Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
Onko sillä merkitystä, mistä ero syntyy? Loeb on oppinut ajamaan soralla ja lumella, mutta Hirvonen ei asfaltilla. Ei Loeb aina irtoalustoilla ole nykyisenveroinen ollut.

Pitää siis kai olettaa, että Loeb on lahjakkaampi/oppimiskykyisempi kuin Hirvonen.
Jos uria verrataan, on Loebilla ollut pari vuotta enemmän aikaa treenailla noita, miestä on kuitenkin valmennettu vuodesta 1999 lähtien määrätietoisesti MM-sarjaa varten. Hirvosta tuntuu kuitenkin vaivaavan valitettavasti muutamia muitakin suomalaisia vaivaava vastenmielisyys asfalttia kohtaan. Luulo siitä että kestopäällyste ei ole omin elementti meikäläisille tuntuu lannistavan suomalaiskuskeja liikaa jo etukäteen(tosin, onhan Hirvonen yrittänyt harjoitella rata-autoilijoiden kanssa). Näinkin vaikka esimerkiksi Markku Alen, Henri Toivonen ja Tommi Mäkinen olivat täysin sinut asfaltin kanssa.
 
"Kyllähän siellä liikutaan taas lähellä rienausta, mutta haittaako se toisaalta aurinkoakaan jos kysytään onko kuu sitä lämpimämpi?" -Nimimerkki Clocks

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
Tarkoitus ei ollut sanoa, että Loeb on ylivoimaisesti kovin ikinä. On kuitenkin selvästi kovempi ikinä, kuin esim. yllä mainittu Hirvonen.

Loebin ja Hirvosen isoin ero on jo pitkään ollut asvalttitaidot. Kun kaikilla muilla pinnoilla kaverit ovat tasaisia tai Loeb piirun kovempi, niin on mielestäni selvää, että Loebin kokonaisuuskin on parempi kuin Hirvosen.
Toivoisin tietysti, että tämänkin hetken kovin rallinaama olisi suomalainen, mutta kun ei.

Yleisesti nykyistä Focusta pidetään täydellisimpänä ralliautona kautta aikojen. Tehot, ajo-ominaisuudet, kestävyys jne. Balanssi on ammattilaisten (Akk-motorsport mm.) mukaan kovin, ikinä.

Silti tätä autoa vastaan se Patonki kuitenkin on poiminut ne tittelit. Tehnyt siinä sivussa sellaiset ennätykset (mm.osakilpailuvoitot ja mm-tittelit) mitä en usko, että tullaan rikkomaan. Tämän takia oli pakko vähän kaveria nostaa jalustalle, kun muutama yllekirjoittanut häntä polki maahan.
Kyllä se on kova.
No, olemme kyllä muuten asiasta siis periaatteessa samaa mieltä, mutta en vieläkään lähtisi täysin allekirjoittamaan aukottomasti että Loeb>Hirvonen on universaali vakio. Kuten jo aiemmin sanoin, Loeb on saanut suht rauhassa keskittyä MM-uransa luomiseen jo kymmenisen vuotta, kiitos Ranskan kansallisen autourheilujärjestelmän tuen. Hirvonen painiskeli muutaman vuoden ongelmissa uransa alussa koska häntä yritettiin nostaa liian nopeasti huipulle ja tiimien sisäinen politiikkakin haittasi Mikon kehitystä. Vauhdillisesti Hirvonen on kuitenkin ykköskuljettajan aseman saatuaan pystynyt saavuttamaan tasaisesti Loebia, siitäkin huolimatta että Loebilla on muutama seuravanlainen etu puolellaan(joita jo aiemmin luettelinkin): A)Loeb on ollut useamman vuoden Citroenin ykkösmies, mikä on jotanut siihen että auton kehitystyö on palvellut vuosia pääasiassa hänen tarpeitaan. Ja kuten jo aiemmin totesin, ei Loebin ole tarvinnut hirveästi stressata siitä että muut Citroen-kuljettajat saisivat sijoittua hänen edelleen. B) Loebilla on laajempi kokemuspohja, mikä nykyisessä järjestelmässä jossa nuotitus on rajoitettua, antaa hänelle pientä etua, vaikka Hirvonenkin on jo vuosia mukana notkunut C)Maailmanmestaruuksien tuoma itseluottamus ja rentous.

