillä niin siinäkin voi tulla eroja suoritusten välille paljonkin.

Mielenkiintoinen on kyllä tuo ratkaisu ajaa superpitkäksi venytetty Panzerplatte kahteen kertaan. Nyt tuo EK käsittää n. kolmanneksen koko kisan pituudesta joten voidaan tosiaankin puhua todellisesta ratkaisu-EK:sta. Tämä EK jos sattuu jonkun kuljettajan tyyliin käymään erikoisen hyvin niin saattaa vaikuttaa tuloslistaan aika paljonkin. Ja toisaalta pienikin tekninen ongelma heti pätkän alkuun niin takkiin tulee ja pahasti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielenkiintoinen on kyllä tuo ratkaisu ajaa superpitkäksi venytetty Panzerplatte kahteen kertaan. Nyt tuo EK käsittää n. kolmanneksen koko kisan pituudesta joten voidaan tosiaankin puhua todellisesta ratkaisu-EK:sta. Tämä EK jos sattuu jonkun kuljettajan tyyliin käymään erikoisen hyvin niin saattaa vaikuttaa tuloslistaan aika paljonkin. Ja toisaalta pienikin tekninen ongelma heti pätkän alkuun niin takkiin tulee ja pahasti.

Mielenkiintoista myös olisi jos sadetta olisi niin menisi kyllä aika jännäksi ajella tuo erikoiskoea :)

Jo tommoisenaan taitaa olla yli puolen minuutin erot otettavissa kiini ja sateella varmaan minuuteissakin voidaan jo erot laskea jos ajaa hyvin tuon läpi. Hirveästi kai risteyksiä tuossa joten vaatii kuskilta kyllä keskittymistä paljon. Voi hyvinkin olla että Kimi vetää jonkin kohdan suoraksi jos nuotien kuunteleminen ei luonistu. Saksassa kun taitaa muutenkin paljon tapahtua noita pieniä risteyksien missaamisia..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole oikein Kimillä lähtenyt Saksan ralli putkeen, kahdella ensimmäisellä EK:lla on tullut jo yli minuutti turpaan. Kertoo osaltaan siitä että ei ole helppo tämä Saksan ralli ensikertalaiselle, varsinkin kun nuotitus ja nuotista ajaminen on vielä vähän puutteellista.

Ongelmia ollut myös muilla Citikka-miehillä Loebia ja Sordoa lukuunottamatta. Petter Solbergille rengasrikko heti avauspätkällä ja eroa kärkeen pitkälti yli kaksi minuuttia. Myös Ogier ollut jostain syystä omituisen hidasta ja on peräti Ford-kaksikonkin (Hirvonen-Latvala) takana. Pieni pettymys on ollut myös Fordin Duvalin vauhti mutta ilmeisesti ajamattomuus näkyy vähän otteissa ainakin näin alussa. Olisin kuitenkin odottanut hänen olevan lähempänä Hirvosen ja Latvalan vauhtia heti alusta alkaen.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Huonoja uutisia S2000-sarjasta, jossa Janne Tuohinon rahat ovat loppu ja sarja jää kesken. Ei osallistu enään loppukauden kisoihin.

Liekö urakin siinä? Toivottavasti mies vetää vielä SM:ssä ensi kaudella, on kuitenkin tekijämies. Sai varsin kovaa kohtelua Malcolmilta aikoinaan, ehkä hieman liiankin kovaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huonoja uutisia S2000-sarjasta, jossa Janne Tuohinon rahat ovat loppu ja sarja jää kesken. Ei osallistu enään loppukauden kisoihin.

Liekö urakin siinä?

Saattaapa olla, Tuohinollakin alkaa olla jo ikää sen verran että se läpimurto olisi pitänyt jo tehdä ja sponsoreiden hankinta ei tänä päivänä kovin helppoa ole että pystyisi yksityisesti auton vuokraamaan käyttöönsä. Mutta toivottavasti Tuohino saisi vielä jonkinlaisen kaluston alleen ja rahoituksen kuntoon.

Saksassa tehtaan Citikat menee kyllä ihan omaa tahtiaan. Neljän pätkän jälkeen kolmantena oleva Latvala on jäänyt johtavasta Loebista jo yli 40 sekuntia ja Hirvosella ja Ogierilla eroa on yli 50 sekuntia. Sordo on ainoa joka on edes lähellä Loebia mutta eiköhän Sordokin taas ala tuosta pikkuhiljaa hiipumaan kuten hänellä on yleensä tapana. Monestihan Sordo aloittaa todella hyvin ja ajaa ihan kärjen tahtiin mutta sitten alkaa yht'äkkiä jäädä.

