Ei tarjonnut Kataloniassa ajettu Espanjan MM-rallikaan mitään uutta liittyen voimasuhteisiin asvaltilla. Loeb hallitsi tapahtumia aina ensimmäisestä ek:sta alkaen, ja tallikaveri Sordo säesti taustalla mukavasti ottamalla toisen sijan. Näin Citroënille kirjattiin kaksoisvoitto
Mikko taisteli sen minkä pystyi, mutta ei voinut yhtikäs mitään edellä mainitulle kaksikolle. Tänään sunnutaina Mikon oli tavallaan helppo ottaa pientä riskiäkin tai paremmin sanottuna testata pehmeää rengasta, vaikka tieto sen toimivuudesta oli jo olemassa. Rengas ei luonnollisestikaan toiminut, jolloin Mikon tallikaveri Duval ajoi häneltä lopullisesti karkuun. Mutta kun kyseessä oli nimenomaan tallikaveri, niin Mikko sai sitten kolmannen sijan sen turvin, että hän päästi Mikon ohitseen.
Jari-Matti ajoi taas vaihteeksi maaliin saalistaen muutaman pisteenkin kuudennella sijallaan. Pitkään näytti siltä, että sijoitukseksi tulee vaatimaton kahdeksas, mutta onneksi J-M sai rutistettua Atkinsonin päänahan ihan ajamalla. Naapurimaan Aava ajoi aivan kilpailun lopussa autonsa sen verran ulos, että joutui keskeyttämään, joten siitä tuli tuo toinen sijan kohennus. Aikaeroa tosin tuli Loebiin 4 minuuttia, mutta tallipäällikkö Wilson oli tyytyväinen J-M:n suoritukseen.
Toni Gardemeister jäi kauas kärjestä sekä ajallisesti, että sijoituksissakin. 11½ minuuttia sijalla 13 kertoo varsin kylmää kieltä siitä erosta, mikä Suzuki-tallilla on maailman kärkeen.
Rallikaravaani siirtyy tämän illan ja ensi yön aikana muutaman kilometrin itään Korsikan saarelle, jossa kisataan jo ensi viikolla. Siellä tiet ovat mutkaisempia, mitä tuolla Espanjassa. Jos jotain veikata pitäisi, niin Mikon urakka lyödä Citroen-kaksikko on tätä Espanjan kisaa kovempi.
Mikko taisteli sen minkä pystyi, mutta ei voinut yhtikäs mitään edellä mainitulle kaksikolle. Tänään sunnutaina Mikon oli tavallaan helppo ottaa pientä riskiäkin tai paremmin sanottuna testata pehmeää rengasta, vaikka tieto sen toimivuudesta oli jo olemassa. Rengas ei luonnollisestikaan toiminut, jolloin Mikon tallikaveri Duval ajoi häneltä lopullisesti karkuun. Mutta kun kyseessä oli nimenomaan tallikaveri, niin Mikko sai sitten kolmannen sijan sen turvin, että hän päästi Mikon ohitseen.
Jari-Matti ajoi taas vaihteeksi maaliin saalistaen muutaman pisteenkin kuudennella sijallaan. Pitkään näytti siltä, että sijoitukseksi tulee vaatimaton kahdeksas, mutta onneksi J-M sai rutistettua Atkinsonin päänahan ihan ajamalla. Naapurimaan Aava ajoi aivan kilpailun lopussa autonsa sen verran ulos, että joutui keskeyttämään, joten siitä tuli tuo toinen sijan kohennus. Aikaeroa tosin tuli Loebiin 4 minuuttia, mutta tallipäällikkö Wilson oli tyytyväinen J-M:n suoritukseen.
Toni Gardemeister jäi kauas kärjestä sekä ajallisesti, että sijoituksissakin. 11½ minuuttia sijalla 13 kertoo varsin kylmää kieltä siitä erosta, mikä Suzuki-tallilla on maailman kärkeen.
Rallikaravaani siirtyy tämän illan ja ensi yön aikana muutaman kilometrin itään Korsikan saarelle, jossa kisataan jo ensi viikolla. Siellä tiet ovat mutkaisempia, mitä tuolla Espanjassa. Jos jotain veikata pitäisi, niin Mikon urakka lyödä Citroen-kaksikko on tätä Espanjan kisaa kovempi.