Oikeastaan Jari-Matti Latvalaa voidaan pitää samanlaisena "projektina" kuin Loebia, miehen uraa on luotu määrätietoisesti oikeiden kontaktien avulla jo vuosia. Ongelmana on nyt vain se että nostamalla Jari-Matti Fordin ykköstalliin lähdettiin hätäilemään mikä on kostautunut muutamalla aloittelijamaisella virheellä jotka ovat tehdaskuskin statuksen myötä saaneet suuren huomion ja varmasti vaikuttaneet miehen henkiseen puoleen. Muutama lisävuosi Stobartilla ei varmastikaan olisi haitannut Latvalaa yhtään, menestyspaineita ei olisi ollut ja Jari-Matti olisi saanut rauhassa kerätä kokemusta, mikä kuten jo aiemmin sanoin, on äärimmäisen tärkeää nykyisillä nuotitusrajoituksilla.
 
"Kyllähän siellä liikutaan taas lähellä rienausta, mutta haittaako se toisaalta aurinkoakaan jos kysytään onko kuu sitä lämpimämpi?" -Nimimerkki Clocks

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EK6:lle päättyi ilmeisesti Kimin kisa. Lumipenkkaan rysäytti ja auto ajokelvottomassa kunnossa. Näin kertoo maikkari. Vielä ei tosin ole ihan 100% varmaa tietoa. Harmin paikka, jos tässä nyt näin kävi.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
EK6:lle päättyi ilmeisesti Kimin kisa. Lumipenkkaan rysäytti ja auto ajokelvottomassa kunnossa. Näin kertoo maikkari. Vielä ei tosin ole ihan 100% varmaa tietoa. Harmin paikka, jos tässä nyt näin kävi.
Ei päättynyt, ainakaan WRC:n tulospalvelun mukaan: http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=405&season=2010&rally_id=S&category=&stage=6 Kimi tullut saanut ajan, joka on reilut 26 minuuttia ek:n ykköstä Latvalaa hitaampi.

edit: Tosin sitähän ei vielä tiedä tosiaan, miten autolla pääsee jatkamaan... No huomenna sitten taas takasin pätkille, jos ei tänään kykene jatkamaan.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eipä tuo nyt ollut yllätys vaan pikemminkin odotettu ulosajo. Siis positiivisesti katsottuna. Millä muulla tavalla Kimi oppii ajamaan, kuin viemällä äärirajoille kykynsä. Ruotsin ralli kuitenkin on pirun vaikea, mutta turvallinen starttipaikka. Välillä on pitoa liiaksikin ja taas kohta pidon kanssa on ongelmia. Varsinkin mutkiin tulot kovasta vauhdista vaatii opettelua. Toivottavasti pääsee jatkamaan huomenna ja hakemaan niitä arvokkaita kilometrejä.

Itse odotan eniten sitä ensimmäistä tarmakkia. Siinä nähdään sitten, että kuinka paljon F1 on apuja, kun tien pinta on edes sinne päin vanhan ammatin kanssa.
 
Lehmä Kyllikki söi kartongin Norttia ja kuoli.-Zetor-
Begbie 13012006 HPK-Ässät ketjussa "Kun valhetta toistaa riittävän monta kertaa, niin ihmiset saattavat jopa uskoa sen". NIINPÄ!

TJ MACKEY

Jäsen
Mutta joo, kyllähän Patonki Hirvosta kyykyttää.

Jos olisi joku Hirvosta kovempi aktiivisuomalainen(Bosse) vielä täysillä mukana, niin olisi jännempää. Itse uskon, että patonki on maailmanmestari tänäkin vuonna.
On parempi edelleen mutta ei enään mitenkään suvereenisti, kyykytyksestä puhumattakaan.

Kun nyt vaikka tätä päivää miettii, niin ei se hirveästi tuon jännemmäksi mene. Ja juuri tämän päivän kaltaisia juttuja Hirvonen tarvitsee jatkossakin. Loeb yritti taktisesti säästää renkaita, Hirvonen painoi täysillä ja voitti Loebin tässä otannassa, ja Loebiä varmasti syö kun hidastelu ei tuonutkaan toivottua tulosta.