Solberg ajoi nelospätkälle pohjat, joten hän on vauhdissa ainoa joka tuon em. kaksikon tahdissa pysyy, mutta Solbergillakin on melkein kolme minuuttia kirittävänä kärkeen kiitos tuon rengasrikon. Räikkösen vauhti on edelleen hitaahkoa joskin vähän parannusta tapahtui jo nelospätkällä kun ajettiin sama pätkä toiseen kertaan. Kaksi seuraavaakin on "uusintoja" joten ehkä Räikkönen pystyy vähän petraamaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loeb kyllä ihan omaa luokkaansa tällähetkellä ja koska autot ja kuskit on nykyään niin luotettavia niin mestaruutta ei kukaan enää taida viedä.Aika uskomaton 8 peräkkäinen voitto Saksasta.

Noh tällähetkellä loppukauden ainoa jännitys taitaa olla miten Kimi Räikkönen loppukaudesta ajaa. Tässä rallissa tuli muutamia virheitä, mutta muuten meno oli ihan tasaisen varmaa ja tässävaiheessa vauhdin vertailu on parasta Wilsonia ja Qassimi ym.. vastaan. Tiukka tappio Wilsonille ei ole huono suoritus vaikkakin autojen tasoissakin taitaa hieman olla eroa kun Ford hieman perässä vauhdillisesti. Viimeisellä erikoiskokeella tuli Kimille pohjat joten potenttiaalia on. Harmi ettei ihan kerennyt enää Wilsonin eteen.

Jännä muuten nähdä missä tallissa Kimi ensikaudella ajaa. Vähän huhuilta Fordille Hirvosen ja Latvalan tallikaveriksi :) tulisi kyllä aika supertalli suomalaisittain. Toisaalta jos Ford löytää hyvin vauhdin niin sitten se olisi hyvä asia, mutta jos ei taas löydä niin kaikki pullat olisi samassa uunissa..
 

Sambody

Jäsen
Jännä muuten nähdä missä tallissa Kimi ensikaudella ajaa. Vähän huhuilta Fordille Hirvosen ja Latvalan tallikaveriksi :) tulisi kyllä aika supertalli suomalaisittain. Toisaalta jos Ford löytää hyvin vauhdin niin sitten se olisi hyvä asia, mutta jos ei taas löydä niin kaikki pullat olisi samassa uunissa..

Pitäisi kyllä löytyä Wilsonilta sen verran pelisilmää, että hommaisi Sordon kolmanneksi lenkiksi. Sordo on kumminkin näyttöjensä puolesta sarjan toiseksi paras kuski kestopäällysteellä ja Fordilta puuttuu nimenomaan tuolta alueelta osaamista. Toki jos kolmatta autoa ajaa ostokuski niin silloin voi pian Kimi ollakkin hyvä ratkaisu. Ainakin nopeampi hän on kuin tämä Sheikki Khalid bin Faisal bin Sultan Al Qassimi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myös toyota on ilmoittanut, että olisi halukas liittymään sarjaan. Ihan mielenkiintoista jos mini, Volkswagen ja toyota lähtisivät kaikki mukaan. Siinä olisi sitten enemmänkin jo kuskin paikkoja auki vaikkakin ei viellä pariin kauteen kovin kilpailukykyistä autoa välttämättä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Myös toyota on ilmoittanut, että olisi halukas liittymään sarjaan. Ihan mielenkiintoista jos mini, Volkswagen ja toyota lähtisivät kaikki mukaan. Siinä olisi sitten enemmänkin jo kuskin paikkoja auki vaikkakin ei viellä pariin kauteen kovin kilpailukykyistä autoa välttämättä.

VW on ilmoittanut osallistuvansa aikaisintaan vuonna 2013, Toyota ei edes antanut vielä mitään ennustetta siitä, milloin aikoisivat tulla leikkiin mukaan. Eli, menee ainakin muutama vuosi, ennen kuin saadaan uutta kalustoa ralliympyröihin. Tervetullutta lisäystä olisivat nämä tallit, turhan kauan vain joutuu ihmettelemään kahden merkin välienselvittelyä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
VW on ilmoittanut osallistuvansa aikaisintaan vuonna 2013, Toyota ei edes antanut vielä mitään ennustetta siitä, milloin aikoisivat tulla leikkiin mukaan. Eli, menee ainakin muutama vuosi, ennen kuin saadaan uutta kalustoa ralliympyröihin. Tervetullutta lisäystä olisivat nämä tallit, turhan kauan vain joutuu ihmettelemään kahden merkin välienselvittelyä.

