Turkissa joko ajetaan väärällä kalustolla tai väärässä paikassa. Ei tuolla kuskin taitoja tai tallin osaamista mitata vaan tuuria.
Kyllä ainakin minun mielestäni kauteen sopii oikein hyvin yksi tämänkin kaltainen ralli, jossa päättömän nopeuden lisäksi tarvitaan myös järkeä ja malttia. Toki tuurilla on aina oma osuutensa moottoriurheilussa, mutta kyllähän se hyvä tuurikin on itse ansaittava.
Kyllä ainakin minun mielestäni kauteen sopii oikein hyvin yksi tämänkin kaltainen ralli, jossa päättömän nopeuden lisäksi tarvitaan myös järkeä ja malttia. Toki tuurilla on aina oma osuutensa moottoriurheilussa, mutta kyllähän se hyvä tuurikin on itse ansaittava.
Ei tuossa hirveästi järkeä ole, kun ajetaan samoilla säännöillä esimerkiksi renkaiden osalta tuollaisessa kivikossa kuin Ruotsissakin.
Itse painottaisin etiikkaa: rallin MM-osakilpailut pitäisi pitää maissa, joissa vallitsee demokratia ja joissa vaikkapa rallia itseään saa arvostella. Vähintä olisi, että maan ihmisoikeustilanne vastaisi länsimaisia standardeja.
Kisakalenteristakin tulisi paljon helpompi rasti tuolla.
Asioita tuntevan kaverin tietojen ja jutun perusteella Safari ajetaan modernisoituna eli ei sellaista vanhan ajan tuhannen mailin selviytymistaistelua.Jotenkin en ole hirveän tohkeissani tuosta Safarista mutta toivotaan et olis hyvä kisa.
Jari-Matin tilanne on tällä hetkellä aika haastava johtuen siviilielämän ongelmista. Sehän on tiedetty jo pitkään, että JML ajaa nyt kynsin hampain paikasta Toyotan puikoissa, ja ilman suuria onnistumisia Tommi paikkaa kyllä Jartsan jollain muulla kuskilla. Jotkut ovat jopa väläytelleet sitä, että jos Toyota potkii Latvalan ulos, niin onko miehellä enää ottakaa koko sarjassa? En tiedä, en tunne muiden kuin Toyotan kuskitilannetta ensi kaudeksi.
Ei ole JML:n kannalta häävi tilanne, kun joudut ajamaan tosissaan tallipaikasta ja samaan aikaan on perhesotkuja päällä plus se kaikki somekohuilu mitä Maisa aiheuttaa. Nyt koetellaan Tuurin pojan kanttia ja henkistä kestävyyttä loppukauden ajan.
Katsojien paikanvalinnalle häränkullin kokoinen yläpeukku. Darwin Awards kutsuu melkeinpä.Tässäpä Ratti-Matin ulosajo: Video Latvala crash wales 2019
Valitettavasti täysin oma virhe, varsinkin kun EK oli jo ajettu kerran, eli väärää nuottiakaan ei voi syyttää.
Katsojien paikanvalinnalle häränkullin kokoinen yläpeukku. Darwin Awards kutsuu melkeinpä.
Tuossa samassa paikassa oltiin jo aamun vedolla jolloin Evans oli poistua: Video Ford near miss
Kyllähän nuotissa siltikin voi olla vikaa, vaikka tullaankin toista kertaa. Niitä kun nimittäin voidaan muuttaa ensimmäisellä kerralla, jos huomataan että tuli tehtyä väärin.Tässäpä Ratti-Matin ulosajo: Video Latvala crash wales 2019
Valitettavasti täysin oma virhe, varsinkin kun EK oli jo ajettu kerran, eli väärää nuottiakaan ei voi syyttää.