Mikko painoi tänään menemään aika miehekkäästi. Tästä on hemmetin hyvä jatkaa Loebin kiusaamista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ensimmäinen päivä alkaa olemaan takana. Toki yksi lyhyt rykäisy on vielä ajettavana, mutta tuskin siellä mitään erikoista tapahtuu, jos vaan tekniikat kestävät.

Ei mitään isoa yllätystä tullut esiin, ellei Marcuksen lievää haparointia sellaiseksi lasketa. Ajamattomuus toki näkyy, mutta ero venähti ehkä turhankin suureksi. Toki tuo sähköhäiriö sitten pilasi lopulta koko kilpailun.

Kimille tuli oikeastaan b-juniorivirhe, kun ajoi hankeen sisäkurvin puolelle. Paikka näytti vähän spooriselta, joten oletettavasti perä on lähtenyt irti kuin nappi takista. Ei siinä sen jälkeen paljotta ehdi tekemään, kun tie on muutenkin kapea.

Huomenna on kova lenkki renkaita ajatellen, ja onkin mielenkiintoista seurata tuleeko mukaan pientä taktikointia renkaiden säästämiseksi etapin viimeiselle erikoiskokeelle.
 
On sama pelaatko jääkiekkoa Raumalla vai New Yorkissa. -Toni Häppölä-

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ikävä juttu että Kimillä meni taas lumitöiksi, mutta sellaista se on. Ei se rallin ajaminen keltanokalta ihan helppoa ole. Vauhti Kimillä oli ihan OK mutta näitä virheitä sattuu kun kokemusta on vähän. Toivottavasti Kimi pystyy nyt loppurallin ajamaan ilman ongelmia ja keräämään kokemusta.

Enemmän harmittaa se että Bosse Grönholmin ralli meni pilalle jo näin alussa. Kyllä Bossenkin vauhdista huomasi että taukoa on pidetty ja autokaan ei varmaan ihan tehdasautojen tasoinen ollut, mutta uskoisin että Bosse olisi pystynyt loppua kohden parantamaan ilman noita ongelmiaan.

Voittotaistelu näyttää mielenkiintoiselta. Hirvosen vauhti näytti ihan hyvältä mutta nyt kun Loeb pääsee vuorostaan käyttämään hyväkseen lähtöpaikkaetua niin tilanne voi olla tämän päivän päätteeksi hyvinkin toisin päin. Eikä Dani Sordoakaan kannata laskea vielä pois tuosta taistelusta. Sordo on näköjään edelleen jatkanut kehittymistään ja on pysynyt kärkikaksikon tahdissa jopa hämmästyttävän hyvin. Pieniä ongelmia Hirvoselle ja Loebille niin Sordo on kärjessä. Se nyt on kyllä ihan varma juttu että mikäli Loeb on tuossa vaiheessa kakkosena niin voittaa Sordo ei saa.

Saas nähdä miten käy.
 
"-OO- on autuas, oikeamielinen ja vanhurskas.
Mitään pahuuteen viittavaa ei löytynyt." Pirunpaljastin

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hyvin etenee ruotsinralli suomalaisittain, Hirvonen kärjessä ja edellisellä pätkällä Latvala nousi Sordon ohi kolmanneksi. Latvala oli pätkän nopein ja Sordo jäi reilun minuutin, liekö spinnannut tahi muuta.

Tämän hetken tilanne. Kärjen osalta todella hyvä pätkä suomalaisittain tämä ek 15, onpa Kimikin kellottanut kuudenneksi nopeimman ajan.
 
Alfa Romeo - La meccanica delle emozioni

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin on kyllä sujunut Hirvoselta tämä päivä, huolimatta noista parista pikkuvirheestä jotka maksoivat muutaman sekunnin. Ei ole vaan Loeb ja Sordo mahtaneet mitään Hirvosen ja Latvalan vauhdille.

Kimilläkin on nyt alkanut tulemaan varsin hyviä aikoja välillä, EK15:lla (n. 18 km) Kimi jäi Latvalan pohjista vain n. 22 sekuntia ja oli kuudes.
 
"-OO- on autuas, oikeamielinen ja vanhurskas.
Mitään pahuuteen viittavaa ei löytynyt." Pirunpaljastin

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Hyvin on kyllä sujunut Hirvoselta tämä päivä, huolimatta noista parista pikkuvirheestä jotka maksoivat muutaman sekunnin. Ei ole vaan Loeb ja Sordo mahtaneet mitään Hirvosen ja Latvalan vauhdille.

