Olisipa kyllä todellinen koetinkivi tuollainen erikoiskoe ja punnittaisiin miestä tosissaan, mutta tosiaan, eihän se ihan sataa kilsaa sentään ole.
Taitais kikottimista suoraan sanottuna loppua löpö tuollaisen vaajaan sadan kilometrin pätkän kanssa... Ja jos vielä höyryillä jaksaisi läpi pätkästä, niin huoltoon voisi olla viimeistään tuskaista päästä.
Mielenkiintoinen kisa tosiaankin Saksa. Loebin selkärangan kestävyys on kiinni täysin siitä, että mies pystyisi voittamaan Saksassa. Siinä tapauksessa, että Bosse keskeyttäisi, ei Loebin nyt ihan pakko olisi voittaa, mutta kyllähän Saksa on käynyt miehelle kuin nenä päähän aiempina vuosina ja Seb on kyllä hallinnut rengasruletin kärkiukoista parhaiten.
Ford julisti ennen Jyväskylää uuden kehitysversion olevan nimenomaisesti nopeampi asfaltilla kuin edellinen versio, mutta huonosti ei näyttänyt laite liikkuvan Suomen sorallakaan... Näin ollen mielenkiintoista nähdä miten hyvin Ford-kaksikko pystyy Sebille ja Danille pistämään kampoihin. Joka tapauksessa Citikka-duo lähtee tähän kisaan ennakkosuosikkeina. Bosse tuskin lähtee kisassa hulluttelemaan, mutta varmasti vähintään toinen sija olisi hyvä tulos Saksasta.
Garde palaa pitkästä aikaa nelivetoisella laitteella MM-laduille ja mies ilmoitti hetimiten tähtäävänsä nyt viiden sakkiin. Kova tavoite, kun hieman laskeskelee noita ukkoja, ketä sarjaa kiertää vakituisesti... Gardea on kovasti linkitetty Suzukin piakkoin julkistettavaan MM-projektiin, joten kuka ties miehellä on nyt vapautunut fiilis laskea menemään, jos/kun ensi kauden ajot on varmistettu.
Kohtaha tuo kapina alkaa...