pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
"Moro mä oon Kalle, ja tällänen mä oon ajaan rallia." Ei pysty enää sanoon mitään. 22,5 sekan pohjat sitte Powerille.
Joo tai Janne Ahonen kaudella 2004-05. 12 voittoa maailmancupissa, mäkiviikon voitto ja maailmanmestaruus.Koskahan viimeksi suomalainen on dominoinut tällä tavalla missään lajissa? Toni Nieminen kaudella 1991-1992?
Käyköhän tässä niin kuin Ogier vähän vihjaili, että Kallen ylivoiman takia jossain vaiheessa tehdään sääntömuutoksia - Lex Ogierin takia hän joutui auraamaan tietä niin perjantain kuin lauantainakin ajopäivinä.
Joo tai Janne Ahonen kaudella 2004-05. 12 voittoa maailmancupissa, mäkiviikon voitto ja maailmanmestaruus.
Joo tai liekö jopa useamminkin jättänyt sen vastaanottamatta. Verottajaa tosiaan kiinnostaa kyseinen asia.Oliko toi se vuosi ku ei tainnu ottaa Mäkiviikon voittajalle kuuluvaa Audia? koska somalaine verottaja olisi rangaissut siitä, tuntuvasti.
MM-johto jo 83 pistettä. Onko tämmöistä ylivoimaa nähty edes Loebin tai Ogierin aikana?
Somalialainen verottaja? Kaikkiin ne kerkiääkin...Oliko toi se vuosi ku ei tainnu ottaa Mäkiviikon voittajalle kuuluvaa Audia? koska somalaine verottaja olisi rangaissut siitä, tuntuvasti.
...
No, liukas on liukasta tekniikasta huolimatta, mutta Kalle kun tietää tilanteen, on osannut ottaa sen huomioon mm. säädöissä ja kaverin kyky orientoitua eri pinnoille nopeasti on ihan poikkeuksellista.Onkohan tuo aura-auton rooli edes nykytekniikalla niin paha kun joitakin vuosia sitten vai hallitseeko rovanperä vain tuon roolin niin hyvin? tuntuu että varsinkin aamun pätkillä tuosta jopa pieni "etu" ollut monessa rallissa.
Virpi Kuitunen 06-07 ja Tero Pitkämäki 07 kai vielä tuon jälkeen menevät vastaavaan sarjaan. Kuitunen voitti maailmanmestaruuden, maailmancupin ja molemmat lajicupit, kahdeksan maailmancupin osakilpailua sekä Tour de Skin. Pitkämäki taas hävisi vain kaksi kilpailua ollen molemmissa toinen Thorkildsenin jälkeen.Joo tai Janne Ahonen kaudella 2004-05. 12 voittoa maailmancupissa, mäkiviikon voitto ja maailmanmestaruus.
Tero Pitkämäki keihäänheitossa vuonna 2007. Saavutuksina mm.:Koskahan viimeksi suomalainen on dominoinut tällä tavalla missään lajissa? Toni Nieminen kaudella 1991-1992?
Joku tilastonikkari voi tulla muistuttamaan onko moisia loukkaantumisia tapahtunut rallissa miten usein, ainakaan kärkitaiston osalta. Kimi teki tämän joskus Formuloissa, mutta hänkään ei tainnut olla mukana pyttyjahdissa?
Vuonna 1995 Carlos Sainz loukkasi itsensä maastopyörällä ajaessaan ja joutui jättämään solisluuleikkauksen takia Uuden-Seelannin rallin väliin. Saiz oli tuolloin MM-taistossa mukana ja hänen tallikaverinsa Colin McRae voitti Uuden-Seelannin rallin. Sainz ja McRae lähtivät kauden päätökseen RAC ralliin tasapisteissä ja McRae käänsi rallin itselleen ja nappasi maailman mestaruuden. Tuolloin osakilpailuja oli vain kahdeksan, joten yhden kisan väliin jättäminen oli Sainzin kannalta varsin harmittava juttu.Joku tilastonikkari voi tulla muistuttamaan onko moisia loukkaantumisia tapahtunut rallissa miten usein, ainakaan kärkitaiston osalta.