Kaikki uutiset, jossa joku talli ilmoittaa olevansa kiinnostunut tulemaan uutena tallina MM-sarjaan ovat positiivisiä ja erittäin tärkeitä uutisia. Aika näyttää koska nämä tallit mahdollisesti tekevät tulemisensa, mutta kyllähän se pakostikkin ottaa pari vuotta aikaa kun kehitetään kunnon auto, jolla voidaan menestyä.
VW:n ja Toyotan etu kuitenkin esim. edesmenneeseen Suzukiin on se että ko- autotehtailla on käytössään huomattavasti paremmat resurssit, niin taloudellisesti kuin teknillisestikkin. VW voi ilmeisesti hyödyntää Skodan aikaan saamia tietoja ja fiksuinta olisi ehdottomasti palkata projektiin mahdollisimman paljon henkilöitä Skodan "puolelta". Toyotalla puolestaan on huikea menestys takanaan MM-sarjassa ja vaikka tekniikka onkin kehittynyt huomattavasti sitten vuodesta 99 niin jonkin sortin tietoa ja taitoa konsernista varmasti löytyy. Suzuki joutui aikanaan miltei "keksimään pyörän uudestaan" Wrc projektissaan vaikka talli menestyikin Junioreissa hienosti.

Toivotaan että VW ja Toyota lopultakin saisivat autonsa viivalle ja ne vielä pärjäisivät. Mutta pari vuotta ainakin joudutaan odottelemaan. Suurin huolen aihe ainakin itsellä on se, miten FIA pystyy tämänkin sarjan perseilemään tulevilla sääntömuutosneppailuilla ja niistä seurauksena aiheutuvista kulujen räjähdysmäisestä kasvamisesta. Itse en usko että kulut tulisivat pysymään "inhimillisellä" tasolla...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän sekin vaikuttaa erittäin paljon että minkälaista porukkaa noita projekteja valitaan vetämään, ja minkälaiset resurssit ja raamit heille annetaan käyttöön. Esim. Suzukin kohdalla en usko että homma jäi varsinaisesti tieto-taidosta tai kokemuksen puutteesta kiinni vaan siitä että budjetti oli lähes olematon, ja tallin operatiiviseen johtoon valittujen henkilöiden työskentely tehtiin erittäin hankalaksi puuttumalla asioihin "hjallismaisesti" ylempää ja myös tuon olemattoman budjetin takia. Siellähän oli tallipäällikkönä ja auton kehitysosastolla muistaakseni ihan kovia nimiä joiden johdolla periaatteessa olisi pitänyt pystyä parempaan tulokseen.

Toyotankin entisten menestyskausien takana oli nyt jo edesmennyt Ove Andersson, joka aika pitkälti oli vastuussa tuon Toyotan rallitoiminnan pyörittämisestä erittäin pitkän aikaa. Jos Toyota ei löydä samanlaista rautaista johtohahmoa vetämään uutta talliaan niin välttämättä tulos ei ole kovin kaksinen vaikka taloudellisia resursseja Toyotan takaa löytyykin vaikka minne asti, japanilainen johtamistyyli kun on moottoriurheilupiireissä hyvinkin usein todettu ihan katastrofiksi. Eihän tuo Toyota saanut F1-talliaankaan ikinä oikein kuosiinsa vaikka rahaa siihen pumpattiin ihan kiitettävästi.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Marko Mäkinen kirjoitti Tuulilasissa viime keväänä mielenkiintoisen jutun jossa kerrottiin tulevasta kaudesta. Pitkäänhän oli selvää että kauteen 2011 lähdetään S2000 kalustolla, eli vapari ja neliveto. Kuitenkin jossain vaiheessa tuo muuttui ja autoista tuleekin siis 1600 turboja nelivedolla. Jutussa kerrottiin että vaikka suunnitelmat oli selvät niin FIA kokoontui kuuden autonvalmistajan kanssa alas ja he yhdessä sopivat kuluiltaan fiksut ja heidän toivomat pelisäännöt. Ts. autonvalmistajat halusivat noita pikkuturboja esille koska siihen automaailma on muutenkin menossa.