Kimilläkin on nyt alkanut tulemaan varsin hyviä aikoja välillä, EK15:lla (n. 18 km) Kimi jäi Latvalan pohjista vain n. 22 sekuntia ja oli kuudes.
Hirvoselta tosiaankin varsin äijämäistä menoa tänään!

Ja Kimi tullut pari viimeistä pätkää todella mallikkaasti: ainoastaan 0.7-0.8 sek/km jäänyt Loebin ajoista!
 
"SENSATSIOON: Läti sekspomm võitis kaugushüppe!" - Virolaisen Ohtulehten otsikko 28.7.2010.

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Real Madrid, Detroit Red Wings
On parempi edelleen mutta ei enään mitenkään suvereenisti, kyykytyksestä puhumattakaan.

Kun nyt vaikka tätä päivää miettii, niin ei se hirveästi tuon jännemmäksi mene. Ja juuri tämän päivän kaltaisia juttuja Hirvonen tarvitsee jatkossakin. Loeb yritti taktisesti säästää renkaita, Hirvonen painoi täysillä ja voitti Loebin tässä otannassa, ja Loebiä varmasti syö kun hidastelu ei tuonutkaan toivottua tulosta.

Mikko painoi tänään menemään aika miehekkäästi. Tästä on hemmetin hyvä jatkaa Loebin kiusaamista.

Hyvältä näyttää Hirvosen kannalta. Vauhti on kohdallaan. Mutta kyllähän se näin on, että on Mikon nämä kisat voitettava, jos haluaa isoa pyttyä kauden päätteeksi nostella.

Lainaukseen sen verran, että rallissa kyykytys ei tarkoita sitä, että voitetaan kuudella minuutilla joka kisa. Siihen riittää se, että kontrolloi vuodesta toiseen mestaruustaistoja, ja on jo monta vuotta voittanut aina kun on tarvinnut.

Suomalaisten mielestä Hirvonen on yhtä hyvä kuin Loeb, mutta Loebilla nyt aina on niin hyvä tuuri, vaikka eihän sillä edes pää kestä. Ei.

Mutta nyt näyttää ruotsinmaalla Hirvosella kulkevan, hyvä juttu.
 
"the young defenceman couldn't make up his mind, then Pavel Datsyuk came and made it up for him"

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hirvonen voitti nyt sitten Ruotsissa, hieno homma! Latvalakin kolmantena maaliin ja auto ehjänä, hyvä että kumpikin sai ehjän ensimmäisen kisan alle ja tästä onkin hyvä jatkaa MM-sarjaa eteenpäin.

Top 5:

1. Hirvonen
2. Loeb
3. Latvala
4. Sordo
5. Ogier
 
Alfa Romeo - La meccanica delle emozioni

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Todella hieno ja kypsä suoritus Mikolta. Voitto tuli ihan ajamalla eikä jättänyt mitään jossittelua, ja näin sen pitää toki ollakin kun ajetaan lumella. On varmaan todella paljon helpompi lähteä tästä nyt jatkamaan kautta, kun on kerrankin ensimmäisen kilpailun jälkeen takaa-ajettu eikä takaa-ajaja. Ja todella hyvä juttu on sekin että Latvala pystyi pienten alkuvaikeuksien jälkeen parantamaan vauhtiaan ja olisi todennäköisesti lyönyt Sordon ilman tämän ongelmiakin. Mutta tärkeintä on kuitenkin että J-M ajoi lähes virheettömän kilpailun eikä sortunut mihinkään älyttömään mokailuun. Ehkä tuo selkeä kakkoskuskin asema on miehelle ihan hyväksi tässä vaiheessa.

Se harmittaa että Bosse Grönholmilla oli niin paljon ongelmia, koska vauhti näytti olevan ihan kohdallaan ainakin aika ajoin. Toivottavasti Bosse ajaa tällä kaudella vielä muitakin ralleja, varmasti mies pysyisi vielä näiden sarjan vakiokiertäjienkin vauhdissa mukana.

