Mielenkiintoista nähdä kaikkiaan Rally2-autojen sekä WRC2- ja ERC-sarjojen osalta, miten asiat kehittyvät. Mitä Hyundai tekee, muuttavatko miten Rally2-tiimin toimintaa, vai lopettavatko toiminnan kokonaan. Jos nyt Tänakin ja Märtinin RedGray-tiimi lopettaa autojen ylläpidon ja ajattamisen, niin sittenhän ainakin jotain muutosta tulee jo väkisinkin. Löytyykö tekijät ja onko asiakkuuksia ollut riittävästi, että toiminta on ylipäätään ollut kannattavaa.
Fordin Rally2-auto on ollut pettymys, toki auton edesottamuksia on tullut seurattua lähinnä vain Huttusen kautta, eikä meikäläisellä ole laajempaa käsitystä, onko Fordilla, miten paljon asiakasautoja maailmalla. Citroenin Rally2-auto on oma lukunsa, jolla ajetaan rallista ja kuljettajasta riippuen ajoittain kovaa. Toyotan Rally2-auto herättää kyllä paljon mielenkiintoa. Pitkään on kyllä mennyt autoa synnyttäessä, mutta jospa siitä sitten hiljaa hyvä tulee.
Uskon kuitenkin, että WRC2- ja ERC-sarjan sekä kansallisten sarjojen muun muassa Rallin SM-sarjan kärjessä porskuttaa edelleen Skoda. Saa nähdä sitten, miten paljon auton viimeisintä kehitysversiota tullaan näkemään eri sarjoissa. Jossain kohtaa taisikin olla jo juttua, että autoja on myyty/varattu todella useita jo etukäteen. Skodan etulyöntiasema on varmastikin se, että Rally2-auto on heidän lippulaivansa, eikä voimavaroja mene Rally1-toimintaan.