Koko MM-sarjan pisin erikoiskoe, joka ajetaan vieläpä kaksi kertaa. Harvemmin on yksi EK ollut näin selvästi koko kisan ratkaisupätkä.Jonkinmoinen idea jollakin on ollut myös laittaa Panzerplatten EK:lle 18km lisää. Ennen lisäkilometrejäkin vaativa, mitä lie nyt sitten varsinkin jos sataa : )
Sen verran vaativasta pätkästä on kysymys, että nuotituksessakin on jo osalle porukkaa liikaa ohjelmaa. Todella helposti jää joku nuotti merkitsemättä, kun kartturi kirjoittaa tekstiä tunnin yhtämittaa paperille. Eikä tarkistuskertoja ole kuin yksi. Toki onhan tuota tietä aiemminkin ajettu, joten ensikertalaisille tämä haasteellisuus on rajuinta.
Itse tuloksista sen verran, että nyt on kyllä sellainen fiilis, että Citroén ottaa viisi ensimmäistä paikkaa, mutta toivottavasti olen pahasti väärässä.