Kimin ralli oli tuloksellisesti huono, mutta oppia ikä kaikki. Vauhti oli muutamilla pätkillä kokemukseen nähden aika kovaa luokkaa mutta kuten arvata saattaa niin tasaisuus puuttuu ja virheitä tulee vielä liikaa. Mutta eiköhän se siitä kun Kimi saa lisää kokemusta autosta ja yleensäkin koko lajista, perusnopeus näyttäisi kuitenkin olevan ihan kohdallaan. Se on jo ihan hyvä lähtökohta että Al Qassimi taisi jäädä koko ajan pätkäajoissa taakse ja Wilson ja Östbergkin olivat molemmat helisemässä Kimin aikojen kanssa. Näillä kaikilla kun on kuitenkin jo melkoisesti kokemusta WRC-autolla ajamisesta ja Wilsonilla ja sheikillä suurin piirtein samantasoinen kalustokin alla.
 
"-OO- on autuas, oikeamielinen ja vanhurskas.
Mitään pahuuteen viittavaa ei löytynyt." Pirunpaljastin

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Joo, todella kypsä ja hieno ajo Mikolta. Ei virheitä, mutta silti vauhti oli kokoajan kovaa. Mikko on varmasti valmis haastamaan ranskalaisen voimistelijan maailmanmestaruuskamppailussa.

Jari-Matti oli hieman allapäin, mutta asia on nyt vaan niin, ettei hän aja lähtökohtaisesti kilpailun voitosta. Sen asian kanssa on varmasti sulattelemista enemmänkin kauden mittaan, mutta toivottavasti J-M omaksuu sen 100 %:sti. Varsinkin Ruotsissa siinä oli sulattamista, koska J-M on voittanut kisan noissa maisemissa.

Marcus oli itselle hienoinen pettymys. Muutamalla pätkällä sitä nopeutta nähtiin, mitä odotin enemmänkin. Ehkä tuo pitkä kilpailutauko, sekä varsin minimaalinen treenaus ennen kisaa olivat syynä tähän. Jos Marcus vielä ajaa tällä kaudella jonkun kisan, niin sinne alle kunnon testit, niin ei tule kärkimiesten kova vauhti yllätyksenä. Se oli kuitenkin Ruotsissa niin, että kun ajat mielestäsi hyvin, mutta tukkaan tulee odotettua enemmän, niin reutomiseksi se homma sitten menee, eikä siitä kellon tunnetusti oikein pidä.

Kimiltä ihan ok-suoritus. Ajovirheitäkin tuli, mutta se kuuluu lajiin. Varsinkin noilla kahteen kertaan ajetuilla pätkillä oli järkyttäviä spooreja, ja niissä ajaminen on kokemattomalle varsinaista lottoa. Pitoa on hetkittäin paljon, ja seuraavassa mutkassa taas ei ollenkaan.

Janne Tuohinolta odotin voittoa S2000-luokassa, mutta kolmanneksi mies jäi. Ihan tarkkaan ei ole tiedossani oliko autossa jotain ongelmaa. Mutta ajamalla pitäisi nuo skandinaavit pystyä voittamaan. Jannella on kuitenkin niin kova kokemus MM-ralleista. Toki P-G Andersson omaa myöskin kovan kokemuksen, mutta mielestäni Jannella se kokemus on suurempi.

Muutama viikko, ja taistelu jatkuu Meksikossa. Silloin mennään soralla, joten ainakin Kimin edesottamuksia on mielenkiintoista seurata uudella alustalla WRC-auton ratissa.
 
On sama pelaatko jääkiekkoa Raumalla vai New Yorkissa. -Toni Häppölä-

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Real Madrid, Detroit Red Wings
Hieno juttu!
Tästä on Hirvosen hyvä jatkaa. Toivotaan kunnon taistelua tällekin vuodelle.
 
"the young defenceman couldn't make up his mind, then Pavel Datsyuk came and made it up for him"
Suosikkijoukkue
Kärpät
Janne Tuohinolta odotin voittoa S2000-luokassa, mutta kolmanneksi mies jäi. Ihan tarkkaan ei ole tiedossani oliko autossa jotain ongelmaa. Mutta ajamalla pitäisi nuo skandinaavit pystyä voittamaan. Jannella on kuitenkin niin kova kokemus MM-ralleista. Toki P-G Andersson omaa myöskin kovan kokemuksen, mutta mielestäni Jannella se kokemus on suurempi.
Tohi oli kylläkin kakkonen luokassaan.
 
