Saattaa pitää paikkansa, pitää tarkistaa asia itse Lindströmiltä. Tässä kohtaa pitää muistaa se tosiasia, että Subaru käyttää bokserimoottoria, jonka kulutus on hieman matalampi verrattuna normaaliin neljä sylinteriseen moottoriin. Ja kaikki ovat varmasti huomanneet, että Fordin ja Citroenin koneet ovat parempia ratkaisuja kuin Subarun. Senkin varmasti kaikki tietävät, että voima tehdään pelkällä bensalla, ei millään muulla tavalla. Mitä enemmän voimaa, sen enemmän kuluu polttoainetta, noin karrikoiden sanottuna.Kai Lindström sanoi tuossa Radio Suomen autourheiluillassa ennen Neste Rallia, että Subarulla käytettiin pätkäkulutukselle laskennassa arvoa 53 l/100 km.
Ainut mikä Subarussa on tällä hetkellä hyvää, on lähtöjärjestelmä. Kaikki Neste Rallya seuranneet huomasivat, miten esim. killerin ss:llä Subaru lähti viivasta kuin hauki rannasta. Vasta kolmosen vaihdon valitsee kuski valitsee itse, alkupään hoitaa lähtöjärjestelmä.
Sen verran tuosta bensan litrahinnasta, että olen nähnyt laskun, jossa litrahinta oli kyllä eri mitä Orman Mollis sanoo viitaten Neste Rallin kaavakkeeseen, mutta kallista se on joka tapauksessa.