Mielenkiintoinen kysymys onkin että ketä ne kuusi autonvalmistajaa oikein oli:
1.Ford
2.Citroen
3.BMW (Mini)
4.VW
5.Toyota
6.Subaru, Suzuki, Fiat, Peugeot, Skoda?

Mielenkiinnolla myös katselen että mihin ens vuonna mennään. Miten käy IRC sarjaa kiertävien tallien, kuten Skodan, Fiatin ja Pösön? Siirtyvätkö hekin 1600 turboihin vai jatkavatko vanhalla tyylillä, kun auton pohjaanhan ei tarvitse koskea, ainoastaan muuttaa kone? Jatkavatko he S2000:lla kisaa n-ryhmäläisten kanssa vai laitetaanko uusien WRC autojen kanssa samaan luokkaan?

Tuossa vielä uudet kilpavehkeet:
Citroen DS3 : http://www.youtube.com/watch?v=gnR6zL0yumA
Ford Fiesta : http://www.youtube.com/watch?v=tGPyRgcctV8
Mini WRC : http://rallybuzz.com/photos/MINI-WRC/MINI_Countryman_WRC.jpg
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoinen kysymys onkin että ketä ne kuusi autonvalmistajaa oikein oli:

En tiedä yhtään mutta MuTu:na voisi heittää että Fiat, Ford, VW, Subaru, Toyota ja PSA (Citroen & Peugeot). Näillä kaikilla (Toyotaa lukuunottamatta) taisi tuossa vaiheessa olla jonkinlaista rallitoimintaa ja myös historiaa lajissa, ja näin ollen voisi kuvitella heidän halunneen olla mukana päättämässä rallin tulevaisuudesta. Minin uskoisin tulleen kuvioihin vasta myöhemmässä vaiheessa vaikka nyt onkin tulossa mukaan sarjaan ihan ensimmäisten joukossa. Mutta kuten sanoin niin tietoa minulla ei ole vaan kaikki on pelkkää olettamusta.
 

Sambody

Jäsen
Vaikea nähdä Subarua ihan heti taas mm-sarjassa. Olisiko brändin kannalta järkevää lähteä 'pikkuautojen' ralliin ja onko heille edes mallistossa autoa, josta kannattaa rakentaa uutta WRC-autoa. Lisäksi pitkäaikainen yhteistyökumppani nimenomaan rallipuolelta Prodrive lyöttäytyi Minin ralliprojektin veturiksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikea nähdä Subarua ihan heti taas mm-sarjassa.

En minäkään usko siihen. Mutta kun Subaru edelleen on tuotantoautojen puolella aika vahvasti rallissa mukana niin tuntuu vaan että se olisi ehdottomasti mukana päättämässä rallin tulevaisuudesta, ja siksi uskon että Subaru on ollut mukana noissa neuvotteluissa. Ainakaan tällä hetkellä Subarulla ei taida olla käypästä autoa sarjaan, Impreza taitaa olla vähän liian iso tähän uuteen luokkaan, enkä tiedä onko siellä suuremmin halukkuuttakaan lähteä mukaan.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2245543
Saas nähdä? Bossehan on itse sanonu että täysi mm-sarjan kiertäminen ei enää kiinnosta, mutta muutamat kisat, testaaminen ja työskenteleminen jossain tallissa kyllä kiinnostaa. Ensi vuonnahan toi toimisi siten ja voi olla että jäisi sitten taustalle kaudelle 2012.

Prodrivellahan Bosse ajoi 2009 Portugalin rallin.
 

scholl

Jäsen
Saas nähdä?

Taas tämä sama uutinen nousee esille. Eikö se ollut jo joku kuukausi sitten aika todennäköistä, että Bosse on Minin kuljettaja. Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun suomalaiskuskia käytettäisiin uuden kaluston rakentamisessa. Subaru kun tässä on mainittu tuon Prodriven linkin takia niin siellä oli eräs maximum attack, joka Legacylla ajoi merkin ollessa uusi mm-sarjassa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Subaru kun tässä on mainittu tuon Prodriven linkin takia niin siellä oli eräs maximum attack, joka Legacylla ajoi merkin ollessa uusi mm-sarjassa.

Mut Markun ajoista on pari vuosikymmentä, Bossen ajot ovat viime kaudelta. Siinä on vissi ero.
 

scholl

Jäsen
Siinä on vissi ero.