Oulu - Keski-Suomen pääkaupunki

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
Kyllä se Tuohino kolmas oli. Mikkelsen ei vain aja MM-pisteistä, joten Tuohino sai toisen paikan tuomat pisteet.
Mikkelsen ajoi vuoden 2007 WRC Subarua, eikä kilpaillut Super 2000 autojen pisteistä.
 
"Kyllähän siellä liikutaan taas lähellä rienausta, mutta haittaako se toisaalta aurinkoakaan jos kysytään onko kuu sitä lämpimämpi?" -Nimimerkki Clocks

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mikkelsen ajoi vuoden 2007 WRC Subarua, eikä kilpaillut Super 2000 autojen pisteistä.
Mistä tällainen tieto on peräisin?

Käsitykseni mukaan Andreas Mikkelsen ajoi Ford Fiesta S2000-luokan autolla, jolla sijoittui luokassaan toiseksi.
 
On sama pelaatko jääkiekkoa Raumalla vai New Yorkissa. -Toni Häppölä-

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
Mistä tällainen tieto on peräisin?

Käsitykseni mukaan Andreas Mikkelsen ajoi Ford Fiesta S2000-luokan autolla, jolla sijoittui luokassaan toiseksi.
Meni norjalaiset sekaisin, puhuin Mads Östbergistä, my bad.
 
"Kyllähän siellä liikutaan taas lähellä rienausta, mutta haittaako se toisaalta aurinkoakaan jos kysytään onko kuu sitä lämpimämpi?" -Nimimerkki Clocks

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikolta loistava ajo. Loeb jäi reilusti ajamlla kakkoseksi. Tähän vaikutti Mikon hieno neronleimaus lauantaina, kun vaihtoi renkaat/osan renkaista iltapäivän pätkille ja Loeb taas ei. Tietysti sunnuntai aamuna Mikko painoi kaiken minkä irti sai.

Latvalan suoritus oli myös hyvä. Varmasti maaliin ja kolmanneksi, mikä lie ollut Fordin tavoitekkin.

Grönholmin kisa meni harmittavasti pieleen. Ajohaluja miehelle selvästi piisaa ja toivoisin, että Bosse vielä tällä kaudella ajaisi parikin kisaa. Vauhti miehellä on edelleen tallessa. Parempi valmistautuminen tuottaa jo varmasti tulosta.

Räikkösen kisa oli odotetun vaikea. Pieniä virheitä tuli ja tulee edelleenkin. Kimi itsekkin myönsi, että näitä tyhmiä virheitä tulee jatkossakin. Mutta vauhti Kimillä oli mielestäni ihan hyvällä tasolla. Tämä kausi menee Kimillä selvästi opetteluun, joskin Bulgarian asvaltilla Kimillä voi olla mahdollisuus jonkin sortin yllätykseen.
 
Suurin ongelma on se, että ei ole ongelmia, on vain ratkaisuja.

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Jos ei lauantaina ole mitään tekemistä niin kannattaa mennä campustv.fi seuraamaan livekuvaa Vaakuna-rallin parilta ek:lta. Ralli Ajetaan siis lauantaina klo 10-17 välisenä aikana. Myös ralliradio.fi tarjoaa koko lähetystä koko päiväksi.
 
Ei mitään

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Tänään on sitten julkaistu tämän vuoden Suurajojen reitti ja aikataulut.

http://www.nesteoilrallyfinland.fi/attachements/2010-02-26T07-29-40253.pdf


Suurin muutos aiempaan siis sunnuntain jättäminen kokonaan pois. Killeri korvataan Laajavuoren ek:lla. Muutoin olisin enemmän odottanut jotain vanhoja legenda pätkiä mukaan, nyt kun kerran on 60-v juhlakisa. Tuosta jää ehkä vähän kuivahko maku kuitenkin. Onneksi Lankamaa on kaivettu takaisin ja Myhinpää, Leustu ja Jukojärvi mukana. Ouninpohjaa ainakin osittain olisi pitänyt ottaa mukaan, samoin Vaheria. Näemmä rallia on yritetty levittää mahdollisimman laajalle alueelle, mutta samalla myös typistetty. Jäätävä yhdistelmä.

Shakedown tällä kertaa yllättäen Muuramessa nyt kun Laajavuori on kisapätkä.

Noh, kuitenkin siellä notkutaan koko rallin ajan jonkin mättään päällä milloin missäkin, ajetaan mitä hyvänsä. Kesän kovin tapahtuma!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy