Eiköhän nyt rauhoituta tämän "kumpi on sähäkämpi"- ja "kumpi on oikeesti nopeempi" -keskustelun kanssa... Meksikossa palataan taas hieman normaalimmalle pintamateriaalille, eli soralle, ja sitten nähdään mihin suuntaan kukakin mene. Täytyy muistaa, että myös Hirvonen pätki viime vuonna Bossea päihin Norjassa, eli jonkinlainen äkillinen suonenvetohan siinäkin oli kyseessä. Tosin siinä hommassa taisi olla jo tallikin välissä esittämässä kantansa siitä saako Grönholm vielä yrittää Hirvosen ohittamista...
Joka tapauksessa, JM on vielä hyvin nuori kuljettaja ja varsinkin juuri henkisellä puolella joutuu käymään vielä monta kertaa jaakobin painia itsensä kanssa, kun hakee sitä rajaa vauhdille, millä pärjää ja pysyy myös tiellä. Mutta pääasia on, että Jari-Matilla sitä aikaa on. Ja nyt kun vyöllä on jo yksi MM-rallin voittokin, niin mikään tulipalokiire kehittyä maailmanmestariksi kuukaudessa ei ole. Tärkeintä on, että vauhti säilyy nyt myös tästä eteenpäin eikä tule mitään voittokrapulaa tai hyvänolontunnetta.
Pääasia nyt kuitenkin, että Lööppi ei marssi tätä kautta voitosta voittoon, ja että siihen Citikan härveliinkin saadaan vihdoin jotain teknisiä ongelmia. Johan se nyt on harhaanjohtavaa markkinointia, jos Citikat tunnetaan rallipoluilla kestävimpinä autoina... Siviililiikenteessä kun nämä nykyiset Suomen talvet tuntuvat olevan ko. automerkin omistajille enemmänkin siunaus; toimivat edes jotenkin talven yli... kröhöm... Vitsi, vitsi...