Mikä ero? Uusi merkki ottaa aina mielummin kokeneempia ammattimiehiä, jotka osaavat kehittää autoa kuin jotain showpellejä kuten Räkä tai sitten nuoria kuljettajia kuten Latvala. Se on aina ollut niin.

2012-2013 voi tulla mielenkiintoista, jos edes osa porukasta Saab, VW, Toyota tulee mm-sarjaan.

Mitä tule Kris Nisseniin niin en millään jaksa uskoa, että hänen kannattaa VW:n ralliprojektiin mitään Skodan jengiä hakea. Eiköhän VW:llä ole kuitenkin aika kova osaaminen ja se mitä ei siviilipuolelta löydy niin Dakar-projektista osittain löytyy ja mitä tulee muuhun moottoriurheiluun niin jos jostain apuja kannattaa hakea niin Audilta. Sehän on konsernissa ollut nyt 30 vuotta yhtä soittoa mukana moottoriurheilussa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mikä ero? Uusi merkki ottaa aina mielummin kokeneempia ammattimiehiä, jotka osaavat kehittää autoa kuin jotain showpellejä kuten Räkä tai sitten nuoria kuljettajia kuten Latvala. Se on aina ollut niin.

No se että toinen on ajanut tänä vuonna rallia WRC tasolla ja lopettanut kaksi ja puoli vuotta sitten, kun taas toinen on ajanut viimeisen rallin 9 vuotta sitten ja lopettanut uransa jo 17 vuotta sitten. Dakarin paria kuorkkikeikkaa ei voi oikein laskea.

Pointti on siinä että kyllä tuolla Bossen Prodrive kytköksellä on oikeasti merkitystä. Ymmärsin kyllä heittosi että onhan niitä kytköksiä muillakin, mutta eipä autonvalmistajia pahemmin enää kiinnosta Alénin, Salosen, Vatasen, Mikkolan ja Kankkusen palvelut vaikka ehkä viimeksi mainitulla olisikin vielä annettavaa ihan rallitalleillekin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No se että toinen on ajanut tänä vuonna rallia WRC tasolla ja lopettanut kaksi ja puoli vuotta sitten, kun taas toinen on ajanut viimeisen rallin 9 vuotta sitten ja lopettanut uransa jo 17 vuotta sitten. Dakarin paria kuorkkikeikkaa ei voi oikein laskea.

Eihän scholl tuossa väittänytkään että Markku olisi nyt mukana kehittämässä autoa, vaan silloin vajaat parikymmentä vuotta sitten kun Subaru kehitti uutta Legacya niin heillä oli pääkehittäjänä Markku Alén, joka silloin oli oikeastaan melkein samassa tilanteessa kuin Bosse nyt. Eli tässähän oli vaan puhe siitä että suomalaisia on ennenkin mielellään käytetty uusien autojen kehittämisessä; mm. Lasse Lampi Mitsulla, Markku Subarulla jne.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
My bad, ymmärsin väärin tuon kommentin. Eipä silti ole kuulunut mitään, saatiinko sopparia aikaseks vai ei?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
MM-rallissa kisattiin Japanissa, eikä mitään ihmeellistä ole kerrottavana. Ranskalaiset heiluivat kukkoina tunkiolla niin merkin kuin kuljettajienkin puolella.

Ogierille uran toinen voitto geishatyttöjen maasta, ja heti ensimmäisellä yrittämällä. Kova suoritus, koska tiestö tuolla on todella petollinen. Kapeaa ja luikkautta on tarjolla runsaasti, kun taas välillä pito on huipussaan. Tarkkana joutuu olemaan kokoajan.

Norjan pörröpää ajoi toiseksi ja Jari-Matti oli kolmas.

Loebia ei näytä enää kiinnostavan voitosta ajaminen, vaan ottaa varmat pisteet talteen. No, kyllähän se hyvää on että joku muukin saa välillä voittaa.

Muista suomalaisista Mikko oli kuudes auton hydrauliikkamurheiden keskellä. Kimi veti puskaan sunnuntaiaamun kunniaksi, ja jäi sinne.

Jari Ketomaa jatkoi hyvää vauhtiaan S200-luokassa ottaen voiton.

Seuraavaksi ajetaan syys-/lokakuun vaihteessa Loebin "takapihalla", joten Citroenin juhlaa on taas luvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös